Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 9 december 2018 om 05:03
15 jaar lang ervaring met ontmoetingen met mensen die ik alleen van internet ken heeft mij het volgende geleerd:feow schreef: ↑09-12-2018 00:34Soms bedenk je ineens dat je geen nare ziekte onder de leden hebt, maar je gewoon preventief de bibbers krijgt van het idee dat je zou moeten kerstdineren met mensen die je alleen van het internet kent.
Ik zou bloednerveus om me heen kijken naar een enge man of grijs muisje (je kunt je immers als alles voordoen op het www) die kijkt of ik mijn servet wel juist gebruik.
De meeste mensen zijn gewoon leuk.
Maar ik heb er nog niet mee gekerstdineerd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 9 december 2018 om 08:34
Ja zo leuk!Betty_Slocombe schreef: ↑08-12-2018 20:30Ik ga liever naar Ici Paris, daar is het personeel bij ons althans wat liever.
Wat een lieve reclame, die van KPN met de gamers en hun kerstdiner.
Ik vind dat daar ook wel een fonds voor mag komen, dat bijvoorbeeld rajid uit India ook kan aanschuiven. Of spelen ze niet zo internationaal?

zondag 9 december 2018 om 10:35
Rajid uit India viert geen kerst.Het-groepje schreef: ↑09-12-2018 08:34Ja zo leuk!
Ik vind dat daar ook wel een fonds voor mag komen, dat bijvoorbeeld rajid uit India ook kan aanschuiven. Of spelen ze niet zo internationaal?

zondag 9 december 2018 om 10:35
Voor mij hielp het om met een keihard golfballetje de onderkant van mijn voet te masseren. Gewoon op de bank zitten en met Mn voet redelijk hard over het balletje heen en weer rollen. Na een tijdje werd het echt minder en nu al een tijdje geen last meerLady*Voldemort schreef: ↑08-12-2018 20:18Oh ik ga er ook van uit dat het gewoon over gaat hoor. Aan de andere kant had ik het ook al was het dan minder, en dat is ook overgegaan. Het is nu alleen een beetje (boel) irritant. En als ik de pijn dan een beetje kan verzachten met goedkope hulpmiddeltjes lijkt me dat wel fijn.

zondag 9 december 2018 om 12:24

zondag 9 december 2018 om 12:46
Al onze ballen zijn van glas. Hoef geen anderen, alleen het nadeel is dat ze dus wel kapot kunnen vallen...

zondag 9 december 2018 om 12:48
Ik heb vorig jaar alle ouwe meuk de deur uit gedaan en alles van glas gekocht.Coconuts12 schreef: ↑09-12-2018 12:46Al onze ballen zijn van glas. Hoef geen anderen, alleen het nadeel is dat ze dus wel kapot kunnen vallen...
Staat veel mooier inderdaad.

zondag 9 december 2018 om 13:10
TanteBedelia schreef: ↑09-12-2018 12:50Trouwens de hoogbejaarde hond heeft blijkbaar nog nooit een kerstboom gezien die denkt dat de kerstboom ten aanval gaat of zo. Die durft er amper voorbij te gaan.
Bij onze katten was het precies andersom. Die boom moest kapot.

zondag 9 december 2018 om 13:26
Nee... ballen!
Met 2 katten in huis, heb ik ook alles onbreekbaar. Glas is inderdaad mooier, maar gaat hier niet werken. Tot nu toe negeren ze de boom nog volledig

zondag 9 december 2018 om 14:34
Ik zou ook omvallen als je me een kreng noemde

En niet %$%^%(^&)(**(&* maar %$%^%(^&)(**(&*!!!!!

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 9 december 2018 om 14:37
DuchessMeganMarkle schreef: ↑09-12-2018 13:34Ik zag laatst een unicorn kerstboom hier op het forum. Nouschi je kan er ook een knuffelkerstboom van maken![]()
Zoiets?

zondag 9 december 2018 om 14:37
Geloof het of niet maar ik heb wel mooie bij de Action gezien

Ik koop altijd ouderwetse ballen in de kringloop oid. Echt heel mooie had ik, jammerrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!