Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 juli 2018 om 22:51
Dit is geen conversatie meer vrouw, maar ordinair schelden.. tis zonde en nutteloosfashionvictim schreef: ↑30-07-2018 22:48
Dat jij dat zou pikken is je goed recht maar ik zeg altijd liever gewoon zelf tegen diegene wat ik daarvan vind.
Nou ja.. dat dus..
maandag 30 juli 2018 om 22:52
Fijn dat je het begrijpt Mattie *boks*☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑30-07-2018 22:49Oh nee, doe maar niet dan.
Kan niet in m'n eentje een groepje zitten zijn.
maandag 30 juli 2018 om 22:52
En weet je wat ik laag vind? Mensen uit gaan schelden als je je gelijk niet krijgt.fashionvictim schreef: ↑30-07-2018 22:51Weet je wat ik pas verlagen vind? Als een mak dom schaap jezelf laten beledigen en uitschelden zonder iets terug te doen. Zal mijn exotische temperament wel zijn.
![]()
maandag 30 juli 2018 om 22:53
Naast je groepje nog interesse in een deurmattie Loes?
Nou ja.. dat dus..
maandag 30 juli 2018 om 22:53
Ik lees iets over een ongezellig groepje,mag ik er ook bij?☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑30-07-2018 22:42![]()
Ben echt blij dat wij een ongezellig groepje zijn nu, hoop dat we het nog lang ongezellig gaan hebben.
Ben wel benieuwd naar die versjes nu.
Als ze grof en viswijverig zijn zou ik ze gewoon neerplempen, past wel bij de sfeer op dit moment.
...
maandag 30 juli 2018 om 22:54
maandag 30 juli 2018 om 22:55
Fock off. Wij doen niet aan gezellig.
maandag 30 juli 2018 om 22:56
fashionvictim schreef: ↑30-07-2018 22:54Jij komt vast niet uit de Randstad als je viezerik en leugenaar al schelden vindt. Dat vind ik "duidelijk doch beslist laten merken dat je grens bereikt is."
Nou maar hopen dat de moderator ook uit de Randstad komt.
maandag 30 juli 2018 om 22:58