Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
..
IK kan het ban topic niet vinden. Kan iemand een linkje plaatsen. Alvast bedankt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Hayek schreef op 25 juli 2016 @ 15:39:

[...]

Ik vrees om dat "liegert". Dat mag volgens mij nooit, of het nou aantoonbaar terecht is of niet.Maar niet gewist en 'op de man' er bij door de mod.
quote:viva-amber schreef op 25 juli 2016 @ 15:47:

IK kan het ban topic niet vinden. Kan iemand een linkje plaatsen. Alvast bedankt.Bantopic
Het bantopic staat onder een hier in het cm topic in de pijler overig.
quote:viva-amber schreef op 25 juli 2016 @ 15:47:

IK kan het ban topic niet vinden. Kan iemand een linkje plaatsen. Alvast bedankt.Er staat een link in het CM-topic en het staat altijd helemaal onderaan de eerste pagina van de Overig-pijler.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 juli 2016 @ 15:47:

[...]

Maar niet gewist en 'op de man' er bij door de mod.Nee, dat maakt het wel raar..........
Ik was ook al op zoek naar dat topic, thanks!
Bedankt
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:hatsetats schreef op 25 juli 2016 @ 15:23:

Wat heeft Phae gedaan?

Is het niet vanwege dat 'verliefd op stiefvader van beste vriendin'-topic? Daar ging ze best fel in (en anderen met haar, dat dan ook). Nog niet gekeken of daar opmerkingen verwijderd zijn.

Edit: Hm, nee, ook daar is niks gegumd. Dan zal Hayek wel gelijk hebben. Heel flauwe ban, vind ik.
Wel 'bijzonder' dat NB een perma heeft gekregen. Vervolgens een paar uur later nog een topic kan openen waar Ph dan een ban voor een opmerking krijgt. Maar goed, wederom snap ik nog steeds niet waarom mensen blijven reageren op een TO waar ze zich enorm aan ergeren.
Volgens mij is het voor een opmerking richting een paars vlindertje. Die achterlijke uitspraken doet over dat een bipolaire stoornis een mindset is en je best zonder lithium kan, als je maar de juiste instelling hebt.
Ik weet het zeker, is een opmerking van gister en vandaag pas door de mods gewist.
Maar dan zou die opmerking toch weggehaald zijn?

Of kijk ik met mijn neus?
O.......
Met je neus ja
Nou ja, dan moet ze maar wat meer tijd met Phaevlam doorbrengen, dat overleeft ze wel.
quote:Amaqanda schreef op 25 juli 2016 @ 16:15:

Met je neus ja Ik moest drie pagina's terugscrollen....!
quote:Eleonora-1 schreef op 25 juli 2016 @ 16:20:

[...]

Ik moest drie pagina's terugscrollen....!Ja de mods zitten in vakantiemodus denk ik. Misschien kunnen ze het geblaat van die vlinder ook weghalen. Als ik het nu vraag is het vast weg voordat de ban voorbij is.
Heb het betreffende topic even globaal doorgescrold en ik vind het een rare ban en afgaand op de postings had die eerder naar paarsevlinder moeten gaan.
Is natuurlijk een belachelijke ban ja. Zeker als je ziet wat die paarse dreutel schrijft.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Klopt solo, daar een ban voor opb medisch advies/diagnose.
En er is nog iemand volgens mij al een paar dagen uit de bocht aan het vliegen. Tenzij het iemand is die altijd zo post maar het is me tot gister niet eerder opgevallen.
Wie lieverd?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 juli 2016 @ 16:18:

Nou ja, dan moet ze maar wat meer tijd met Phaevlam doorbrengen, dat overleeft ze wel.De vraag is of vlam dat ook overleeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven