Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
S-Meds schreef:
27-07-2018 21:04
Ja en de Derrick ban en de Peter r ban en de Smurfenban
De Derrick-ban werd bij jouw meteen terug gedraaid, bij mij bleef de Derrick-ban staan.
LOEP ME MAAR aub.
S-Meds schreef:
27-07-2018 23:03
De mod denkt dat mijn ban werkt dus allemaal mondje dicht. De mod gaat verder nergens op in. Ook niet op mijn stelling dat ik een 24 uurs zou moeten hebben ipv een 48 uur.
Wij zeggen niks
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
bethweeter schreef:
27-07-2018 23:02
Tuurlijk mag dat. Net zoals ik iets mag vragen. Als iemand hier een of ander verhaal neerplempt wat voor pagina’s lange discussie zorgt, vind ik het wel zo fatsoenlijk als die persoon daar nog eens iets over zegt en niet zomaar overgaat tot de orde van de dag.

Moet een willekeurige TO in een ander topic eens doen.
Wat zou je graag van me willen horen? Er valt niet heel veel meer te zeggen over mijn bericht.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
blijfgewoonbianca schreef:
27-07-2018 23:04

Waar / waarom kreeg Impala eigenlijk een ban ?
Op de man (tegen Jolly geloof ik?) in het Modtopic.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Kia•Ora schreef:
27-07-2018 23:05
Wat zou je graag van me willen horen? Er valt niet heel veel meer te zeggen over mijn bericht.
Wat denk jij dat het schuift, om te juniormodderen ? Hoeveel bannen mag een juun krijgen voor ze geband wordt uit de modderpoel ? Allemaal hypothetisch, natuurlijk. 😉😄😄
Solomio schreef:
27-07-2018 23:06
Op de man (tegen Jolly geloof ik?) in het Modtopic.
O. Dan is het misschien niet eens gestaft. Dan is het misschien - of bestaat dat niet - twee bans tegelijk : off topic en op de meneer.
missie_m schreef:
27-07-2018 23:04
De Derrick-ban werd bij jouw meteen terug gedraaid, bij mij bleef de Derrick-ban staan.
waarom jat jij mijn bannen?
27-07-2018 23:08
O. Dan is het misschien niet eens gestaft. Dan is het misschien - of bestaat dat niet - twee bans tegelijk : off topic en op de meneer.
goh die jolly
KyloRen schreef:
27-07-2018 19:43
En toch heeft Missie gelijk ;-D

:bigkiss: We wachten dat nog even af..
LOEP ME MAAR aub.
27-07-2018 23:07
Wat denk jij dat het schuift, om te juniormodderen ? Hoeveel bannen mag een juun krijgen voor ze geband wordt uit de modderpoel ? Allemaal hypothetisch, natuurlijk. 😉😄😄
Op het moment denk ik niet zoveel, mijn hersenen zijn aardig gesmolten door de warmte. Kom erop terug. ;)
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
S-Meds schreef:
27-07-2018 23:09
goh die jolly
Ook last van de warmte zeker
S-Meds schreef:
27-07-2018 23:09
waarom jat jij mijn bannen?

Je mag ze allemaal hebben hoor.

De Derrickban was op een avond toen we met z'n allen Duits getinte woorden, plaatjes en youfilmpjes plaatsten. Ik kreeg een ban, jij en nog iemand. Alleen die van mij bleef staan vanwege de sfeer, terwijl die sfeer bij jullie het zelfde was als bij mij.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
27-07-2018 23:11
:bigkiss: We wachten dat nog even af..
je hebt zeker gelijk want ik heb het ook. Ik heb een 48 uur maar als ik een ban zou moeten hebben, die ik zeker niet verdien voor mijn bijdrage in dat topic, zou ik een 24 uurtje moeten hebben.

Dat paard begint overigens met provoceren door als ik een reactie plaats meteen te hinneken dat TO me maar op de negeer moet zetten. Was al de tweede keer vandaag. Maar dat mag allemaal van de mods. Want ik ben geen stafzwijn
missie_m schreef:
27-07-2018 23:16
Je mag ze allemaal hebben hoor.

De Derrickban was op een avond toen we met z'n allen Duits getinte woorden, plaatjes en youfilmpjes plaatsten. Ik kreeg een ban, jij en nog iemand. Alleen die van mij bleef staan vanwege de sfeer, terwijl die sfeer bij jullie het zelfde was als bij mij.
vreemd.
Even wat anders. Iemand de bloedmaan al gezien. Hier helemaal niets te zien.
prada schreef:
27-07-2018 23:21
Bewolkt hier. Zie ook niks
S-Meds schreef:
27-07-2018 23:17
je hebt zeker gelijk want ik heb het ook. Ik heb een 48 uur maar als ik een ban zou moeten hebben, die ik zeker niet verdien voor mijn bijdrage in dat topic, zou ik een 24 uurtje moeten hebben.

Dat paard begint overigens met provoceren door als ik een reactie plaats meteen te hinneken dat TO me maar op de negeer moet zetten. Was al de tweede keer vandaag. Maar dat mag allemaal van de mods. Want ik ben geen stafzwijn
Tsja als niemand staft komt diegene er mee weg. De mods pakken nooit uit zichzelf iemand.
prada schreef:
27-07-2018 23:21
Was hier heel vaag te zien. Nu is het mooier, de verduistering neemt langzaam af.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Ik zit in de tuin het schouwspel te volgen.
Oh wat leuk Doreia dat jij het kunt zien. Calamitycat, geniet ervan.
S-Meds schreef:
27-07-2018 23:17

Dat was niet 'meteen' maar na dat je voor de tweede keer genegeerd had wat ze al drie keer gezegd had. Dan is een beetje hinniken niet provoceren maar gewoon terecht toch?
Doe ik zeker Prada. Jammer dat je het niet kan zien. Maar het komt vast nog wel op tv ;-D
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Hier helaas nix kwa mooie maan ( omgeving Den haag)
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
shifty schreef:
27-07-2018 23:30
Dat was niet 'meteen' maar na dat je voor de tweede keer genegeerd had wat ze al drie keer gezegd had. Dan is een beetje hinniken niet provoceren maar gewoon terecht toch?
Had ik iets genegeerd? nee hoor. TO riep dat ze mij ging negeren. Toen zei ik: maar dat doe je niet. Dat was de provocatie. Maar ze was over de zeik omdat ik het raar vond dat ze een punt maakte van dat fuchsiaevent. Toen begon het paard meteen te schoppen.
prada schreef:
27-07-2018 23:28
Oh wat leuk Doreia dat jij het kunt zien. Calamitycat, geniet ervan.
En Mars zie ik ook. De felrode stip een stuk lager onder de maan op ongeveer 5 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven