Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Head* schreef:
09-11-2018 19:58
Oh, actueel.heb ik niet. Is dat dezelfde to?
Daar is ze niet de TO.
Nouschi schreef:
09-11-2018 19:57
Straks The Voice!
En ik heb d elegie over de tv :yes:
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 20:03
En ik heb d elegie over de tv :yes:
1 grote klaagzang?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
09-11-2018 20:04
1 grote klaagzang?
De regie trouwens

En klaagzang van wie?
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 20:06
De regie trouwens

En klaagzang van wie?
Van jou.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
09-11-2018 20:07
Van jou.
Ik begrijp je niet? Waar klaagzing ik?
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 20:02
Daar is ze niet de TO.
Maar we bedoelen wel dezelfde forumster?
Head* schreef:
09-11-2018 20:08
Maar we bedoelen wel dezelfde forumster?
Geen idee! De TO van dat topic over artens die anorexiapatiënten doelbewust de dood in jagen.
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 20:10
Geen idee! De TO van dat topic over artens die anorexiapatiënten doelbewust de dood in jagen.
Ja, die. ;-)
Nemaìn’ schreef:
Elegie=klaagzang
Nemaìn’ schreef:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elegie_(literair_werk)
Nouschi schreef:
09-11-2018 20:19
Elegie=klaagzang
:rofl:
Elegie klinkt minder klagerig en wel zangerig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nouschi schreef:
09-11-2018 20:19
Elegie=klaagzang
Ha, cool om te weten.
ah anorexia en dat tehuis, ik ga op zoek, thnx!

En the Voice boycot ik dit jaar. Twee stomme coaches en twee die mwah zijn. Ik wil Nick en Simon en Roel terug :'(
Marana-- schreef:
09-11-2018 20:34
ah anorexia en dat tehuis, ik ga op zoek, thnx!

En the Voice boycot ik dit jaar. Twee stomme coaches en twee die mwah zijn. Ik wil Nick en Simon en Roel terug :'(
Kijken alleen maar leuke mensen!
Ik moest eergisteren wel lachen om Anouk met haar opmerking dat het duidelijk the dicks waren die waren omgedraaid :proud:
Ik kijk nooit naar de voice en de verleiding na haar opmerking is er niet groter op geworden ;-)
Ik heb wel zin in een elegie, maar niemand wil luisteren :'(
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 22:17
Ik heb wel zin in een elegie, maar niemand wil luisteren :'(
Kijk naar first dates nederlandse versie en je krijgt vanzelf een elegie
Vlinder1963 schreef:
09-11-2018 22:23
Kijk naar first dates nederlandse versie en je krijgt vanzelf een elegie
Ik heb wel een elegie! Daar heb ik geen tv programma voor nodig, rl zat.
Zeker weten een trol. Kan niet anders.
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 22:25
Ik heb wel een elegie! Daar heb ik geen tv programma voor nodig, rl zat.
Vertel
vrouwjagersma schreef:
09-11-2018 22:40
Zeker weten een trol. Kan niet anders.
Absoluut.
Vlinder1963 schreef:
09-11-2018 22:59
Vertel
Ben je er klaar voor?
Ik vind mezelf zo stom. Om van alles. Omdat ik altijd de grote onafhankelijke madame was en nu ineens liever tegen mijn lief aan slaap (niet elke avond, maar ik mis wel als het nauwelijks kan).
Ik vind mezelf stom dat ik altijd zeker weet dat ik ga falen, omdat ik niet goed genoeg ben. En ook nog eens dat ik maar 98% haal voor een toets ipv 100, eigenlijk had het 100 moeten zijn.
En ik heb knallende koppijn. En er is niets leuks op de tv en die Twan vind ik om te kotsen. Het is oersaai dat mijn kind tegenwoordig een eigen leven heeft en ik gedoemd ben tot stilzitten, omdat de kat op mijn voeten ligt. En eigenlijk wil een een whisky pakken, maar dat is weer zo zielig voor de poes,
En zo gaat het maar door en door en door.
Ik wil dat het weer zomer is!
:hug:
Manlief is net thuis van werken vamdaar late reactie
Heel verl zaken zijn herkenbaar het onafhankelijk zijn tot wel erg graag in de buurt zijn van je geliefde, van nooit tegen iemand aanliggen tot elke nacht contact al is het maar met je tenen, ik slaap slecht tot niet als mijn lief nacht dienst heeft en katten heb ik ook, ze kunnen je zo een schuldgevoel geven als ze op je schoot zittenin je nek liggen als je eigenlijk even iets voor jezelf wilt pakken.
Wiskey vind ik ook erg lekker, ik drink het zelden vanwege mijn alvleesllier enmijn kinderen hebben beide hi n eigen leven en leven opzichzelfvan de jongste heb ik mezelf zo ongelooflijk rot gevoeld toen ze de deur uit was, maarrrrr er komt verandering ik ben nu zo gewend geen rekening meer met mijn kinderen te hoeven houden, ik heb zoveel vrijheid gekregen en dat gevoel krijg jij ook nog wel :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven