Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 31 juli 2018 om 20:35
Verstandig van jeCalamitycat schreef: ↑31-07-2018 20:31Ik heb zelf nooit foto's geplaatst hoor, mij niet gezien. Maar honderden deden dat wel.
dinsdag 31 juli 2018 om 20:42
Gezond verstand gebruiken is altijd slim maar ook zat/zit ik totaal niet te wachten op het krijgen van complimenten van of afgebrand worden door wildvreemden waar het op mijn uiterlijk aankomt.
Maar die topics waren wel heel leuk omdat je je toch een voorstelling maakt van de persoon achter de nick en dus soms gewoon enorm verrast kon worden door de foto. Of dat positief of negatief was laat ik in het midden
cat |kat| n.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
dinsdag 31 juli 2018 om 20:45
Ik hou het liever bij mijn eigen fantasie over hoe iemand er uit ziet.Calamitycat schreef: ↑31-07-2018 20:42Gezond verstand gebruiken is altijd slim maar ook zat/zit ik totaal niet te wachten op het krijgen van complimenten van of afgebrand worden door wildvreemden waar het op mijn uiterlijk aankomt.
Maar die topics waren wel heel leuk omdat je je toch een voorstelling maakt van de persoon achter de nick en dus soms gewoon enorm verrast kon worden door de foto. Of dat positief of negatief was laat ik in het midden![]()
Vind ik ook zo storend als er een boek verfilmpt wordt. De hoofdpersonen lijken nou nooit eens op de personen die ik me voorgesteld had
dinsdag 31 juli 2018 om 20:47
Ja daar was ik al bang voor
dinsdag 31 juli 2018 om 20:53
Haha dat zou toch wat zijn als we elkaar dan hier weer tegen komenCalamitycat schreef: ↑31-07-2018 20:52Dat heb ik ook een keer gedaan, was ontzettend leuk inderdaad! Misschien waren we allebei op dezelfde meet?![]()
dinsdag 31 juli 2018 om 20:57
dinsdag 31 juli 2018 om 21:01
Ow gezellig samen in een kamertjeCalamitycat schreef: ↑31-07-2018 20:57Dat zou redelijk bizar zijn![]()
(als we zo doorgaan met die een-tweetjes hier ben ik bang dat ons straks wordt geadviseerd een kamer te zoeken eigen kletstopic te openen)
Maar idd beetje te bizar. Dat forum bestaat al en aantal jaar niet meer waar ik het over heb.
dinsdag 31 juli 2018 om 21:10
Wacht ik stuur je ff een pb, nu maak je me wel nieuwsgierig hoor
dinsdag 31 juli 2018 om 21:21
Dat is wel heel apart als iemand zo heel anders is in het echt.Het-groepje schreef: ↑31-07-2018 21:18Ik heb ook de foto's gemist, ben steeds net te laat![]()
Er was ooit op een ander forum een heel dominant aanwezig type.
Op de meeting kwam er niks uit en zat er een heel depressievig ongelukkig mens. En daarna op het forum weer de grootste praatjes.
Waarschijnlijk goed op papier en niet irl
dinsdag 31 juli 2018 om 21:23
Ik weet jou vorige nick niet.Calamitycat schreef: ↑31-07-2018 21:17Klopt. Noch wat mijn vorige nick was (ook de nick die ik op dat forum had)![]()
Mijn nick van daar lijkt in de verste verte niet op de nick die ik nu hier heb.
dinsdag 31 juli 2018 om 21:25
Klopt, papier is geduldig zeg ik wel eens.vrouwjagersma schreef: ↑31-07-2018 21:23Het mooiste aan een forum is dat je de beste versie van jezelf kunt zijn. In het echt ben ik lang niet zo Jagersma als ik zou willen zijn, maar hier ben ik de bink.
dinsdag 31 juli 2018 om 21:25
Ik heb je een pb teruggestuurd maar de pb's werken hier niet al te goed dus heb je die wel gekregen?
cat |kat| n.
dinsdag 31 juli 2018 om 21:26
Ik heb hier ook wel eens een foto van mezelf geplaatst. Maar n zou ik nu niet meer doen. Heb teveel verhalen gehoord van mensen die echt heeeeeel ver gaan om gegevens van anderen van het forum te achterhalen. (gehoord van de mensen zelf die dat doen)
Vond het wel leuk om foto's van forummers te zien.
Vond het wel leuk om foto's van forummers te zien.
dinsdag 31 juli 2018 om 21:26
vrouwjagersma schreef: ↑31-07-2018 21:23Het mooiste aan een forum is dat je de beste versie van jezelf kunt zijn. In het echt ben ik lang niet zo Jagersma als ik zou willen zijn, maar hier ben ik de bink.
cat |kat| n.
dinsdag 31 juli 2018 om 21:27
Ja gekregen en niet het zelfde forumCalamitycat schreef: ↑31-07-2018 21:25Ik heb je een pb teruggestuurd maar de pb's werken hier niet al te goed dus heb je die wel gekregen?