Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 juli 2018 om 22:58
Ik gun iemand de voldoening niet om te weten dat ik beledigd ben. Ik laat het graag een mysterie zijn.fashionvictim schreef: ↑30-07-2018 22:51Weet je wat ik pas verlagen vind? Als een mak dom schaap jezelf laten beledigen en uitschelden zonder iets terug te doen. Zal mijn exotische temperament wel zijn.
![]()
Mensen zijn nl zelden onder de indruk van een weerwoord als hun mening al over je gevormd is.
maandag 30 juli 2018 om 22:58
''als je zo'n grote bek hebt''fashionvictim schreef: ↑30-07-2018 22:54Jij komt vast niet uit de Randstad als je viezerik en leugenaar al schelden vindt. Dat vind ik "duidelijk doch beslist laten merken dat je grens bereikt is."
''maar jij bent in deze de smerige leugenaar''
''vies gedrag is dat''
''Je bent gewoon een viezerik''
''Als een mak dom schaap''
Ja, zeer normaal. Laten weten dat je grens bereikt is door dit soort zinnen te gebruiken.
maandag 30 juli 2018 om 22:59
Ho ho.. jij vindt dat.. staat volledig los van de Randstad, kan ik je als Randstedeling zeggen..fashionvictim schreef: ↑30-07-2018 22:54Jij komt vast niet uit de Randstad als je viezerik en leugenaar al schelden vindt. Dat vind ik "duidelijk doch beslist laten merken dat je grens bereikt is."
Nou ja.. dat dus..
maandag 30 juli 2018 om 22:59
Ik ben nu even kwijt tegen wie ze praat. Er zijn stalkers, anderen, impala Loullah en ik. 1 of meerdere van ons stalkt en cyberbullied haar al dagen. Dat kan ik niet zijn want ik reageerde pas gisteren of vandaag op het hoofdoekjes topic.
Ik lees iets verkeerd, word uitgescholden. Maar tegen wie heeft ze het nu dan?
maandag 30 juli 2018 om 23:01
Nou ja, dan ben ik maar blij dat ik niet uit de Randstad kom en dat ik daar andere nettere manieren voor heb.fashionvictim schreef: ↑30-07-2018 22:54Jij komt vast niet uit de Randstad als je viezerik en leugenaar al schelden vindt. Dat vind ik "duidelijk doch beslist laten merken dat je grens bereikt is."
maandag 30 juli 2018 om 23:01
maandag 30 juli 2018 om 23:02
I'm still in the room.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑30-07-2018 22:59Ik ben nu even kwijt tegen wie ze praat. Er zijn stalkers, anderen, impala Loullah en ik. 1 of meerdere van ons stalkt en cyberbullied haar al dagen. Dat kan ik niet zijn want ik reageerde pas gisteren of vandaag op het hoofdoekjes topic.
Nu durf je weer, he.
Am Yisrael Chai!
maandag 30 juli 2018 om 23:02
Dat je je daar dan nog druk over maakt!Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑30-07-2018 22:59Ik ben nu even kwijt tegen wie ze praat. Er zijn stalkers, anderen, impala Loullah en ik. 1 of meerdere van ons stalkt en cyberbullied haar al dagen. Dat kan ik niet zijn want ik reageerde pas gisteren of vandaag op het hoofdoekjes topic.
Hoezo belangrijk?
maandag 30 juli 2018 om 23:03
En ik wilde nog wel zo graag ook eens in een groepje. Ben ik weer te gezellig. Story of my life
.
maandag 30 juli 2018 om 23:03
Laat haar maar lieverd. Ze gaat gewoon door.
maandag 30 juli 2018 om 23:04
Er bestaat nog een groepje met huilies. Ook n dit topic aanwezig.Calamitycat schreef: ↑30-07-2018 23:03En ik wilde nog wel zo graag ook eens in een groepje. Ben ik weer te gezellig. Story of my life![]()