Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
bloosje schreef:
30-07-2018 22:43
Vrouw, tel even tot tien..
Dit...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Pipistrello schreef:
30-07-2018 22:44
Dat is deze. Tinfoilhatsmile heet ie
Maar die is niet van hier toch?
Anárion schreef:
30-07-2018 22:43
Jij ook, voor iemand die pas een paar weken lid is en hier zo tekeer gaat.
Ik ben niet degene die tekeer gaat en loopt te schelden.
KyloRen schreef:
30-07-2018 22:42
En gelukkig doe jij niet aan cyberbullying nu.
Voor jezelf opkomen en iemand recht in zijn gezicht zeggen wat je van diens gedrag naar jou toe vindt is iets anders dan pesten. Maar daar hadden juffen op school vroeger ook al moeite mee, met dat verschil. Dat je eindelijk degene die jou al dagen geniepig zat te treiteren een hengst voor zijn bek gaf en dat die dan ging janken bij de juf.

Ik ga er altijd maar vanuit dat degene zelf dondersgoed weet dat die klap of die verbale aframmeling gewoon door haarzelf was uitgelokt.
Am Yisrael Chai!
bloosje schreef:
Ik staak...
Ik heb gestaakt.
Doreia schreef:
30-07-2018 22:40
Kan iemand mij een leuk, gezellig, normaal topic linken waar men niet op elkaar vit en inhakt? Ik kan ze niet meer vinden de laatste tijd :(
Ik ook niet..wat een sfeer de laatste tijd.
...
Of deze Afbeelding
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
Doe eens rustig.

En ik ben geen viezerik. En die andere uitdrukking ken ik niet.
Stiekem

Sorry, beroepsdeformatie en ik stook graag.
fashionvictim schreef:
30-07-2018 22:45
Voor jezelf opkomen en iemand recht in zijn gezicht zeggen wat je van diens gedrag naar jou toe vindt is iets anders dan pesten. Maar daar hadden juffen op school vroeger ook al moeite mee, met dat verschil. Dat je eindelijk degene die jou al dagen geniepig zat te treiteren een hengst voor zijn bek gaf en dat die dan ging janken bij de juf.

Ik ga er altijd maar vanuit dat degene zelf dondersgoed weet dat die klap of die verbale aframmeling gewoon door haarzelf was uitgelokt.
Want het is altijd een goed idee om jezelf te verlagen tot dat niveau.
fashionvictim schreef:
30-07-2018 22:17
Ik denk inderdaad dat mensen als Loullah, impala, Muntje nog wat, en dan ook nog de usual suspects die ik allemaal onder de negeer heb staan maar die me toch over het hele forum stalken, me expres niet willen begrijpen. En ik reageer niet voor hen dan toch weer, maar a. om de vele leugens die zij over mij schrijven recht te zetten en om de verdraaiingen van mijn mening die zij dan stellig schrijven weer recht te zetten en b. voor de mensen die hopelijk om dat soort gezeik heen lezen en toch nog een discussie willen hebben over vaak interessante onderwerpen.

Ik ben nog op zoek naar het woord DAARNAAST ..
Pipistrello schreef:
30-07-2018 22:46
Of deze Afbeelding
Deze is leuker :hihi:
I can feel it coming in the air tonight...
Nemaìn’ schreef:
Maar die is niet van hier toch?

Oh zo. Nee klopt.

http://www.millan.net/minimations/smileys_other.html
Iemand nog een bitterbal?
Solomio schreef:
30-07-2018 22:41
Sinds de bezuinigingen in de ggz loopt het hier de spuigaten uit.
Ja duidelijk!
Mispoes!
Pipistrello schreef:
30-07-2018 22:47
Oh zo. Nee klopt.

http://www.millan.net/minimations/smileys_other.html
Vraag aan de mod of die 2de erbij mag! Door de puinhoop kan ik toch al niets vinden, dus 1 meer of minder zal ook het verschil niet maken.
KyloRen schreef:
Dus? Dan moet je mensen maar uit gaan schelden? Bovendien bespreken jullie het op napraat, waar iedereen mee mag lezen en schrijven. Vecht het anders via pb uit als je niet wil dat mensen er zich mee bemoeien.
Mijn PB doet het niet en waarom zou ik moeten PB-en met iemand die het ook normaal vindt om al dagen open en bloot OVER mij te praten en daarbij allerlei leugens te verspreiden?

Dat jij dat zou pikken is je goed recht maar ik zeg altijd liever gewoon zelf tegen diegene wat ik daarvan vind.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
30-07-2018 22:41
Gelukkig is cyberbullying wat jij al dagen doet niet sneu.

Je bent gewoon een viezerik die het achter de ellebogen heeft.
Zo zeg ga je lekker?

Fijn dat ik niet onder de stalkers geschaard word, door dat 'en ook' was het mij een beetje onduidelijk wie je precies bedoelde.
Maar het is ook niet waar dat ik jou 'expres' niet wil begrijpen. Ik ben het gewoon vaak niet met je eens eens en voor die hysterische en agressieve reacties van jou de laatste tijd heb ik ook geen begrip. Bovendien ben ik het beu dat je mijn woorden steeds verdraait en dan op mij gaat inhakken. Zie boven. Er valt gewoon niet normaal meer met jou te discussieren.
impala wijzigde dit bericht op 30-07-2018 22:50
0.76% gewijzigd
.
Nemaìn’ schreef:
Deze is leuker :hihi:
Neeee, die andere!!!
fashionvictim schreef:
30-07-2018 22:48
Mijn PB doet het niet en waarom zou ik moeten PB-en met iemand die het ook normaal vindt om al dagen open en bloot OVER mij te praten en daarbij allerlei leugens te verspreiden?

Dat jij dat zou pikken is je goed recht maar ik zeg altijd liever gewoon zelf tegen diegene wat ik daarvan vind.
Ik reageerde dan ook niet op jou, hè. Ik vind het alleen vreemd dat men dit openbaar gaat bespreken, maar dan wel zeuren als andere mensen zich ermee bemoeien.
Nemaìn’ schreef:
Neuh, levert me een ban op of veel hysterisch gezeik en daar heb ik geen zin in.

Laten we het er op houden dat elke bevolkingsgroep racistische versjes over andere bevolkingsgroepen heeft.
Oh nee, doe maar niet dan.
Kan niet in m'n eentje een groepje zitten zijn.
Mispoes!
fashionvictim schreef:
30-07-2018 22:28
Bedankt weer voor deze illustratie van mijn punt, dames.

Je punt is dus eigenlijk dat je misschien geen slechte intenties hebt maar het verdomd lullig uit je toetsenbord kan komen.
Same old...same old...
fashionvictim schreef:

Ik reageerde pas vandaag of gisteren in dat hoofddoek forum. Dus je zal mij niet bedoelen.
Misschien moet je die anderen een pb sturen. Daar mag je geloof ik naar hartelust schelden.

Je mag mij ook een pb sturen als je wilt. Dit wordt wel een beetje gênant.
KyloRen schreef:
Want het is altijd een goed idee om jezelf te verlagen tot dat niveau.
Weet je wat ik pas verlagen vind? Als een mak dom schaap jezelf laten beledigen en uitschelden zonder iets terug te doen. Zal mijn exotische temperament wel zijn.

Afbeelding
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven