Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
30-11-2018 13:39
Patat met gyros en rauwkost.
Gelukkig zeg je geen friet anders had ik je echt moeten staffen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
yette schreef:
30-11-2018 13:35
Ik kwam hier eigenlijk inspiratie voor het avondeten zoeken ...

Wacht even, we slaan elkaar eerst even virtueel de hersens in.
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 13:40
Nou ja als je zo'n beetje elke kritiek op Sylvana Simons en BIJ1 als racisme ziet dan ben je snel klaar natuurlijk.

We mogen blij zijn dat Emile Ratelband, Johan Derksen en Gordon blank zijn, anders mocht je hen alleen maar heel aardig vinden en er verder geen mening over geven.
LOEP ME MAAR aub.
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 13:40
Nou ja als je zo'n beetje elke kritiek op Sylvana Simons en BIJ1 als racisme ziet dan ben je snel klaar natuurlijk.
Dat is echt bizar, dat een topic over een politieke partij op slot wordt gedaan omdat welgeteld 1 forummer geen kritiek op haar heldin kan verdragen (en waarschijnlijk nog lid is ook).

En nee, Sylvana Simons is niet tegen racisme. Anders zet je geen kwaad bloed door miljoenen mensen te beledigen met 'witten' om ze vervolgens allerlei fouten collectief aan te wrijven. DAT is juist de essentie van racisme. Daarmee is SS en Bij1 volstrekt ongeloofwaardig.

Afbeelding
yette schreef:
30-11-2018 13:41
Moest hier idd denken aan een patatje oorlog :D

Maar we hebben van de week al patat gegeten.
Pita gyros, ook heel lekker! Tzatziki erbij en klaar.
Life is short. Eat dessert first.
RikM schreef:
30-11-2018 13:42
Wacht even, we slaan elkaar eerst even virtueel de hersens in.
Blijkt veel leuker te zijn idd.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
30-11-2018 13:48
Blijkt veel leuker te zijn idd.
:byee:
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
30-11-2018 13:38
Als je tegen racisme bent, waarom wil je dan geen discussie op en over Bij1, en waarom moest Bij1 dan worden gesloten?
Wat hebben deze vragen in godsnaam te maken met het al dan niet tegen racisme zijn?
Het-groepje schreef:
30-11-2018 13:49
Wat hebben deze vragen in godsnaam te maken met het al dan niet tegen racisme zijn?
Denk daar maar eens over na.

(Ik ben weg, als ze hier virtueel hersens gaan inslaan, is dat niet mijn ding)
LOEP ME MAAR aub.
Afbeelding

Wie zet er die naald verder?
doornroosje9 schreef:
30-11-2018 13:47
Pita gyros, ook heel lekker! Tzatziki erbij en klaar.
Broodje bal gehakt
Wij eten op vrijdag nooit normaal. We hebben altijd vrijmibo's en daar komen tapas bij.
Geen bijzonderheden
TanteBedelia schreef:
30-11-2018 13:53
Afbeelding

Wie zet er die naald verder?
:rofl:
Geen bijzonderheden
missie_m schreef:
30-11-2018 13:45
We mogen blij zijn dat Emile Ratelband, Johan Derksen en Gordon blank zijn, anders mocht je hen alleen maar heel aardig vinden en er verder geen mening over geven.
Aan de andere kant, als een moslim hetzelfde over homo’s had gezegd als Leo Derksen dan was het dak van Twitter, Facebook en andere media afgevlogen.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
oudebaas schreef:
30-11-2018 13:55
Aan de andere kant, als een moslim hetzelfde over homo’s had gezegd als Leo Derksen dan was het dak van Twitter, Facebook en andere media afgevlogen.
Och dat is nu ook zo toch?
Heftig al die verhalen onder de hashtag #sorry Johan maar een beetje doorgeslagen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Het-groepje schreef:
30-11-2018 13:28
Nee hoor, ik heb jouw bullshit heel vaak en met succes gestaft.

Nou, dat succes valt wel mee, 1x een ban in 15 jaar.

Maar fijn dat je er goed gevoel bij hebt, kun je trots op zijn.
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 13:41
Gelukkig zeg je geen friet anders had ik je echt moeten staffen.
:sarcastic: Het zijn toch echt frieten en geen patatten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
30-11-2018 14:04
:sarcastic: Het zijn toch echt frieten en geen patatten.
Gestaft!
marjorette schreef:
30-11-2018 14:03

[..]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 15:42
Reden: Provoceren
35.58% gewijzigd
marjorette schreef:
30-11-2018 14:03

Maar fijn dat je er goed gevoel bij hebt, kun je trots op zijn.
Met die ban had ik niks te maken denk ik, maar je bent wel errrrrug vaak gewist.
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 14:07
Gestaft!
Gelukkig krijg je hier enkel een waarschuwing voor
P
A
T
A
T
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Het-groepje schreef:
30-11-2018 14:11
[...]
?? Leuk dat je zoveel belangstelling hebt om mij te loepen, maar denk dat je toch de verkeerd gekeken hebt, met je errrrrug vaak.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 15:42
Reden: Provoceren
16.50% gewijzigd
MarkSD schreef:
30-11-2018 13:45
Dat is echt bizar, dat een topic over een politieke partij op slot wordt ygedaan omdat welgeteld 1 forummer geen kritiek op haar heldin kan verdragen (en waarschijnlijk nog lid is ook).

En nee, Sylvana Simons is niet tegen racisme. Anders zet je geen kwaad bloed door miljoenen mensen te beledigen met 'witten' om ze vervolgens allerlei fouten collectief aan te wrijven. DAT is juist de essentie van racisme. Daarmee is SS en Bij1 volstrekt ongeloofwaardig.

Afbeelding
Sylvana heeft zichzelf niet dusdanig geprofileerd of anderen zo beledigd, dat deed de media. Dat kwam ook in de documentaire duidelijk naar voren.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 13:59
Och dat is nu ook zo toch?
Heftig al die verhalen onder de hashtag #sorry Johan maar een beetje doorgeslagen.
Doorgeslagen? In welk opzicht ?
Omdat er een boekje wordr opengedaan hoe het voor mensen is om uit de kast te komen?
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
oudebaas schreef:
30-11-2018 10:33
SS staat voor stoomschip toch? Zoals de SS-Rotterdam.
SS staat voor veel dingen. Omdat iemand toevallig die twee letters als naam heeft is voor mij iig geen reden om daar dé ss aan te verbinden. Totdat ik het hier las maakte ik die connectie totaal niet Fv, mm, pib, allemaal afkortingen van forumnamen. Nam die van syl sim ook zo op.
Vind het meer iets van degene die die link legt dan aan degene die 'm onschuldig gebruikt omdat de naam nou eenmaal s. s is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven