Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 20 september 2018 om 19:29
Werkelijk, alsof die ouders van die kinderen en die leidster het ook maar ene reet boeit wat die burgemeester aan heeft.the_Wicked_Witch schreef: ↑20-09-2018 19:27Dat snap ik ergens wel, dat komt omdat je dus van nabij meemaakt wat dat met ouders doet. Het gaat meer om de bijna massa hysterie in dat topic, tot een oordeel over de kleding van de burgemeester aan toe.
donderdag 20 september 2018 om 19:30
En misschien ben ik ook wel cynisch. Toen ik klein was, is er in mijn directe familie meerdere malen sprake geweest van ernstig drama. Ook zo groot dat wildvreemden er om moesten huilen en de mensen er geschokt over spraken bij de bakker. Maar het aantal mensen dat onze familie geholpen heeft, hoe klein ook, was ondanks al dat gejank niet heel erg groot.
donderdag 20 september 2018 om 19:31
Dat is wel weer erg overdreven inderdaad. Ik vond het een mooie jurk trouwens.the_Wicked_Witch schreef: ↑20-09-2018 19:27Dat snap ik ergens wel, dat komt omdat je dus van nabij meemaakt wat dat met ouders doet. Het gaat meer om de bijna massa hysterie in dat topic, tot een oordeel over de kleding van de burgemeester aan toe.
donderdag 20 september 2018 om 19:32
Dat. De jankers helpen nooit.vrouwjagersma schreef: ↑20-09-2018 19:30En misschien ben ik ook wel cynisch. Toen ik klein was, is er in mijn directe familie meerdere malen sprake geweest van ernstig drama. Ook zo groot dat wildvreemden er om moesten huilen en de mensen er geschokt over spraken bij de bakker. Maar het aantal mensen dat onze familie geholpen heeft, hoe klein ook, was ondanks al dat gejank niet heel erg groot.
vrouwjagersma schreef: ↑20-09-2018 19:30En misschien ben ik ook wel cynisch. Toen ik klein was, is er in mijn directe familie meerdere malen sprake geweest van ernstig drama. Ook zo groot dat wildvreemden er om moesten huilen en de mensen er geschokt over spraken bij de bakker. Maar het aantal mensen dat onze familie geholpen heeft, hoe klein ook, was ondanks al dat gejank niet heel erg groot.
Ik kan er ook niet tegen. Heb je zelf net iets verschrikkelijks mee gemaakt, moet je andere mensen gaan troosten. Heel bizar.
Ik heb een heel stom shirt met "La vie est belle" in de kast (was in de uitverkoop, zit lekker, ik vind ook niet per se dat het leven mooi is, maar ik hou wel van een koopje). Ik kan me maar zo voorstellen dat ik me daar niet de hele dag van bewust ben, helemaal niet als je dikke stress hebt. Dat heeft toch niets met desinteresse of gebrek aan decorum te maken.
strikjemetstippels schreef: ↑20-09-2018 18:50Ik ben blij dat ik hier lees, ik zette net een stukje op dat topic neer dat ik dat emotie opbieden vreselijk overdreven vind. Ik geloof er ook nog niks van al die jankende mensen, en dan zelfs even neer zetten dat je man ook nog eens traaaanen heeft in z'n ogen.
De wereld vergaat niet. Alleen voor de direct betrokkenen hoeft het waarschijnlijk niet meer, maar mijn dag is er echt niet minder om of zo.
Dat kan niet, dat een man daarover tranen in zijn ogen heeft?
donderdag 20 september 2018 om 19:34
donderdag 20 september 2018 om 19:34
Dat je dan die conclusie trekt, dat ik dát bedoel, vind ik echt een uiting van slecht lezen of gewoon slecht logica.
Anyway, lees voor 'man' 'mijn hond/broer/zus/trans vriend/hamster/overbuurman/pen vriendin uit Kuala Lumpur'.
donderdag 20 september 2018 om 19:35
strikjemetstippels schreef: ↑20-09-2018 19:34Dat je dan die conclusie trekt, dat ik dát bedoel, vind ik echt een uiting van slecht lezen of gewoon slecht logica.
Anyway, lees voor 'man' 'mijn hond/broer/zus/trans vriend/hamster/overbuurman/pen vriendin uit Kuala Lumpur'.
Sowieso kan iemand geen tranen in zijn ogen hebben hierdoor volgens jou dus.
Kan. Is jouw gevoel.
Maar accepteer wel dat een ander dat wel kan hebben.
donderdag 20 september 2018 om 19:36
Dat was ik denk ik. En inderdaad, geen seconde. Of trek jij het leed in de wereld aan? Misschien ben ik wel zo afgestompt om dat ik ernstig getraumatiseerd ben. Waar is jouw medeleven met mij?
Kijk. Je bent al heel snel harteloos als je dat soort logica gaat toe passen.
donderdag 20 september 2018 om 19:36
Ik vind het erg, maar zit er niet mee.
Ik eet gewoon, ik heb gewoon gewerkt en ik kan straks gewoon slapen.
donderdag 20 september 2018 om 19:37
Jezus man, leer eens lezen wat er staat. Ik zeg dat het aandacht trekken is als je tig keer meldt dat jij tranen hebt, en je vent ook nog eens, en je buurman en hond. Constant.
donderdag 20 september 2018 om 19:38
vrouwjagersma schreef: ↑20-09-2018 19:34Het is zo raar welke mensen je wel helpen. Het zijn nooit de mensen van wie je het zeker wist, maar het zijn mensen uit de periferie die gewoon fatsoen in hun donder hebben.
Ja. Dat die ene moeder waar je alleen hallo op het schoolplein tegen zegt je koelkast vol komt stouwen en dierbare vrienden pas weer wat van zich laten horen als alles weer goed gaat.
Het ruimt wel lekker op in de vriendenkring, dat wel.
donderdag 20 september 2018 om 19:38
Je kan gelijk het aantal uitnodigingen voor je volgend verjaardag met 3/4 reduceren.vrouwjagersma schreef: ↑20-09-2018 19:34Het is zo raar welke mensen je wel helpen. Het zijn nooit de mensen van wie je het zeker wist, maar het zijn mensen uit de periferie die gewoon fatsoen in hun donder hebben.
donderdag 20 september 2018 om 19:39
Dat is wel de mening van de meeste Vivadames ja.
donderdag 20 september 2018 om 19:40
Ik kan dit volledig onderschrijven.vrouwjagersma schreef: ↑20-09-2018 19:34Het is zo raar welke mensen je wel helpen. Het zijn nooit de mensen van wie je het zeker wist, maar het zijn mensen uit de periferie die gewoon fatsoen in hun donder hebben.
donderdag 20 september 2018 om 19:44
Ik vind het helemaal prima als je tranen in je ogen krijgt van akelig nieuws dat je verder niet aangaat. Maar dat hoef je toch niet de hele dag op het wereldwijde web te ventileren? Hou je tranen lekker voor jezelf. Dat gekoketteer met andermans verdriet, bah.
donderdag 20 september 2018 om 19:47
Dat zie jij zo LV.Lady*Voldemort schreef: ↑20-09-2018 19:44Ik vind het helemaal prima als je tranen in je ogen krijgt van akelig nieuws dat je verder niet aangaat. Maar dat hoef je toch niet de hele dag op het wereldwijde web te ventileren? Hou je tranen lekker voor jezelf. Dat gekoketteer met andermans verdriet, bah.
Hou je mening lekker voor jezelf dan.
Dat gekoketteer in dat topic van je past niet