Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 28 juli 2018 om 09:23
.
Dat topic heb ik niet gelezen. Ik had het over het fuchsia-event-topic waar het over ging, namelijk het topic waar je de 'ban' opliep. Waar dus van alles niet gebeurde wat mij betreft: geen provocatie, geen banwaardige opmerkingen en een onvoltooide ban.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zaterdag 28 juli 2018 om 09:27
Je weet het he, voor de koffie niet zeuren..
zaterdag 28 juli 2018 om 09:44
Komt wel goed kuikentje, je bent vast ook prachtig in roze, of groen, of blauw, of oranje
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 28 juli 2018 om 09:48
Die hebben we niet in huis; dat is knakenduur spul wat heel snel bederft en wat ze alleen in stollingscentra of grotere ziekenhuizen (als je geluk hebt) op voorraad hebben....
Voorbereid in die zin dat we weten waar de dichtstbijzijnde stollingscentra zijn - meer kunnen we in ons geval niet doen...
Maar het gutst er gelukkig niet uit, al is het ook nog niet helemaal gestopt met bloeden.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
zaterdag 28 juli 2018 om 10:19
Wel als die enkeling een mod is. Misschien ben ik te braaf hoor, maar als een mod vraagt om geen kleurtjes te gebruiken dan stop ik met het gebruik van meerdere kleuren in 1 post. Evt zou ik nog wel alles in 1 kleur schrijven, want dat is al jaren heel gebruikelijk hier. En evt zou ik, als ik zin heb, gaan mailen waarom ze zo meegaan in het geroep van sommige forummers.
zaterdag 28 juli 2018 om 10:34
zaterdag 28 juli 2018 om 10:38
Eikel om mijn naam zo te misbruiken.schattigmeisje schreef: ↑28-07-2018 10:21Prachtig, een groen grobbekuiken!
Oh wacht ... ex noemde me ook wel eens grobbekuiken (weet niet eens meer waarom, alleen dat hij een stomme sukkel was). Eigenlijk is jouw nick dus ook provocerend voor mij hoor, Grobbe. Je hebt geluk dat ik geen stafferd ben![]()
(Dusz)
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 28 juli 2018 om 10:45
hm ja dat mis ik dan. Ik dacht nog dat dat niet mocht uitmaken. Naief?Marana-- schreef: ↑28-07-2018 10:19Wel als die enkeling een mod is. Misschien ben ik te braaf hoor, maar als een mod vraagt om geen kleurtjes te gebruiken dan stop ik met het gebruik van meerdere kleuren in 1 post. Evt zou ik nog wel alles in 1 kleur schrijven, want dat is al jaren heel gebruikelijk hier. En evt zou ik, als ik zin heb, gaan mailen waarom ze zo meegaan in het geroep van sommige forummers.
zaterdag 28 juli 2018 om 10:47
oke. Ik vond ook dat het niet gebeurde. Dacht al dat ik gek was.