Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 november 2018 om 17:34
Maar je post nog wel?fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 17:31Ik heb nu bevestiging van Viva dat het op de man en schelden zou zijn. Wat daar dan op de man en schelden aan is vertellen ze niet erbij natuurlijk.
Ik ben de draad kwijt
zondag 18 november 2018 om 17:34
En deze post was ook schelden / op de man / provoceren.
"Als je neonazi's of hooligans die racistische leuzen roepen verdedigt, dan kun je niet anders dan een racist zijn. Iemand die tegen racisme is kan dat simpelweg niet verdedigen.
Ik geef niet af op blanken, ik kijk simpelweg naar mensen hun daden"
"Als je neonazi's of hooligans die racistische leuzen roepen verdedigt, dan kun je niet anders dan een racist zijn. Iemand die tegen racisme is kan dat simpelweg niet verdedigen.
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 17:38
Ik ben het echt niet altijd met je eens maar in dit geval heb je helemaal gelijk.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 17:34En deze post was ook schelden / op de man / provoceren.
Ik ben dat domme geleuter inmiddels zo zat dat ik bij de volgende zwarte Piet die ik tegenkom een vochtig washandje over het gezicht haal.
Echt sommige mensen snappen het gewoon niet volgens mij. Te dom om te poepen.
Ik ga iets anders doen. Sterkte als je hierom op het strafbankje moet.
zondag 18 november 2018 om 17:45
dit is niet op de man en schelden. Het is op de man om oude berichten uit oude topic te gaan vissen om je gelijk te halen in een ander topic. dat deed jij nietfashionvictim schreef: ↑18-11-2018 17:34En deze post was ook schelden / op de man / provoceren.
zondag 18 november 2018 om 17:46
Hee Meds en Yas en Star en Nouschi en andere oudgedienden,
Het is jammer dat het om zoiets belachelijks als een geschift en racistisch gekkie moet, maar ik ga als deze ban daadwerkelijk geëffectueerd wordt sowieso mijn nick voorgoed aan de wilgen hangen en het forum verlaten. Ik heb er de laatste tijd sowieso weinig lol van met dat gestalk, dus laat ik het maar gelijk benutten dan. Volgens mij is mijn mattie BGB hem ook al gepeerd, dus ik ga dat voorbeeld maar volgen.
Laten we nu nog even wat kletsen maar als ik er straks ineens wel af lig dan weten jullie in ieder geval nog dat ik jullie alle goeds wens en bedankt voor de vele gezellige jaren.
Het is jammer dat het om zoiets belachelijks als een geschift en racistisch gekkie moet, maar ik ga als deze ban daadwerkelijk geëffectueerd wordt sowieso mijn nick voorgoed aan de wilgen hangen en het forum verlaten. Ik heb er de laatste tijd sowieso weinig lol van met dat gestalk, dus laat ik het maar gelijk benutten dan. Volgens mij is mijn mattie BGB hem ook al gepeerd, dus ik ga dat voorbeeld maar volgen.
Laten we nu nog even wat kletsen maar als ik er straks ineens wel af lig dan weten jullie in ieder geval nog dat ik jullie alle goeds wens en bedankt voor de vele gezellige jaren.
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 17:46
zondag 18 november 2018 om 17:51
BGB is er nog wel, hoor.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 17:46Hee Meds en Yas en Star en Nouschi en andere oudgedienden,
Maar je kunt niet weg, jij bent ook een forummattie! Tegen kerst zitten er weer nieuw stagiaires aan de knoppen, wie weet dan wel capabele. Die nu aan de knoppen zitten zijn te belabberd voor woorden, erger dan deze acties heb ik nog niet eerder meegemaakt!
zondag 18 november 2018 om 17:52
Jammer hoor, maar ik snap het wel. Zullen die zuigers op actueel wel een feestje bouwen. Stelletje banaannaaiers.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 18 november 2018 om 17:52
zondag 18 november 2018 om 17:55
Nee, joh, zonder mij draait het hier ook door, hoor. Ik ben hier sowieso nauwelijks meer dus wat dat betreft verandert er niet zoveel. Maar letterlijk geen enkele ban die ik gekregen heb had ik ook daadwerkelijk het vergrijp gepleegd waar ik voor geband werd dus net als andere forummers ook al zien is het me duidelijk dat het gewoon een persoonlijke vete van het mod-team is. En dat vind ik verder prima, hoor.yasmijn schreef: ↑18-11-2018 17:51BGB is er nog wel, hoor.
Maar je kunt niet weg, jij bent ook een forummattie! Tegen kerst zitten er weer nieuw stagiaires aan de knoppen, wie weet dan wel capabele. Die nu aan de knoppen zitten zijn te belabberd voor woorden, erger dan deze acties heb ik nog niet eerder meegemaakt!![]()
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 17:58
De mods van nu weten bij god niet wat ze aan het doen zijn of hoe het moet.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 17:55Nee, joh, zonder mij draait het hier ook door, hoor. Ik ben hier sowieso nauwelijks meer dus wat dat betreft verandert er niet zoveel. Maar letterlijk geen enkele ban die ik gekregen heb had ik ook daadwerkelijk het vergrijp gepleegd waar ik voor geband werd dus net als andere forummers ook al zien is het me duidelijk dat het gewoon een persoonlijke vete van het mod-team is. En dat vind ik verder prima, hoor.
Er zijn forummers die je weg proberen te krijgen, gelukkig weten we allemaal wie die gekkies zijn.
zondag 18 november 2018 om 18:05
Vind ik ook.yasmijn schreef: ↑18-11-2018 17:51BGB is er nog wel, hoor.
Maar je kunt niet weg, jij bent ook een forummattie! Tegen kerst zitten er weer nieuw stagiaires aan de knoppen, wie weet dan wel capabele. Die nu aan de knoppen zitten zijn te belabberd voor woorden, erger dan deze acties heb ik nog niet eerder meegemaakt!![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 november 2018 om 18:07
Ik denk dat je ze te hoog inschat.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 17:55Nee, joh, zonder mij draait het hier ook door, hoor. Ik ben hier sowieso nauwelijks meer dus wat dat betreft verandert er niet zoveel. Maar letterlijk geen enkele ban die ik gekregen heb had ik ook daadwerkelijk het vergrijp gepleegd waar ik voor geband werd dus net als andere forummers ook al zien is het me duidelijk dat het gewoon een persoonlijke vete van het mod-team is. En dat vind ik verder prima, hoor.
zondag 18 november 2018 om 18:07
Ik heb haar ook onder de negeer gelukkig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 november 2018 om 18:10
Ja, da's wederzijds maar dit gaat toch nergens meer over, niet? Dat je gestalkt wordt op het The Voice topic en daar zelfs ook waarschuwingen voor krijgt omdat er een groepje racisten, enge geschifte kerels en andere gekkies je over het hele forum en zelfs internet stalkt? Het is nu niet zo alsof ik die mensen ooit daadwerkelijk iets heb aangedaan ofzo, het zijn gewoon gekken die vinden dat je iemands wiens mening je niet aanstaat op die manier mag stalken, bedreigen, treiteren etcetera en een bedrijf als Sanoma leent zich daar ook nog voor. Terwijl zelfs Stevie Wonder nog kan zien dat ik gewoon slachtoffer ben van een hetze en van stalking.
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 18:12
Nee hoor, die CM manager is toch gewoon een vrouw met minstens een HBO diploma? Die hoeft zich maar een uurtje in een paar napraattopics in te lezen en dan is volkomen duidelijk dat er hier iets anders gaande is dan waarom ze mij van het forum afflikkert.
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 18:12
Maar voor welke opmerking heb je nou een niet-ban gekregen?fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 18:10Ja, da's wederzijds maar dit gaat toch nergens meer over, niet? Dat je gestalkt wordt op het The Voice topic en daar zelfs ook waarschuwingen voor krijgt omdat er een groepje racisten, enge geschifte kerels en andere gekkies je over het hele forum en zelfs internet stalkt? Het is nu niet zo alsof ik die mensen ooit daadwerkelijk iets heb aangedaan ofzo, het zijn gewoon gekken die vinden dat je iemands wiens mening je niet aanstaat op die manier mag stalken, bedreigen, treiteren etcetera en een bedrijf als Sanoma leent zich daar ook nog voor. Terwijl zelfs Stevie Wonder nog kan zien dat ik gewoon slachtoffer ben van een hetze en van stalking.
Daar krijg je bericht over namelijk. Of dat zijn ze vergeten, net als het op de banknop klikken
zondag 18 november 2018 om 18:14
Ik geloof niet dat die cm hier meeleest.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 18:12Nee hoor, die CM manager is toch gewoon een vrouw met minstens een HBO diploma? Die hoeft zich maar een uurtje in een paar napraattopics in te lezen en dan is volkomen duidelijk dat er hier iets anders gaande is dan waarom ze mij van het forum afflikkert.
zondag 18 november 2018 om 18:14
Nee, ik heb voor 3 posts een ban gekregen. De 2 die Star al gepost heeft en die die ik zelf postte. In geen van de 3 posts heb ik gescholden of op de man gespeeld of geprovoceerd, maar ze zullen wel met iets absurds komen als dat "stupide" een scheldwoord is of "reet". Vorige keer werd ik geband voor "wijf", dat was toen ook ineens een scheldwoord.
Am Yisrael Chai!