Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Betty_Slocombe schreef:
08-12-2018 19:53
Ik had overigens heel mooie zooltjes van Lidl, die werkten ook heel fijn. Iets dat lekker dik is helpt vaak.
Ja precies. Mijn nieuwe schoenen doen het echt heel goed, lekkere dikke zachte zool en zo. Maar nou zoek ik dus iets voor des morgens, als ik uit bed kom want juist dan is het echt geen doen, ik kruip zowat naar de plee. Dus dat ik dan gewoon van die instapsloffen koop bij Bristol en dan van die zooltjes erin, zoiets.
Nouschi schreef:
08-12-2018 19:55
Zie je weer niks?
Jawel, maar ik had het plaatje maar weggehaald want het is zo vervelend voor de meelezertjes, elke keer hetzelfde plaatje.

En ik kan ook echt wat met je tip hoor. Meer dan met de tip van 'hielspoor.nl' of zoiets. Daar hadden ze zooltjes die tachtig euro moesten kosten, en voor al dat geld namen ze nog niet eens de moeite om een extra s toe te voegen aan hun Profesionele (sic) Hielspoorzooltjes. Nou dan ga ik voor die tachtig euro liever een paar weken naar Tenerife.
TanteBedelia schreef:
08-12-2018 18:56
Zo avondeten bakje boerenvla. Ik zat nog vol van de hapjes van vanmiddag.
Straks heerlijk uitstormen het laatste rondje met de hoogbejaarde hond.
Ik mag toch hopen dat je geen uitkering hebt.
Lady*Voldemort schreef:
08-12-2018 20:02
Jawel, maar ik had het plaatje maar weggehaald want het is zo vervelend voor de meelezertjes, elke keer hetzelfde plaatje.

En ik kan ook echt wat met je tip hoor. Meer dan met de tip van 'hielspoor.nl' of zoiets. Daar hadden ze zooltjes die tachtig euro moesten kosten, en voor al dat geld namen ze nog niet eens de moeite om een extra s toe te voegen aan hun Profesionele (sic) Hielspoorzooltjes. Nou dan ga ik voor die tachtig euro liever een paar weken naar Tenerife.
Lief van je. Ik kan als ik op mijn kruk sta met mijn neusje net bij mijn beeldschermrand (de onderkant dus) komen zodat mijn oogjes dit topic kunnen volgen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
08-12-2018 20:00
Ja precies. Mijn nieuwe schoenen doen het echt heel goed, lekkere dikke zachte zool en zo. Maar nou zoek ik dus iets voor des morgens, als ik uit bed kom want juist dan is het echt geen doen, ik kruip zowat naar de plee. Dus dat ik dan gewoon van die instapsloffen koop bij Bristol en dan van die zooltjes erin, zoiets.
Oh ja, dat is een drama. Maar als het je troost: hielspoor gaat meestal (bij mij in elk geval) weer over. Inlegzooltjes in je sloffen lijkt me echt een goed idee, want vooral die eerste pijnscheut 's ochtends was echt heel naar.
feow schreef:
08-12-2018 20:10
Lief van je. Ik kan als ik op mijn kruk sta met mijn neusje net bij mijn beeldschermrand (de onderkant dus) komen zodat mijn oogjes dit topic kunnen volgen.
Herkenbaar. Gelukkig heb ik een oersterke zoon van veertien, die tilt me altijd even op als ik echt per se wil forummen. Hij staat nu te zeuren dat ie moet plassen maar hij wacht maar even,
Wat een fantastisch topic, van die mevrouw die een cadeautje kocht voor iemand, erachter gekomen is dat deze mevrouw dit cadeautje al gekregen heeft van iemand anders, maar het niet wil ruilen omdat de meisjes van Douglas het zo mooi hebben ingepakt en dat is zonde.
Betty_Slocombe schreef:
08-12-2018 20:12
Oh ja, dat is een drama. Maar als het je troost: hielspoor gaat meestal (bij mij in elk geval) weer over. Inlegzooltjes in je sloffen lijkt me echt een goed idee, want vooral die eerste pijnscheut 's ochtends was echt heel naar.
Oh ik ga er ook van uit dat het gewoon over gaat hoor. Aan de andere kant had ik het ook al was het dan minder, en dat is ook overgegaan. Het is nu alleen een beetje (boel) irritant. En als ik de pijn dan een beetje kan verzachten met goedkope hulpmiddeltjes lijkt me dat wel fijn.
Betty_Slocombe schreef:
08-12-2018 20:17
Wat een fantastisch topic, van die mevrouw die een cadeautje kocht voor iemand, erachter gekomen is dat deze mevrouw dit cadeautje al gekregen heeft van iemand anders, maar het niet wil ruilen omdat de meisjes van Douglas het zo mooi hebben ingepakt en dat is zonde.
Linkje!!!
thuis/dubbele-cadeautjes-ruilen/list_me ... #p29330862
Betty_Slocombe schreef:
Wat schattig.
En oja, ik ging daar nog me laten voorlichten over een luchtje voor zoon. Ik vind die winkel zo’n straf.
Ik ga liever naar Ici Paris, daar is het personeel bij ons althans wat liever.

Wat een lieve reclame, die van KPN met de gamers en hun kerstdiner.
De Douglas is ook verschrikkelijk. Als je daar onlangs nog alle moed voor hebt verzameld, begrijp ik best dat je er de komende 365 dagen vriendelijk voor bedankt.
Lady*Voldemort schreef:
08-12-2018 20:02

Ik zie net een reclame, 299,- Tenerife 8 dagen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:

Bizar hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
08-12-2018 20:30
Ik ga liever naar Ici Paris, daar is het personeel bij ons althans wat liever.

Ook die winkel vind ik een verschrikking, maar vind het wel een goede tip. Die winkel is idd fijner dan de Douglas.
Anyco schreef:
08-12-2018 17:51
Het enorm gezellige topic, hebben wij het zo slecht in Nederland, is vol.
:cheer2:
:rofl:
Het forum is nog trager dan anders en ik heb af en toe een wit scherm.
Nemaìn’ schreef:
08-12-2018 22:48
Het forum is nog trager dan anders en ik heb af en toe een wit scherm.
is niet erg, er zijn maar drie actieve leden
:proud:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
S-Meds schreef:
08-12-2018 22:52
is niet erg, er zijn maar drie actieve leden
Dat is waar, maar elke keer als het vertraagt is zet ik een kop koffie en ik heb er het afgelopen uur al zo’n 20 Nescafé cupjes doorheen gejaagd. Duur avondje zo.
Er is geen mod aanwezig.
Head* schreef:
08-12-2018 19:53
Hier ook een uitkeringstrekker. Weet iemand of je van de staat een extra uitkering kan krijgen voor 14 dagen Costa Rica? Tenerife en K2 ben ik al geweest vorig jaar, nu wil ik wel eens iets anders.
Je mag dr wel heen, maar je krijgt er geen extra geld voor.
Wel 4 weken van te voren melden, dan mag het mits het je sollicitaties, kans op werk e.d. niet in de weg zit. Dus wacht ff op formele toestemming.
Binnen 5 dagen na terugkeer, dit in persoon melden + bewijs dat je d'r bent geweest in de periode die je gemeld hebt.
Fijne vakantie!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Betty_Slocombe schreef:
08-12-2018 20:30

Soms bedenk je ineens dat je geen nare ziekte onder de leden hebt, maar je gewoon preventief de bibbers krijgt van het idee dat je zou moeten kerstdineren met mensen die je alleen van het internet kent.
Ik zou bloednerveus om me heen kijken naar een enge man of grijs muisje (je kunt je immers als alles voordoen op het www) die kijkt of ik mijn servet wel juist gebruik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Kukita-Del-Barrio schreef:
08-12-2018 23:38
Er is geen mod aanwezig.
Het is ook al lang bedtijd he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven