Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Kan je beter gaan ballen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
https://www.youtube.com/watch?v=V74f9eIi9c0

Mooie vrouw, mooi nummer.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Lekker gezellig hier
quote:chocolol schreef op 04 juni 2016 @ 23:09:

Lekker gezellig hier

Nog ééntje?

https://www.youtube.com/watch?v=45chFXL0SUg
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Aaaarg ik vind het echt steeds minder leuk om hier te forummen.

Op de meest vreemde topics wordt er ineens gediscrimineerd of worden de vluchtelingen erbij gehaald. De actueelpijler vermijd ik al tijden want daar kan je het nog enigszins verwachten maar er valt gewoon niet omheen te forummen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 19:57:

[...]

Nou hou dan ook even lekker je bek over dat topic zeg.

Ik heb even nagelezen en er werd helemaal niet gesneerd of wat dan ook, dat heb je dus gewoon verzonnen.

En dat gedoe met spierbal snap ik ook al niet. Heb je soms even zin om lekker ruzie te maken of zo?Zo ga je lekker?? Wat is dit nu weer voor belachelijke post.
quote:Nouschi schreef op 04 juni 2016 @ 20:03:

[...]

Dus je weet prima wie het is. Geen idee waar je mee bezig bent, maar kappen nou! Anders vraag ik de mod of je even op vakantie mag.Je doet alsof je verzoek dan meteen ingewilligd wordt. Lekker bezig hoor.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 20:25:

[...]

Gelezen.

En als jij die posts een reden vindt om MV dan maar nog even lekker door het slijk te halen terwijl zij dus dood is en derhalve niet meer kan reageren ben je zelf ook niet goed snik.Simba zegt gewoon dat bepaalde post er nog staan. Waar haal je dan het lef vandaan om de boel zo te verdraaien zeg! Spoort niet helemaal naar mijn idee.
quote:IBIopviva schreef op 05 juni 2016 @ 00:25:

Aaaarg ik vind het echt steeds minder leuk om hier te forummen.

Op de meest vreemde topics wordt er ineens gediscrimineerd of worden de vluchtelingen erbij gehaald. De actueelpijler vermijd ik al tijden want daar kan je het nog enigszins verwachten maar er valt gewoon niet omheen te forummen.Die van net is een trol.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:simbalabimba schreef op 04 juni 2016 @ 20:45:

[...]

Ja hoor, zie de topics waar ik reageer, oa napraat, eer? gisteren? was ik hier ook nog, geen stront gezien.

Je vindt maar wat je vind, doe ik ook, maar ik zeg het niet altijd, vind ik nergens voor nodig.Trek het je niet aan. Het is vooral een gevalletje splinter en balk. Ook grappig is dat alles wat hier beweerd wordt juist andersom is naar mijn idee. En eerlijk sommige kunnen jou gewoon niet handelen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 20:46:

Maar ik hou er over op hoor. Ik heb niks gezegd, nananananaaaa.Nee je hebt niets gezegd he. Iemand noemde net Simbalabimba een stokert. Dit vind ik nou typisch een gevalletje van dat is eerder andersom het geval. Dus nogmaals : de balk in je eigen oog niet zien maar de splinter bij de ander wel.
[quote]Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 00:35:

[...]

Die van net is een trol.[/quote

ja dat geloof ik direct maar dat was gewoon de druppel. Iemand opent een topic over verhoogde prijzen (noem maar wat) komt door de vluchtelingen, iemand kan geen huis vinden, komt door de vluchtelingen.

In allerlei topics komt dat naar voren of andere vormen van discriminatie. Heel storend vind ik dat.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 20:46:

[...]

Nee, schreef je maar eens wat.

Je zit zoals gewoonlijk gewoon weer eens te stoken en dan kijken wat het effect is.En jij? Wat is jouw rol? Jij bent niet aan het stoken? Of zijn jouw bijdrages wel functioneel? Doen die er wel toe?
quote:IBIopviva schreef op 05 juni 2016 @ 00:43:

[quote]Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 00:35:

[...]

Die van net is een trol.[/quote

ja dat geloof ik direct maar dat was gewoon de druppel. Iemand opent een topic over verhoogde prijzen (noem maar wat) komt door de vluchtelingen, iemand kan geen huis vinden, komt door de vluchtelingen.

In allerlei topics komt dat naar voren of andere vormen van discriminatie. Heel storend vind ik dat.Eens hoor. Ik vermijd Actueel en allerlei andere topics, omdat ik er gewoon geen zin in heb.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Pumps_italiaans schreef op 04 juni 2016 @ 21:06:

Ik spoor niet?

Respect voor de doden.

Dan ook maar voor de levenden? Of hoort dat niet?

Laat mij met rust @LV.

Ik lees toch niet. Ik leer graag, maar van de meesten hier leer je niets.

Ik volg nu met veel belangstelling de documentaire over MA de overleven bokser.

Dus nogmaals.

Ga even met zijn allen iemand aanvallen van jullie eigen niveau.

Is veel leuker.Ja triest hè pumps.
Ach ja, als we echt uit moeten gaan zoeken wie er hier sporen en wie niet, dat gaat nog een lange nacht worden. En een lange lijst. Ik stoor me gewoon niet meer aan het feit dat sommige hier me knettergek vinden. Echt niet.

Pumps

Is het echt nodig om zo over elkaar te vallen wbt MV? Lijkt me dat de emoties meespelen. MV hield niet van ruzie, volgens mij.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 05 juni 2016 @ 00:57:

Ach ja, als we echt uit moeten gaan zoeken wie er hier sporen en wie niet, dat gaat nog een lange nacht worden. En een lange lijst. Ik stoor me gewoon niet meer aan het feit dat sommige hier me knettergek vinden. Echt niet.

Pumps

Is het echt nodig om zo over elkaar te vallen wbt MV? Lijkt me dat de emoties meespelen. MV hield niet van ruzie, volgens mij.Je doet me altijd denken aan een oude klasgenoot van mij. En ik vond haar leuk! Apart meisje was dat ook. Woonde ook nog in een kraakpand. Op de een of andere manier zie ik jou daar ook in wonen.
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 00:44:

[...]

Eens hoor. Ik vermijd Actueel en allerlei andere topics, omdat ik er gewoon geen zin in heb.

De allochtonenhaat zit echt zó diep hier en daar, het venijn spat er af.

Het blijft ongelooflijk wat er gezegd mag worden op dit forum.
*poef* Heb me toch maar bedacht ;)
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 02:05:

[...]

De allochtonenhaat zit echt zó diep hier en daar, het venijn spat er af.

Het blijft ongelooflijk wat er gezegd mag worden op dit forum.

Eens. Misselijk word je d'r van. Ik denk ook niet dat je ze op andere gedachten gaat brengen met statistiek, ook al spreekt die al hun beweringen tegen. Een paar (heleboel?) van die Actueel-luitjes hebben gewoon hun eigen onfrisse agenda.

Ik,vind het wel dapper dat je het probeert. Misschien brengt het een paar meelezers op andere gedachten. Zelf breng ik het niet meer op om daar te reageren, wat ik dan weer heel laf vind van mezelf.
Ik ga het ook niet meer doen, ook al vind ik het jammer.

Niet om anderen te overtuigen maar soms worden er aanwijsbare leugens geschreven.

Nu ik bij Vluchtelingenwerk van alles leer over de wetten en regels vallen die bedenkverzinsels extra op.

Maar het is zinloos inderdaad. Je hebt gelijk.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 09:10:

Ik ga het ook niet meer doen, ook al vind ik het jammer.

Niet om anderen te overtuigen maar soms worden er aanwijsbare leugens geschreven.

Nu ik bij Vluchtelingenwerk van alles leer over de wetten en regels vallen die bedenkverzinsels extra op.

Maar het is zinloos inderdaad. Je hebt gelijk.Dûh, zonder verzinsels houden hun ideeen geen stand en hebben ze niets te blaten
Je bent zelf een theepot
Er wordt daar inderdaad gewoon categorisch gelogen. En niet omdat men niet beter weet, denk ik.

Echt volslagen onbegrijpelijk dat dat allemaal mag blijven staan.
quote:SuzanneSuus schreef op 05 juni 2016 @ 09:56:

[...]

Dûh, zonder verzinsels houden hun ideeen geen stand en hebben ze niets te blaten

Wat ik heb geleerd:

Gerenommeerde organisaties leveren foute info, alleen maar omdat ze subsidie willen.

Deskundigen met een opleiding zijn of gestoord of dom of lelijk, of zelf zwart of moslim dus niet te vertrouwen.

Je kunt je info het beste halen bij mensen die zonder enige deskundigheid of kennis van zaken zelf een website volschrijven.

Vooral als zij woedend zijn op vluchtelingen, en het leuks is zelf zwart of moslim of ex moslim zijn is alles wat ze zeggen waar.
Ja, ik was het even vergeten.

Maar nu weet ik het weer.

Ook zaken die ie-der-een weet, zoals voor welk vies, zwaar, ongezond werk de gastarbeiders van toen hier naartoe werden gehaald, moeten gestaafd worden met statistieken.

Anders is het niet waar.

Ik leerde het al op de lagere school maar dat zal dan wel een leugen in het lesmateriaal zijn geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven