Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Solomio schreef:
11-07-2018 09:38
Of het me iets kan schelen vind ik dan nog weer iets anders dan of ik het wil weten.
Echt hoor, gewoon geen zin in reacties. Punt.
Ik snap best dat je daar geen zin in hebt maar die nu steeds terugkerende discussie dat er vanuit napraat groepjes zijn die staffen vind ik ook heel vervelend. Dat gedoe met vingerwijzen mag ook wel eens afgelopen zijn.
_Inkie_ schreef:
11-07-2018 09:42
Ik snap best dat je daar geen zin in hebt maar die nu steeds terugkerende discussie dat er vanuit napraat groepjes zijn die staffen vind ik ook heel vervelend. Dat gedoe met vingerwijzen mag ook wel eens afgelopen zijn.
Kun je natuurlijk ook diegenen op aanspreken die steeds die discussie beginnen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
11-07-2018 09:37
Yas, hoe lang loop jij nu al op dit forum mee?
Wel of niet onderbouwd, kritiek komt er sowieso.
Tsja. Je loopt het risico dat iemand hier op Napraat met je in discussie wil. Of dat mensen je een zeikerd vinden.
So what? Als je er geen trek in hebt, reageer je niet.
Solomio schreef:
11-07-2018 09:47
Kun je natuurlijk ook diegenen op aanspreken die steeds die discussie beginnen.
Ja dat zou kunnen maar dat helpt niet :P

Ik vind dat als je dan toch staft je dat niet stiekem hoeft te doen maar gewoon aan kan geven waarom.
Lijkt me een stuk fijner. Maar dat is hoe ik erover denk.
yette schreef:
11-07-2018 09:54
Tsja. Je loopt het risico dat iemand hier op Napraat met je in discussie wil. Of dat mensen je een zeikerd vinden.
Precies.
Gewoon dat (anonieme) staffen afschaffen, probleem opgelost. Het lijkt hier wel een kleuterschool met dat geklik.
Such fun!1
yette schreef:
11-07-2018 09:54
En dan beginnen ze later weer te zeuren ( zoals op actueel) pas op die en die staft of tien nicks verder spontaan een aanval over staffen.
Nou, laten we eens kijken wat de reacties zijn als bekend is wie er heeft gestaft...

Afgelopen zaterdag strafte ik De_Cynicus in dit topic:
actueel/wie-is-de-undercoverman-van-de- ... #p28727709
De mod haalde een deel van de gestafte tekst weg, maar die kunnen jullie dankzij een foutje toch nog lezen in een quoot van me.
De_Cynicus blijkt er een maandban aan overgehouden te hebben. Wegens 'op de man'.
Dat stafjes misbruikt worden door banaansmeerders wil wat mij betreft niet zeggen dat dat hele stafsysteem faalt.
Het forum is te groot om alles te kunnen lezen, dus als je vindt dat iemand over de schreef gaat kun je op die manier de mods erop attenderen dat ze ergens even moeten gaan kijken.
Mag wat mij betreft best openbaar, maar dan zonder discussie of commentaar.
_Inkie_ schreef:
11-07-2018 09:27
Precies en als je vindt dat je terecht hebt gestaft wat kan het dan schelen als een ander het er niet mee eens is.
Nou, dat dus.
MarindaH schreef:
11-07-2018 09:58
Gewoon dat (anonieme) staffen afschaffen, probleem opgelost. Het lijkt hier wel een kleuterschool met dat geklik.
👍🏻
Solomio schreef:
11-07-2018 10:11
Dat stafjes misbruikt worden door banaansmeerders wil wat mij betreft niet zeggen dat dat hele stafsysteem faalt.
Het forum is te groot om alles te kunnen lezen, dus als je vindt dat iemand over de schreef gaat kun je op die manier de mods erop attenderen dat ze ergens even moeten gaan kijken.
Als stafjes openbaar worden, komt er geheid discussie. En einde van het liedje is dat de forummers het beleid gaan bepalen en dat lijkt me ook niet goed.
yette schreef:
11-07-2018 10:10
Nou, laten we eens kijken wat de reacties zijn als bekend is wie er heeft gestaft...

Afgelopen zaterdag strafte ik De_Cynicus in dit topic:
actueel/wie-is-de-undercoverman-van-de- ... #p28727709
De mod haalde een deel van de gestafte tekst weg, maar die kunnen jullie dankzij een foutje toch nog lezen in een quoot van me.
De_Cynicus blijkt er een maandban aan overgehouden te hebben. Wegens 'op de man'.
Zou ik niet gestaft hebben.
Solomio schreef:
11-07-2018 10:11
Als ik schrijf dat ik staf of gestaft heb, krijg ik zelden commentaar, maar ik kan me heel goed voorstellen dat sommige forummers heel veel commentaar gaan krijgen. Daar zou ik ook absoluut geen zin in hebben.
Life is short. Eat dessert first.
lise1985 schreef:
11-07-2018 10:14
Als stafjes openbaar worden, komt er geheid discussie. En einde van het liedje is dat de forummers het beleid gaan bepalen en dat lijkt me ook niet goed.

Niet alleen discussie, er komt ook meer ruzie van. We willen juist minder ruzie, niet méér.
En waarom zou men met staffen zich moeten verantwoorden tegenover online wildvreemde?
8102 schreef:
11-07-2018 10:16
En waarom zou men met staffen zich moeten verantwoorden tegenover online wildvreemde?
Waarom niet? Als je vindt dat iemand iets schrijft wat echt niet kan dan is dat toch niet erg?
RikM schreef:
Niet alleen discussie, er komt ook meer ruzie van. We willen juist minder ruzie, niet méér.

Mwahh...
8102 schreef:
Hoezo? Waarom verantwoorden? Als jij vindt dat iets niet kan, dan vind jij dat.
Simpel.
RikM schreef:
Welnee. Vroeger ging dat ook prima. Voordat dat infantiele gestaf begon.
En dat kan ook met een groot forum.
lise1985 schreef:
11-07-2018 10:14
Welk beleid precies? Het rammelt van alle kanten.
Er wordt hier zoveel geklaagd over het staffen voor niks of op de man wat helemaal niet op de man is, de notoire staffers, mensen die staffen voor een ander en de banaansmeerders. :sherlock: Klaag klaag klaag.
En als je dan oplossingen probeert aan te dragen is het weer niet goed.

Hou dan ook op met klagen over de stafferts.
RikM schreef:
Ik heb liever dat iemand schrijft dat hij of zij mij een trut vindt en dat ik dan iets terug kan schrijven, dan dat diegene me gaat zitten staffen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Staffen voor op de man : onzinnig.
Staffen voor het vertellen van iets wat voor iedereen ook te loepen valt : belachelijk. ( zeker als je wel een linkje mag plaatsen )
Als iemand belachelijke topics plaatst of reacties geeft op de sekspijler en eens een uitstapje maakt naar actueel, dan vind ik dat je best iets mag zeggen als " nou, ouwe geilneef, ..... "

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven