Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 5 juli 2018 om 18:37
Omdat degene die het herkennen zo stom kunnen afblazen, zonder dat mensen kunnen zoeken waar het om gaat die het niet opvalt.
donderdag 5 juli 2018 om 18:38
Lady*Voldemort schreef: ↑05-07-2018 18:26Volgens mij zijn die afsprakenforummers gepermabanden, die dan onder bepaalde voorwaarden terug mogen komen. Iris heeft nooit een permaban gehad. Ze heeft trouwens ook wel eens wat geschreven in de napraat, maar dat is alweer honderd jaar geleden.
O dat kan ook ja; gedooggepermabanden.
donderdag 5 juli 2018 om 18:40
donderdag 5 juli 2018 om 18:42
Als het echt de spuigaten uitloopt en veel mensen klagen en staffen wordt er nog wel eens opgetreden. Maar dan moet het wel heel erg zijn. Zulke mensen krijgen vaak veel speelruimte omdat ze netjes net binnen de regels blijven. En "actief" meeschrijven in een topic is niet verboden, zeker niet als het ontopic is, ook al is het reteirritant.-Janna- schreef: ↑05-07-2018 18:40Even een klein vraagje tussendoor van een meelezer: als zo veel forumers zich ergeren aan het postgedrag van één persoon, valt dat dan niet onder sfeerverpestend oid? Jammer dat mods het zo laten gebeuren want het is echt rete irritant hoe zo veel topics compleet overheerst worden..
donderdag 5 juli 2018 om 18:56
Meestal blijven dat soort types precies binnen de lijntjes, en dan kun je er als mod vrij weinig tegen doen behalve afwachten tot de vervelende klier de grenzen overschrijdt (wat uiteindelijk meestal wel gebeurt). Als forummer kun je dat proces een beetje bespoedigen door de vervelende klier op gepaste wijze uit te nodigen tot grensoverschrijdend gedrag, maar daar moet je wel voorzichtig mee zijn want voor je het weet heb je zelf een ban te pakken wegens provocatie.-Janna- schreef: ↑05-07-2018 18:40Even een klein vraagje tussendoor van een meelezer: als zo veel forumers zich ergeren aan het postgedrag van één persoon, valt dat dan niet onder sfeerverpestend oid? Jammer dat mods het zo laten gebeuren want het is echt rete irritant hoe zo veel topics compleet overheerst worden..
Overigens was ik zelf hier allang weg geweest als er alleen maar lieve aardige mensen zouden schrijven. Niks mis met een beetje vuurwerk op zijn tijd.
Dat zal zomaar vice versa zijn
Vriendelijk.
donderdag 5 juli 2018 om 18:57
donderdag 5 juli 2018 om 19:07
donderdag 5 juli 2018 om 19:15
Wel bijzonder dat je al zo heel lang meeleest en dan ooit 1 keer ergens een reactie opgeeft en dan nu speciaal in de pen klimt om als HRS van Iris op te treden.
En dan niet één post...
Dat heeft Iris toch helemaal niet nodig. Volgen mij heeft die schijt aan napraat.
donderdag 5 juli 2018 om 19:16
Nee. Zie jij dat er ergens gezegd wordt wat haar andere nick dan is?
donderdag 5 juli 2018 om 19:27
Snap jij het vraagteken aan het einde van een zin?Pipistrello schreef: ↑05-07-2018 19:16Nee. Zie jij dat er ergens gezegd wordt wat haar andere nick dan is?
Vriendelijk.
donderdag 5 juli 2018 om 19:30
Want die nick kan alleen Iris zijn? Misschien denkt Star wel dat het Jan Kees is.
donderdag 5 juli 2018 om 19:30
Vind jij dat écht bijzonder?Pipistrello schreef: ↑05-07-2018 19:15Wel bijzonder dat je al zo heel lang meeleest en dan ooit 1 keer ergens een reactie opgeeft en dan nu speciaal in de pen klimt om als HRS van Iris op te treden.
En dan niet één post...
Dat heeft Iris toch helemaal niet nodig. Volgen mij heeft die schijt aan napraat.
HRS voor Iris69...ehh echt niet.
Ik vind het bijzonder dat mensen die het over 'de blauwe bloem', 'bloemetje', 'bloemallergie' enz...niet durven uitkomen dat zij het over Iris69 hebben.
Flauw toch. Die mensen zijn bang voor een waarschuwing of ban.
Dat vind ik laf of kinderachtig.
donderdag 5 juli 2018 om 19:33
En dat zegt alleen te hebben mee gelezen.Purdey161 schreef: ↑05-07-2018 19:30Vind jij dat écht bijzonder?
Ik vind het bijzonder dat mensen die het over 'de blauwe bloem', 'bloemetje', 'bloemallergie' enz...niet durven uitkomen dat zij het over Iris69 hebben.
Jij?
Ik geef antwoord op je vraag toch. Ik begin mijn antwoord namelijk met Nee en leg het voor de dommen onder ons ook nog even uit.
Ik kan me van jou geen enkele uitspraak/mening herinneren.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑04-07-2018 19:55Wat jij niets ongepast vindt, wijkt nogal eens af van mijn niets ongepast.
En nog zoveel voorbeelden te noemen.Purdey161 schreef: ↑05-07-2018 19:30Vind jij dat écht bijzonder?