Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En het bezoek zong: "Geef dat kind eens door, geef dat kind eens door".
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 12:52:

En het bezoek zong: "Geef dat kind eens door, geef dat kind eens door".daar was je allang blij mee, kon je zelf naar boven om te gaan slapen.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 12:42:

Bridezilla heeft notabene een budget van 7000 euro, maar die ene beste vriendin kan er niet bij Ik las het
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Pretzel66 schreef op 14 november 2016 @ 12:49:

[...]

En misschien een nog zelf geplande babyborrel na het werpen.

Voor niks gaat de zon op tegenwoordig , als vriendin kun je minimaal 3 keer uitleggen voor een baby.Ja klopt.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 12:53:

[...]

daar was je allang blij mee, kon je zelf naar boven om te gaan slapen.En de kamer stond blauw van de sigarenrook en de borrelfles op tafel, dat hoorde er ook bij en het kind ging van hand tot hand onder luid gezang.
en geen gedoe met catering, iedereen kon een stukje van de moederkoek krijgen

[...]

daar was je allang blij mee, kon je zelf naar boven om te gaan slapen.Dat is tegenwoordig not done,tegenwoordig moeten de kersverse mama's en papa's eerst minimaal een week wennen aan de baby,en als je mazzel hebt mag je de baby op afstand even bekijken.
Wat zou tegenwoordig als daggasten een acceptabel bedrag zijn om aan de feestvreugde deel te mogen neem?
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 12:56:

[...]

En de kamer stond blauw van de sigarenrook en de borrelfles op tafel, dat hoorde er ook bij en het kind ging van hand tot hand onder luid gezang.zingen? nee dat is vast iets twents. bij ons werd gedanst, kind werd heen en weer geworpen en dan probeerde oma het te vangen
quote:Pretzel66 schreef op 14 november 2016 @ 12:57:

Wat zou tegenwoordig als daggasten een acceptabel bedrag zijn om aan de feestvreugde deel te mogen neem?vast geen peper en zoutstel van de blokker
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 12:56:

[...]

En de kamer stond blauw van de sigarenrook en de borrelfles op tafel, dat hoorde er ook bij en het kind ging van hand tot hand onder luid gezang.En als de drank op was en de stomdronken gasten met de boreling gingen overgooien werd de zitting opgeheven, waarna de gasten jolig vertrokken met een welgemeend 'over tien maanden weer he?'

[...]

daar was je allang blij mee, kon je zelf naar boven om te gaan slapen.

Bij mij werd iedereen er op tijd uitgebonjourd, omdat de baby de borst moest.

Dat was in de tijd, dat blote tieten in het openbaar niet mochten en er geen moedermelk werd ingevroren.

Lekker rustig in bed met je baby.
quote:Pretzel66 schreef op 14 november 2016 @ 12:57:

Wat zou tegenwoordig als daggasten een acceptabel bedrag zijn om aan de feestvreugde deel te mogen neem?Geen idee,minimaal € 50,- pp ofzo?
Wat ik ook zo storend vind is Valentijnsdag. Dat die piepjonge collega's dan vragen wat je hebt gehad of gedaan. " niks, tuthola " dat is voor geheime aanbidders. En aan Halloween doe ik ook niet .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 12:58:

[...]

En als de drank op was en de stomdronken gasten met de boreling gingen overgooien werd de zitting opgeheven, waarna de gasten jolig vertrokken met een welgemeend 'over tien maanden weer he?'

Precies. Zo ging dat in onze tijd.

Geen flauwekul.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 12:59:

Wat ik ook zo storend vind is Valentijnsdag. Dat die piepjonge collega's dan vragen wat je hebt gehad of gedaan. " niks, tuthola " dat is voor geheime aanbidders. En aan Halloween doe ik ook niet .O inderdaad, the horror.
quote:karin12345 schreef op 14 november 2016 @ 12:58:

[...]

Bij mij werd iedereen er op tijd uitgebonjourd, omdat de baby de borst moest.

Dat was in de tijd, dat blote tieten in het openbaar niet mochten en er geen moedermelk werd ingevroren.

Lekker rustig in bed met je baby.mocht jij zelf je kind de borst geven? als ik mijn baby terug had hoefde het drie weken geen drinken meer vanwege al die flessen en pinda's die zijn tantes erin hadden gestopt
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 12:57:

[...]

zingen? nee dat is vast iets twents. bij ons werd gedanst, kind werd heen en weer geworpen en dan probeerde oma het te vangenDat is weer eens iets anders dan oma een waslijst aan regels meegeven als ze bij gods gratie na minimaal 2 jaar een keertje mag oppassen.
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 12:56:

[...]

Dat is tegenwoordig not done,tegenwoordig moeten de kersverse mama's en papa's eerst minimaal een week wennen aan de baby,en als je mazzel hebt mag je de baby op afstand even bekijken.

Vooral de baby niet aanraken, zonder nadrukkelijke toestemming.

En kussen is helemaal een gruwel.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 12:58:

[...]

vast geen peper en zoutstel van de blokker100 euro.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 12:58:

[...]

vast geen peper en zoutstel van de blokkerIk had het gore lef laatst een paar kado ( CADEAU !!!! ) suggesties te posten zoals een mooi tafellaken. Ik werd nog net niet gestaft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Pumps_italiaans schreef op 14 november 2016 @ 11:27:

O jee. Ik zat in het verkeerde topic.

Ik kap er voorlopig mee, want er is zoveel leuks om te kijken op tv.

Maar dat programma "get the fuck out of my house" is wel interessant voor zowel paychologen als psychopaten.Dan weet ik waarom het mij 3 x niks an lijkt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 12:59:

Wat ik ook zo storend vind is Valentijnsdag. Dat die piepjonge collega's dan vragen wat je hebt gehad of gedaan. " niks, tuthola " dat is voor geheime aanbidders. En aan Halloween doe ik ook niet .ik ken het niet eens halloween, is dat met die kinderen die aan je deur komen klagen met een zaklamp. En dan zeg ik rot op en dan gaan ze wenen
Marokkaanse bruiloften vind ik prachtig wordt je eerst uitgenodigd voor een henna feestje met alleen de vrouw. En dan 1 avond feest van heb ik jou daar adembenemend mooi goed geregeld allemaal er is catering en obers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven