Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 20 september 2018 om 19:51
Dat is toen vast pijnlijk geweest, kan me voorstellen dat je daar wat cynischer van kan worden.vrouwjagersma schreef: ↑20-09-2018 19:30En misschien ben ik ook wel cynisch. Toen ik klein was, is er in mijn directe familie meerdere malen sprake geweest van ernstig drama. Ook zo groot dat wildvreemden er om moesten huilen en de mensen er geschokt over spraken bij de bakker. Maar het aantal mensen dat onze familie geholpen heeft, hoe klein ook, was ondanks al dat gejank niet heel erg groot.
donderdag 20 september 2018 om 19:52
Cynischer? Reëler.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑20-09-2018 19:51Dat is toen vast pijnlijk geweest, kan me voorstellen dat je daar wat cynischer van kan worden.
donderdag 20 september 2018 om 19:54
Wat ik me afvraag : waarom moet dat zo uitgebreid geventileerd worden, dat mensen het overdreven vinden hoe in dat topic geschreven wordt ?
En niet even, maar ondertussen ook alweer een tijdje, waarbij mensen elkaar bevestigen in hun meningen.
Ook een manier om jezelf te profileren, als iemand die geen meehuiler is.
En niet even, maar ondertussen ook alweer een tijdje, waarbij mensen elkaar bevestigen in hun meningen.
nounou
donderdag 20 september 2018 om 19:56
Eens.zazamaenade schreef: ↑20-09-2018 19:54Wat ik me afvraag : waarom moet dat zo uitgebreid geventileerd worden, dat mensen het overdreven vinden hoe in dat topic geschreven wordt ?
donderdag 20 september 2018 om 19:58
Haha, ja.Het-groepje schreef: ↑20-09-2018 19:58Nee. Die denken dat meehuilen de hulp is. 'dan heb je toch het idee dat je er niet alleen voor staat he'.
donderdag 20 september 2018 om 19:59
Emotie delen denk ik. Ik zat alleen thuis met een peuter en had die behoeft wel. En gezien dat topic hadden anderen die behoefte ook. En er staan zeker posts in die wel overdreven zijn, met die lyrics en commentaar op de jurk bijvoorbeeld.
Ik heb ook een kaarsje voor ze gebrand. Dat doe ik heel vaak voor mensen, dood en levend. Ook mensen die ik niet eens ken, als ik iets zie dat me raakt. Zoals nu. En ik vind dat moeilijk om uit mijn hoofd te zetten, ook in dit geval.
Ik ben gewoon een emotioneel mens. Zal mijn roots wel zijn, ben nu eenmaal geen nuchtere Hollander
donderdag 20 september 2018 om 19:59
Goh en ik vraag me dan weer af waarom je dáár weer een mening over moet geven etc etc. Zo houden we elkaar allemaal lekker van de straat.zazamaenade schreef: ↑20-09-2018 19:54Wat ik me afvraag : waarom moet dat zo uitgebreid geventileerd worden, dat mensen het overdreven vinden hoe in dat topic geschreven wordt ?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 20 september 2018 om 20:01
je zult het vast niet zo bedoelen, maar het is niet zo dat de gemiddelde Nederlander geen emoties kent hoorMuntjeinmijnbroekzak schreef: ↑20-09-2018 19:59Emotie delen denk ik. Ik zat alleen thuis met een peuter en had die behoeft wel. En gezien dat topic hadden anderen die behoefte ook. En er staan zeker posts in die wel overdreven zijn, met die lyrics en commentaar op de jurk bijvoorbeeld.
Ik heb ook een kaarsje voor ze gebrand. Dat doe ik heel vaak voor mensen, dood en levend. Ook mensen die ik niet eens ken, als ik iets zie dat me raakt. Zoals nu. En ik vind dat moeilijk om uit mijn hoofd te zetten, ook in dit geval.
Ik ben gewoon een emotioneel mens. Zal mijn roots wel zijn, ben nu eenmaal geen nuchtere Hollander![]()
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 20 september 2018 om 20:02
Het raakt me of het maakt me verdrietig is toch voldoende?Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑20-09-2018 19:59Emotie delen denk ik. Ik zat alleen thuis met een peuter en had die behoeft wel. En gezien dat topic hadden anderen die behoefte ook. En er staan zeker posts in die wel overdreven zijn, met die lyrics en commentaar op de jurk bijvoorbeeld.
donderdag 20 september 2018 om 20:04
Democratie.
Wat een verschrikkelijk ongeluk.
Zonde dat glennis grace niet door is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 20 september 2018 om 20:05
nee hoor, ik jank mijn ogen uit mijn kop bij Waterschapsheuvel en nog heel veel films en muziek en weet ik wat.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑20-09-2018 20:04Ik ben als jankerd wel in de minderheid op napraat zie ik. Ik moest van de week zelfs al een traantje wegpinken bij waterschapheuvel toen ik die met zoon en buurmeisje keek.![]()
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 20 september 2018 om 20:06
Nee nee zo bedoelde ik het niet hoor. Ik ben opgegroeid in Italië, en die zijn nu eenmaal wat emotioneler dan landen meer noordelijk. Kijk alleen maar naar het verkeer
Je doet alsof ik nooit huil. Natuurlijk wel, alleen maak ik dat niet wereldkundig. Wat moet een ander nou met mijn gejank? Wat voegt het toe als ik hier schrijf dat de tranen over mijn wangen rollen bij de dood van een wildvreemde?Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑20-09-2018 20:04Ik ben als jankerd wel in de minderheid op napraat zie ik. Ik moest van de week zelfs al een traantje wegpinken bij waterschapheuvel toen ik die met zoon en buurmeisje keek.![]()
donderdag 20 september 2018 om 20:08
donderdag 20 september 2018 om 20:08
Precies.zazamaenade schreef: ↑20-09-2018 19:54Wat ik me afvraag : waarom moet dat zo uitgebreid geventileerd worden, dat mensen het overdreven vinden hoe in dat topic geschreven wordt ?
donderdag 20 september 2018 om 20:09
Waarom moet je de tranen en het snot delen dan?Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑20-09-2018 20:08Voor sommigen niet, die willen dat delen. Ik maakte een wandeling en op het schoolplein op de hoek had ook iedereen het over hoorde ik toen ik voorbij liep.
Zo is iedereen weer anders.
Zelfs de NOS vind ik sensatiejpurnalistiek tegenwoordig.
donderdag 20 september 2018 om 20:10
Kende de film niet. Ik dacht dat het een leuke film over konijnen zou zijn. De kinderen zaten ook echt doodstil ernaar te kijken.
Is dat konijn dood? Euh ja. Maar dan kan hij toch geen wortels meer eten? Euh nee.
Afschuwelijk.S-Meds schreef: ↑20-09-2018 11:42topics zoals dat kunnen beter niet geopend worden. Er valt niks te melden behalve steun betuigen en afschuw uitspreken. Maar de eerste speculaties staan er al, dan volgen de beschuldigingen en dan krijg je de ramptoeristen met details. Dat moet je echt niet willen. De mensen die het betreft hebben een groot trauma te verwerken en zij kunnen zich niet verdedigen. Deze bagger blijft tot het einde er tijden op het internet staan.
Snap ook niet dat de mods zoiets toestaan. Elke keer hetzelfde “ kijk mij eens meeleven “ en gespeculeer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.