Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 12 oktober 2016 @ 22:33:

[...]



Ja, ik sta droog.



[afbeelding]
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Sorry Phil.
quote:-Kia-Ora- schreef op 12 oktober 2016 @ 22:34:

[...]



Nee, ik wil dat jij ook eens gehengeld wordt. Dacht dat regel ik even voor je. Je bent ook een schat ook hè
Alle reacties Link kopieren
Afijn, Philae is er even niet.



Ik heb addblocker geïnstalleerd dus misschien is dat de reden waarom ik het Plista niet zie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Solomio schreef op 12 oktober 2016 @ 22:30:

Ik doe even een Prada'tje.
Welterusten iedereen
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Duende.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
....
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 12 oktober 2016 @ 22:35:

Sorry Phil.



Pas jij potverdikkie ook even op.

Ik neem het forum -lekker pûh- wel serieus en heb écht geen zin om jou te missen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Aaww net één wijntje teveel
Tjezus, wat vals
quote:feow schreef op 12 oktober 2016 @ 22:38:

[...]





Pas jij potverdikkie ook even op.

Ik neem het forum -lekker pûh- wel serieus en heb écht geen zin om jou te missen.Ik dacht pas een minuut of 5 na posten na over wat ik gedaan had
Alle reacties Link kopieren
quote:Inkie12345 schreef op 12 oktober 2016 @ 22:35:

[...]



Je bent ook een schat ook hè Nu moet je niet gaan strooien met privé informatie. Ik heb een reputatie hoog te houden als bitch.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Barbara wist jij dit?





BERKEL-ENSCHOT - De koningin van het levenslied, Corry Konings, is 65 jaar geworden. In haar riante villa in Berkel-Enschot kreeg ze donderdagmorgenvroeg van haar collega René Schuurmans een riante bos bloemen en de beste felicitaties.



'Ik krijg een heel apart gevoel van binnen' en 'Huilen is voor jou te laat'. Wie kent ze niet? Corry Konings werd er als jong meisje al beroemd mee. Donderdag is ze 65 jaar geworden.



Een grote bos bloemen nam René Schuurmans mee naar Berkel-Enschot, met daarin een klein Vader Abraham. Want dat is toch de ontdekker van de talenten van Corry. Corry was blij met de verjaardagsvisite van haar collega. De twee zien elkaar heel erg vaak in het circuit.



Geraniums

"Hoe voelt het nou, om 65 jaar te zijn?", vraagt René aan Corry, terwijl ze samen aan de Bossche Bollen zitten. "Hetzelfde als gisteren", is het snedige antwoord van de jarige. Haar trouwste fan, ome Toon, belde ook al op om te feliciteren. Hij is inmiddels al 96. Corry is niet van plan om achter de geraniums te gaan zitten. Ïk ga nog lekker door met zingen. Mijn nieuwe singel 'Olé Ola', is net uitgekomen. Geen pensioen dus voor de jarige.
quote:Enn schreef op 12 oktober 2016 @ 22:37:

Slaap lekker Duende.Dank je!
Zijn niet alle laatste berichten in CM off topic?
quote:BridgetteDubois schreef op 12 oktober 2016 @ 22:42:

Zijn niet alle laatste berichten in CM off topic?Klikspaan
quote:Inkie12345 schreef op 12 oktober 2016 @ 22:43:

[...]



KlikspaanWahahaha niet bepaald. Ik word gewist maar anderen niet
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 12 oktober 2016 @ 22:39:

[...]



Nu moet je niet gaan strooien met privé informatie. Ik heb een reputatie hoog te houden als bitch.



Jij?



Begripvol interessant teder cute hoffelijk!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ja hoor. Het soixante-neuf napraattopic.
quote:Amand schreef op 12 oktober 2016 @ 22:46:

Ja hoor. Het soixante-neuf napraattopic.
quote:BridgetteDubois schreef op 12 oktober 2016 @ 22:46:

[...]





Wahahaha niet bepaald. Ik word gewist maar anderen niet Filee ook en die heeft een ban. Dus niet klagen hoor.
En allemaal gewoon meedoen terwijl je tegelijkertijd schande spreekt van de Plista-ranzigheid. Quislings!
quote:Inkie12345 schreef op 12 oktober 2016 @ 22:47:

[...]



Filee ook en die heeft een ban. Dus niet klagen hoor.



Ik klaag niet.

Is het weer hullie tegen mij?



quote:Amand schreef op 12 oktober 2016 @ 22:46:

Ja hoor. Het soixante-neuf napraattopic.Hahahaha ik zou je bijna staffen!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven