Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:15
quote:Lysippe schreef op 16 juli 2016 @ 22:57:
[...]
Eens.
Maar ik kan me inbeelden dat zij zich aangevallen voelde en daarom aanvallend reageerde.
Maar nu vul ik veel te veel in. Dat is natuurlijk ook niet eerlijk dus ik stop nu ook
Zij heeft haar verhaal toch al eerder gedaan? O.a. daar was het 'boekwerk' toch een reactie op?
ff iets heel anders hoor, want ik word d'r een beetje simpel van.
https://www.youtube.com/watch?v=eAW3y5l6Dm4
[...]
Eens.
Maar ik kan me inbeelden dat zij zich aangevallen voelde en daarom aanvallend reageerde.
Maar nu vul ik veel te veel in. Dat is natuurlijk ook niet eerlijk dus ik stop nu ook
Zij heeft haar verhaal toch al eerder gedaan? O.a. daar was het 'boekwerk' toch een reactie op?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 16 juli 2016 om 23:16
quote:Deadpool schreef op 16 juli 2016 @ 23:09:
Ik.snap het vage getint nu even niet aangezien viva er zelf een statement over heeft geschreven wat de rol van MV was hier op het forum. Dus ik snap niet waarom daar nu zo raar over wordt gedaan alsof het een geheim was. Smakeloos.
Het was wel een geheim. Een geheim dat sommige mensen kenden en waar niet over gesproken mocht worden.
Ik vraag me wel af welk forummers nog meer mod zijn. Hoewel ik al een tijdje geen juun meer heb gezien, dus misschien was er maar een.
Ik vond het niet zuiver.
Ik.snap het vage getint nu even niet aangezien viva er zelf een statement over heeft geschreven wat de rol van MV was hier op het forum. Dus ik snap niet waarom daar nu zo raar over wordt gedaan alsof het een geheim was. Smakeloos.
Het was wel een geheim. Een geheim dat sommige mensen kenden en waar niet over gesproken mocht worden.
Ik vraag me wel af welk forummers nog meer mod zijn. Hoewel ik al een tijdje geen juun meer heb gezien, dus misschien was er maar een.
Ik vond het niet zuiver.
.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:20
https://www.youtube.com/watch?v=B8Ag2pFaAyI
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 16 juli 2016 om 23:21
quote:impala schreef op 16 juli 2016 @ 23:16:
[...]
Ik vond het niet zuiverKlopt maar nu is het geen geheim meer want viva heeft het zelf naar buiten gebracht en daarom snap ik het vage gedoe en gehint niet. Alsof haar naam een taboe is bah.
[...]
Ik vond het niet zuiverKlopt maar nu is het geen geheim meer want viva heeft het zelf naar buiten gebracht en daarom snap ik het vage gedoe en gehint niet. Alsof haar naam een taboe is bah.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:24
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 23:15:
[...]
Pff. En ik ben blijkbaar degene die moeilijk doet. Dan niet hoor.
Ja, jij doet moeilijk, ja.
Je wil toch zo graag meedeleven en begrip van het voltallige Napraatteam? Moet je geen PB's gaan sturen. En zeker niet zeuren over of ik wel of niet serieus ben.
Als jij het zo graag wilt delen dan pletter je je ze hier neer of je stuurt ze naar weet ik veel wie; krijg ik ze tzt wel te lezen. Ook goed.
[...]
Pff. En ik ben blijkbaar degene die moeilijk doet. Dan niet hoor.
Ja, jij doet moeilijk, ja.
Je wil toch zo graag meedeleven en begrip van het voltallige Napraatteam? Moet je geen PB's gaan sturen. En zeker niet zeuren over of ik wel of niet serieus ben.
Als jij het zo graag wilt delen dan pletter je je ze hier neer of je stuurt ze naar weet ik veel wie; krijg ik ze tzt wel te lezen. Ook goed.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:25
May mensen stonden al aan jouw kant en door je tot dit niveau te verlagen werk je Sap alleen maar in de hand terwijl die zichzelf al dusdanig heeft gemanifesteerd dat het helemaal niet nodig is om er nog op door te gaan. Daarmee doe je alleen jezelf tekort en wek je steeds meer de schijn tegen je en ik neem aan dat dit nu juist niet je bedoeling kan zijn.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:28
quote:simbalabimba schreef op 16 juli 2016 @ 23:15:
[...]
Ik had dat topic gewoon gelezen. Toen het gebeurde. Iedereen was er hier over bezig en toen heeft V haar verhaal hier ook verteld.
Dat "boekwerk" vond ik geen reactie. Meer achterbaks gedoe. Want iedereen blijft maar over de namen van forummers zagen. Wat ik zag? Heel veel zielig gedoe. 'Ik voelde me niet goed in mijn vel, maar A-B-C-D-E-Z reageerde zo dus moest ik.....'.
Ze moest niets. Ze was verkeerd. Ze verdiende de ban. Ze moet dit forum niet lezen. En volgens haar eigen post had ze 2 jaar lang om zichzelf te bewijzen en volgens haar eigen post vonden mensen dat ze 2 jaar lang over de schreef ging. Ik zou mijn conclusies trekken.
Vooral die stukken dat ze 'het zo zwaar heeft dus we moeten allemaal lief zijn' vond ik zo overdreven.
[...]
Ik had dat topic gewoon gelezen. Toen het gebeurde. Iedereen was er hier over bezig en toen heeft V haar verhaal hier ook verteld.
Dat "boekwerk" vond ik geen reactie. Meer achterbaks gedoe. Want iedereen blijft maar over de namen van forummers zagen. Wat ik zag? Heel veel zielig gedoe. 'Ik voelde me niet goed in mijn vel, maar A-B-C-D-E-Z reageerde zo dus moest ik.....'.
Ze moest niets. Ze was verkeerd. Ze verdiende de ban. Ze moet dit forum niet lezen. En volgens haar eigen post had ze 2 jaar lang om zichzelf te bewijzen en volgens haar eigen post vonden mensen dat ze 2 jaar lang over de schreef ging. Ik zou mijn conclusies trekken.
Vooral die stukken dat ze 'het zo zwaar heeft dus we moeten allemaal lief zijn' vond ik zo overdreven.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:29
@ May, ik snap dat je graag je verhaal wil doen. En echt mensen geloven wel dat ze vervelend tegen je heeft gedaan. Mensen hebben het zelf ervaren, gehoord van vrienden of gezien in het topic vannacht. Als je fb berichten wil delen staat het je natuurlijk vrij maar bedenk wel dat als je ze openbaar deelt het je een ban gaat kosten, mogelijk een permaban. Verlaag je niet tot haar niveau. Deel als je het niet laten kan achter de schermen, maar niet in het openbaar.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:30
zaterdag 16 juli 2016 om 23:32
https://www.youtube.com/watch?v=fyxHLnDODbA
zaterdag 16 juli 2016 om 23:33
Toen ze je aanviel op je eigen topic had je toch iedereen mee? Niemand vond dat het door de beugel kon, iedereen vond de ban terecht. Ik snap écht, oprecht niet wat nu je probleem is, want ook na dat topic van vannacht heeft niemand gezegd dat ze onterecht geband is oid. Ik heb geen idee waarom jij je nu heel miskend voelt.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:35
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 23:30:
Ik vind het heftig wat er gebeurd is ja. Mag dat maybe? En zeker de fb berichten zijn heftig. Maar ik stop ermee. Wil me absoluut niet tot haar niveau verlagen en excuses als ik dit (weer) gedaan heb. Excuses voor het inbreken in dit topic en het zal niet meer gebeuren. Slaaplekker!Je breekt maar een end weg in hoor, gezellig juist. Ik snap alleen oprecht niet waarom wij het nu ineens hebben gevreten.
Ik vind het heftig wat er gebeurd is ja. Mag dat maybe? En zeker de fb berichten zijn heftig. Maar ik stop ermee. Wil me absoluut niet tot haar niveau verlagen en excuses als ik dit (weer) gedaan heb. Excuses voor het inbreken in dit topic en het zal niet meer gebeuren. Slaaplekker!Je breekt maar een end weg in hoor, gezellig juist. Ik snap alleen oprecht niet waarom wij het nu ineens hebben gevreten.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:35
zaterdag 16 juli 2016 om 23:36
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 juli 2016 @ 23:35:
[...]
Je breekt maar een end weg in hoor, gezellig juist. Ik snap alleen oprecht niet waarom wij het nu ineens hebben gevreten.Zeggen we nog dat we die mails best willen lezen; wéér niet goed.
[...]
Je breekt maar een end weg in hoor, gezellig juist. Ik snap alleen oprecht niet waarom wij het nu ineens hebben gevreten.Zeggen we nog dat we die mails best willen lezen; wéér niet goed.