Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 27 juli 2018 om 23:45
Nou dan zullen TO, het paard en ik het wel verkeerd gelezen hebben. Iedere keer.
vrijdag 27 juli 2018 om 23:48
ja dat heb je zeker. Het punt dat ik maakt was relevant dat TO het niet relevant vond is haar zaak, maar dan moet ze het niet ter berde brengen. Op een forum mag je andere mening hebben en hoef je de TO niet naar de mond te praten. In die zin was de opmerking van het Paard: je wilt gelijk en geen geluk veel provocerender.
vrijdag 27 juli 2018 om 23:55
ik heb nog eens nagelezen. na mijn inhoudelijke reactie over waarom TO niet door had gevraagd over het evenement, krijg ik een sneer van TO “kan je niet lezen ofzo” daar komt jolly overheen met lezen is moeiljik voor sommigen. dan leg ik uit waarom mijn opmerking relevant is en dan roept het paard dat TO me onder de negeer moet zetten. Ik was niet aan het provoceren het was het paard. Echt zo doorzichtig dit
zaterdag 28 juli 2018 om 00:01
.Calamitycat schreef: ↑27-07-2018 23:26Was hier heel vaag te zien. Nu is het mooier, de verduistering neemt langzaam af.
Idem, ben ook pas later gaan kijken overigens.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zaterdag 28 juli 2018 om 00:04
.
Ben speciaal even de tuin ingelopen, ik zie het ook!
Het lijkt op een heel felle ster, een stukje onder de maan, op 5 uur inderdaad? Mooi hoor!
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zaterdag 28 juli 2018 om 00:05
precies. Maar het was tegen het zere been van TO en het paard sprong daar bovenop. Die was nog chagrijnig van een eerder akkefietje in het verkrachtingstopic waar ik zei dat hij te zwart wit redeneerde. Toen begon hij ook al over negeren.
zaterdag 28 juli 2018 om 00:18
Pfff, da's geen partnie.
(TVP hoor)
zaterdag 28 juli 2018 om 00:39
Oh, ik was er in dat andere topic niet bij en niet chagrijnig. Ik vond gewoon dat je terug bleef komen op iets wat TO niet gezegd had en wat ze al meerdere keren uitgelegd had. Dus ik vond de opmerking over het 'niet lezen' niet uit de lucht komen vallen. En als TO zich daar dan aan stoort is 'negeren' een suggestie waarvan ik nou ook niet direct verwacht zou hebben dat je daar zo gevoelig op zou reageren.
zaterdag 28 juli 2018 om 00:45
Ik stelde TO een vraag en ik legde uit waarom ik het vroeg that’s it. lees maar na, kan je gelijk zien wat het paard doet.shifty schreef: ↑28-07-2018 00:39Oh, ik was er in dat andere topic niet bij en niet chagrijnig. Ik vond gewoon dat je terug bleef komen op iets wat TO niet gezegd had en wat ze al meerdere keren uitgelegd had. Dus ik vond de opmerking over het 'niet lezen' niet uit de lucht komen vallen. En als TO zich daar dan aan stoort is 'negeren' een suggestie waarvan ik nou ook niet direct verwacht zou hebben dat je daar zo gevoelig op zou reageren.
Het zal mij een worst zijn als mensen me negeren. Ik sla enkel aan op het feit dat ik een ban krijg wegens provocatie terwijl er maar 1 is geweest die richting mij herhaaldelijk op de man speelde. Vind ik opvallend.
zaterdag 28 juli 2018 om 00:59