Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 november 2018 om 16:05
fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 16:03Maar ik snap niet waar ik dan gescholden zou hebben of op de man gespeeld zou hebben. Ik weet zeker dat ik dat niet heb gedaan. En ik snap ook niet wat er provoceren zou zijn. Tenzij je de mening dat Zwarte Piet racisme is sowieso provocerend vind.
(Heb net het bantopic pas gelezen).
fashionvictim zondag 18 november 2018 12:19
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-11-2018 13:05
Reden: provoceren
98.37% gewijzigd
....
Misschien hier?
zondag 18 november 2018 om 16:05
TanteBedelia schreef: ↑18-11-2018 16:05fashionvictim zondag 18 november 2018 12:19
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-11-2018 13:05
Reden: provoceren
98.37% gewijzigd
....
Misschien hier?
Welk topic is dat?
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 16:06
Lintje voor de friezen
Had even bij je geloept.
zondag 18 november 2018 om 16:08
Dat zijn de posts die ik al gequote had.
zondag 18 november 2018 om 16:09
ja, ik nu ook. Maar echt, dan moeten de mods echt een cursus begrijpend lezen gaan volgen want als er iemand provoceert is het degene waar ik op reageer wel.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 18-11-2018 16:11
18.27% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 16:11
Ja, ik ook, maar Star had ze in dit topic al gequote.
In geen van die posts scheld ik, speel ik op de man of provoceer ik maar kennelijk vindt de dienstdoende mod van wel. Ik heb serieus geen idee hoe ze dat uit die posts kan halen.
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 16:14
Heb je al die omhooggehaalde Posts al gecheckt? (Dmv loep). Ik had laatst een ban voor een bericht van 4 maanden terug.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 16:11Ja, ik ook, maar Star had ze in dit topic al gequote.
In geen van die posts scheld ik, speel ik op de man of provoceer ik maar kennelijk vindt de dienstdoende mod van wel. Ik heb serieus geen idee hoe ze dat uit die posts kan halen.
zondag 18 november 2018 om 16:17
Als je geband bent kan je niet posten. Daar is het voor bedoeld. Als dat dus niet functioneert dan is dat de fout van de beheerder en niet van jou. Dus is alles wat je post tijdens een ban de schuld/verantwoordelijkheid van de mods.
Tadaa! En los!
zondag 18 november 2018 om 16:19
In die twee omhooggehaalde posts noem ik Willie Dille een gekkie en een oplichtster dus ik denk inderdaad dat het dan om die posts moet gaan. Maar ik vind het wel bijzonder dat je op 18 november een maandban krijgt voor een post die je meer dan 3 maanden eerder op 9 augustus had gedaan. Dan hadden ze direct moeten geven, want dan was het sowieso maar een 24 uurs ban geweest.
Ik denk en hoop echter dat ik helemaal niet geband ben gezien het feit dat ik nog kan posten.
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 16:20
Dat de mods onbekwaam zijn is nog het minst erge. Dat zijn stagiaires die geen idee hebben hoe en wat. Dat laffe onterechte staffen van bepaalde posts vind ik zo ontzettend laag bij de grond, omdat ze weten dat er vroeg of laat wel een ban uitrolt.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 16:11Ja, ik ook, maar Star had ze in dit topic al gequote.
...
zondag 18 november 2018 om 16:28
Ja, sowieso zijn 2 van de 3 bans die ik gekregen heb op die manier aangenaaid. En dan wordt later wel gezegd dat ik inderdaad niet gescholden had maar die ban wordt niet uit mijn historie verwijderd. Ach ja.
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 16:31
Eens.
En tegelijkertijd: ik denk ook dat je ze munitie geeft FV, omdat je woordkeuze en manier van schrijven erg fel is. Schelden zie ik er niet in, maar een vraag 'stupide' vinden, daar kan ik met een beetje fantasie wel een 'op de man' uithalen. Nog iets meer op de rem dus, zou ik zeggen. Maar goed, dat is natuurlijk aan jou FV.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zondag 18 november 2018 om 16:37
Wil je kaas bij de mosterd?
zondag 18 november 2018 om 16:38
Leuke theorie. Ik ben alleen bang dat de mods dat niet begrijpen.
zondag 18 november 2018 om 16:41
zondag 18 november 2018 om 16:46
Oh ja dat zag ik straks dat die Fleur het daarover had?fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 16:19In die twee omhooggehaalde posts noem ik Willie Dille een gekkie en een oplichtster dus ik denk inderdaad dat het dan om die posts moet gaan. Maar ik vind het wel bijzonder dat je op 18 november een maandban krijgt voor een post die je meer dan 3 maanden eerder op 9 augustus had gedaan. Dan hadden ze direct moeten geven, want dan was het sowieso maar een 24 uurs ban geweest.
Ik denk en hoop echter dat ik helemaal niet geband ben gezien het feit dat ik nog kan posten.
Toen dacht ik nog: Lekker op tijd.
zondag 18 november 2018 om 16:55
Pipistrello schreef: ↑18-11-2018 16:38Leuke theorie. Ik ben alleen bang dat de mods dat niet begrijpen.
Ik denk inderdaad dat sommige dingen vooral theoretisch heel erg goed werken en dat je ze daarom ook vooral theoretisch moet houden
zondag 18 november 2018 om 17:00
ben je er weer bij genaaid en zijn ze ook weer vergeten de straf door te voeren? te triest voor woorden. Als jij eraf vliegt dan zijn er meer die op de bank moeten worden gezet want wat ik vandaag las op actueel daar lusten de honden geen brood van. En dat zat niet in jouw berichtenfashionvictim schreef: ↑18-11-2018 15:56Een tijd terug had die zelfs posts uit 2014 van mij naar boven gehaald. Ik vroeg me toen nog af hoe ze dat überhaupt gevonden had want ik kan dergelijke posts zelf niet eens terug vinden. Niet met het loepje in ieder geval.
Ik snap echt niet dat Viva dat niet aanpakt. Ik heb er al zo vaak over gemaild en geklaagd maar kennelijk mag dat gewoon hier.
zondag 18 november 2018 om 17:08
zondag 18 november 2018 om 17:17
oh ja? als het forum werkt tenminste
dus fash ligt er een maand af omdat fleurtje posts van 4 maanden geleden aan het staffen is?
zondag 18 november 2018 om 17:29