Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 16 oktober 2018 om 20:59
En Hullie. Of, hunze. Hunze sneeuwpepernotenvrouwjagersma schreef: ↑16-10-2018 20:52In de categorie "vrouwen met mannennamen" ken ik alleen Cees uit Flodder, dus vandaar dat ik naar Piet met hij verwijs. Maar ik wil de kwaadste niet zijn. Het Nederlands heeft alleen nog geen genderneutraal persoonlijk voornaamwoord, al geloven mijn leerlingen heilig in "hun" op welke plek in een zin dan ook.

dinsdag 16 oktober 2018 om 21:00
Heb je vorig jaar geen Sinterklaasjournaal gekeken? En geen intocht bezocht? Meisjespieten genoegvrouwjagersma schreef: ↑16-10-2018 20:52In de categorie "vrouwen met mannennamen" ken ik alleen Cees uit Flodder, dus vandaar dat ik naar Piet met hij verwijs. Maar ik wil de kwaadste niet zijn. Het Nederlands heeft alleen nog geen genderneutraal persoonlijk voornaamwoord, al geloven mijn leerlingen heilig in "hun" op welke plek in een zin dan ook.

dinsdag 16 oktober 2018 om 21:05
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:06
Partnerseks als tegenhanger van soloseks mss?vrouwjagersma schreef: ↑16-10-2018 20:39"Fantastische partnerseks"
Tsja. Klinkt euforisch, maar ik heb altijd seks met mijn partner. Ik zou niet weten met wie anders. "Fantastische buurmanseks" klinkt mij een stuk onprettiger in de oren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 16 oktober 2018 om 21:07
Ik zie het helemaal voor me; ik brand vandaag een klant af vanwege de nieuwe algemene voorwaarden die morgen van kracht gaan worden.
Ik kan me alleen maar afvragen:
https://youtu.be/6BnjwXLekVA
Ik kan me alleen maar afvragen:
https://youtu.be/6BnjwXLekVA
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Hunze is een fantastische uitvinding. Al is het hier in de regio ook een populair voorvoegsel voor parken en dingetjes, maar goed.

dinsdag 16 oktober 2018 om 21:16
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:18
Het zijn nog maar kinderen. *kijkt vergoelijkend *
Geen bijzonderheden