Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 13:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 12:59:
Wat ik ook zo storend vind is Valentijnsdag. Dat die piepjonge collega's dan vragen wat je hebt gehad of gedaan. " niks, tuthola " dat is voor geheime aanbidders. En aan Halloween doe ik ook niet .
Die topics vind ik dan wel weer lachen,boehoe mijn vriend heeft zelfs geen lief briefje op tafel gelegd hij is valentijn helemaal vergeten.
Maar goed straks eerst de kersttopics weer 'ik heb 3 weken verkering en ik ben niet bij mijn schoonmoeder uitgenodigd voor het kerstdiner'
Wat ik ook zo storend vind is Valentijnsdag. Dat die piepjonge collega's dan vragen wat je hebt gehad of gedaan. " niks, tuthola " dat is voor geheime aanbidders. En aan Halloween doe ik ook niet .
Die topics vind ik dan wel weer lachen,boehoe mijn vriend heeft zelfs geen lief briefje op tafel gelegd hij is valentijn helemaal vergeten.
Maar goed straks eerst de kersttopics weer 'ik heb 3 weken verkering en ik ben niet bij mijn schoonmoeder uitgenodigd voor het kerstdiner'
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 13:00:
[...]
mocht jij zelf je kind de borst geven? als ik mijn baby terug had hoefde het drie weken geen drinken meer vanwege al die flessen en pinda's die zijn tantes erin hadden gestopt
Het mocht!
Alhoewel de borst helemaal niks werd gevonden.
Een flesje: dat wist je tenminste hoeveel er in ging.
[...]
mocht jij zelf je kind de borst geven? als ik mijn baby terug had hoefde het drie weken geen drinken meer vanwege al die flessen en pinda's die zijn tantes erin hadden gestopt
Het mocht!
Alhoewel de borst helemaal niks werd gevonden.
Een flesje: dat wist je tenminste hoeveel er in ging.
maandag 14 november 2016 om 13:03
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 13:02:
[...]
Maar goed straks eerst de kersttopics weer 'ik heb 3 weken verkering en ik ben niet bij mijn schoonmoeder uitgenodigd voor het kerstdiner' Verkering bestaat niet meer. Je hebt een reelaaatsie....
[...]
Maar goed straks eerst de kersttopics weer 'ik heb 3 weken verkering en ik ben niet bij mijn schoonmoeder uitgenodigd voor het kerstdiner' Verkering bestaat niet meer. Je hebt een reelaaatsie....
maandag 14 november 2016 om 13:03
maandag 14 november 2016 om 13:04
maandag 14 november 2016 om 13:04
maandag 14 november 2016 om 13:05
maandag 14 november 2016 om 13:06
En die watterige kerels van tegenwoordig krijgen allemaal een harde plasser van een zelfgemaakt herinneringsboek, verzamel cd met betekinsvolle nummers uit de fuckeringstijd van wel drie hele maanden, teddyberen en zelfgemaakte rijmsels.
Wij gaven gewoon een flesje Brut, of als je poen had Azarro.
Wij gaven gewoon een flesje Brut, of als je poen had Azarro.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 14 november 2016 om 13:07
quote:Cookielyon schreef op 14 november 2016 @ 13:02:
Als je net getrouwd was werd je met rijst bekogeld toch?Ja dat had ooit een reden
http://www.trouwennieuws. ... oien-over-het-bruidspaar/
Als je net getrouwd was werd je met rijst bekogeld toch?Ja dat had ooit een reden
http://www.trouwennieuws. ... oien-over-het-bruidspaar/
maandag 14 november 2016 om 13:07
quote:karin12345 schreef op 14 november 2016 @ 13:05:
[...]
Eerst daten, heel lang.
En dan vraag je of je exclusief bent en dan heb je een relatie.
Vroeger had je gewoon verkering na 1 keer tongen.
Gottegot. Ik stond te tongen met mijn vriendje en ik wist zijn naam nog niet. Dat leerde ik pas van het geschreven briefje dat hij me gaf met zijn nummer. Ging ik hem bellen, kreeg ik eerst zijn moeder. En na een paar weken regelmatig tongen was het met terugwerkende kracht aan. Al 18 jaar.
Ik word echt oud.
[...]
Eerst daten, heel lang.
En dan vraag je of je exclusief bent en dan heb je een relatie.
Vroeger had je gewoon verkering na 1 keer tongen.
Gottegot. Ik stond te tongen met mijn vriendje en ik wist zijn naam nog niet. Dat leerde ik pas van het geschreven briefje dat hij me gaf met zijn nummer. Ging ik hem bellen, kreeg ik eerst zijn moeder. En na een paar weken regelmatig tongen was het met terugwerkende kracht aan. Al 18 jaar.
Ik word echt oud.