Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 17 augustus 2018 om 18:35
T was eerst nog erger

vrijdag 17 augustus 2018 om 18:40
Ik vind juist dat er live wel eens wat mis mag gaan. Als ik precies volgens het boekje wil luisteren zet ik wel een cd opViezeHond schreef: ↑17-08-2018 17:11Ik vind Einar Selvik helemaal ok!
Wat ik heb mogen aanschouwen is dat Arch Enemy keurig volgens het boekje speelt. Niets op aan te merken dus, maar wel te netjes in mijn ogen. Ik miste de charme van een live performance.
Maar vooralsnog eigenlijk niets op aan te merken.
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:41
Nou ja, daar heb jij dan weer gelijk in.Lady*Voldemort schreef: ↑17-08-2018 18:36Je kan toch ook groente uit eigen tuin invriezen en pureren? En die vissticks komen misschien wel uit eigen kom.
Altijd meteen je oordeel klaar jij.
Damned if I don’t

vrijdag 17 augustus 2018 om 18:44
Ik heb wel eens een docu gezien waarbij een man een vijver had met echt heel veel vissen erin. En daar iedere dag 1 vis uithaalde om op te eten.Lady*Voldemort schreef: ↑17-08-2018 18:36Je kan toch ook groente uit eigen tuin invriezen en pureren? En die vissticks komen misschien wel uit eigen kom.
Altijd meteen je oordeel klaar jij.

vrijdag 17 augustus 2018 om 18:46
Dat was een andere nick al dan haar oorspronkelijke topic, waar ze het F1 topic mee opende. Kom op allebei even niet meer, kan me de avatar dan weer wel voor de geest halen.
In het F1 topic is haar nick anoniem, dat is bij een perma toch nooit?

vrijdag 17 augustus 2018 om 18:48
Haar eerste nick is anoniem gegaan en haar tweede nick heeft een perma, als ik me niet vergis omdat ze in het modtopic bleef neten.

vrijdag 17 augustus 2018 om 18:48
Ik dacht dat ze een ban had en tijdens die ban terug gekomen is onder een andere nick en toen een perma kreeg. Maar goed ik kan me ook vergissen.
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:56
Idd! Nu je het zegt.
Ik kan me wel herinneren dat zij een perma kreeg.
Geen zin om terug te zoeken.

vrijdag 17 augustus 2018 om 19:02
Lady*Voldemort schreef: ↑17-08-2018 18:48Haar eerste nick is anoniem gegaan en haar tweede nick heeft een perma, als ik me niet vergis omdat ze in het modtopic bleef neten.
Een offtopic muziekpost in het modtopic lees ik elders.
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:04
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:07
Lady*Voldemort schreef: ↑17-08-2018 18:48Haar eerste nick is anoniem gegaan en haar tweede nick heeft een perma, als ik me niet vergis omdat ze in het modtopic bleef neten.
Oh ja!
Zoiets.
Ze nam geen blad voor haar mond over de mensen die klaagden over haar filmpjes.
En dan in niet zo nette bewoordingen.
Toch jammer dat zij weg is.
Zij had leuke nieuwtjes over de F1.
Dat topic is zonder haar toch wel ingekakt.

vrijdag 17 augustus 2018 om 19:09
Dan neem jij het toch over. Lukt je vast heel nauwsluitend.