Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 9 december 2018 om 19:19
Ik vind het echt heel jammer dat we geen hond kunnen hebben. Ik mis dat best en ik denk dat het ons gezin goed zou doen.
Maar helaas. Nu heeft mijn dochter een knuffelluiaard van de Action die Frank heet. Dat is ook leuk. Hij zit aan de eettafel en leest in de krant. Ik sla zelfs de bladzijdes voor hem om.
Maar helaas. Nu heeft mijn dochter een knuffelluiaard van de Action die Frank heet. Dat is ook leuk. Hij zit aan de eettafel en leest in de krant. Ik sla zelfs de bladzijdes voor hem om.

zondag 9 december 2018 om 19:33
Van de action? Dan ben je ook harstikke fout bezig! Goedkope zooi bij de action :Betty_Slocombe schreef: ↑09-12-2018 19:19Ik vind het echt heel jammer dat we geen hond kunnen hebben. Ik mis dat best en ik denk dat het ons gezin goed zou doen.

zondag 9 december 2018 om 19:54
TanteBedelia schreef: ↑09-12-2018 19:33Van de action? Dan ben je ook harstikke fout bezig! Goedkope zooi bij de action :![]()
Gelukkig oordeel jij niet snel zonder na te denken.

zondag 9 december 2018 om 19:54
TanteBedelia schreef: ↑09-12-2018 19:33Van de action? Dan ben je ook harstikke fout bezig! Goedkope zooi bij de action :![]()
Gelukkig oordeel jij niet snel zonder na te denken.

zondag 9 december 2018 om 19:58
Ik ben net zo fout volgens vele,, ik koop altijd bij de action

zondag 9 december 2018 om 19:58
Lady*Voldemort schreef: ↑09-12-2018 18:57Sowieso moet je pas een huisdier nemen als je minstens 100 K op een aparte poezenrekening hebt staan.

Nou heb ik wel een poezenspaarpot met €1000 erop voor het geval dat. Dus daar ga ik wel oké. Maar ik heb een zwerfkat uit buitenland en dat is helemaal belachelijk want zielige dieren zijn er ook in NL.

zondag 9 december 2018 om 20:00
TanteBedelia schreef: ↑09-12-2018 19:58Ik ben net zo fout volgens vele,, ik koop altijd bij de action
Gelukkig

En wat werkt het forum weer kudt.

zondag 9 december 2018 om 20:05
Dat hadden wij ook. En wij deden nog wel aan alle checkups/inenten (ja idd, ik ben een kat-vaxxer), Goed Voer en Grit. Bleek onze oude pluis plotseling een ei-grote tumor te hebben. Drie dagen voor hij overleed at hij ineens niet meer en verstopte zich op zolder. Vier dagen voor hij overleed liep hij nog enthousiast kikkers te vangen in de tuin en vrat als Garfield.. het zegt dus idd allemaal helemaal niks hoe vaak je je dieren laat checken of enten.Oudblond schreef: ↑09-12-2018 17:56Ik ben best erg met mijn katten. Dat komt ook omdat mijn oude dames het gewoon goed leken te hebben, maar dus al langer ziek waren dan ik in de gaten had en ik ze beiden op korte tijd in heb moeten laten slapen. Dus ja, ik ga wat vaker voor een controle. Maar ik zal niemand veroordelen die dat niet wil of kan. Het is mezelf sussen, meer dan 'goed' voor mijn katten zorgen.
Verdrietig hoor

zondag 9 december 2018 om 20:11
Zie je af en toe engeltjes door dat witte scherm vliegen?*Labalade* schreef: ↑09-12-2018 20:07Zeg, hebben jullie ook dat het forum steeds ineens helder wit wordt? Of ben ik...overleden...![]()
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

zondag 9 december 2018 om 20:11
Oh je hebt een gelukszoekpoes? Wat leukPipistrello schreef: ↑09-12-2018 19:58![]()
Nou heb ik wel een poezenspaarpot met €1000 erop voor het geval dat. Dus daar ga ik wel oké. Maar ik heb een zwerfkat uit buitenland en dat is helemaal belachelijk want zielige dieren zijn er ook in NL.

zondag 9 december 2018 om 20:17

zondag 9 december 2018 om 20:36
Ik zag een hele mooie gisteren. Maar ik durf geen asielzoeker of zwerver te nemen. Onze vorige bleek in sommige opzichten een ‘probleemgeval’. En ik heb geen zin meer in gezeur van mijn man

zondag 9 december 2018 om 21:02
Ik vind je nieuwe avatar geweldig

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

zondag 9 december 2018 om 21:30
zondag 9 december 2018 om 21:43
.Betty_Slocombe schreef: ↑09-12-2018 19:19Ik vind het echt heel jammer dat we geen hond kunnen hebben. Ik mis dat best en ik denk dat het ons gezin goed zou doen.
Wij hebben sinds mei een hond, een beagle. Ik wilde er eerst niet aan, maar mijn man die sinds oktober 2017 is afgekeurd, wilde heel graag een hond. Overstag gegaan en echt geen seconde spijt! Mochten jullie ooit toch een hondje krijgen, dan weet je in elk geval hoe je hem gaat noemen......Frank! Of je voor hem ook de bladzijdes omslaat zie je dan wel weer

Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 9 december 2018 om 21:44
Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑09-12-2018 20:16Nee, dat nog niet. Wel een paar keer een vorm van bad gateway gehad, in de anderhalf uur dat ik dit account heb. Gaat lekker.
Wie was je dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 9 december 2018 om 21:45
Ik heb een autochtone vluchtelingenkat, opvang in de eigen regio enzo.
En dan nog een babykat die niet bij z'n moeder kon blijven, ook autochtoon. Z'n broer mocht wel bij hun moeder blijven. Zo oneerlijk.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 9 december 2018 om 21:47
Een beagle is een eigenwijs cadeautje! Maar zolang wij beiden werken, houden we het inderdaad bij Frank. Toch jammer, ik zou graag een bobtail hebben, of een bordercollie.Alixane schreef: ↑09-12-2018 21:43.
Wij hebben sinds mei een hond, een beagle. Ik wilde er eerst niet aan, maar mijn man die sinds oktober 2017 is afgekeurd, wilde heel graag een hond. Overstag gegaan en echt geen seconde spijt! Mochten jullie ooit toch een hondje krijgen, dan weet je in elk geval hoe je hem gaat noemen......Frank! Of je voor hem ook de bladzijdes omslaat zie je dan wel weer.

zondag 9 december 2018 om 22:04
Ah, gotcha!Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑09-12-2018 22:01Oh ja, ik kan geen plaatjes plakken ... *kucht*
Ik was heul schattig.
Dierproeven.
zondag 9 december 2018 om 22:14
Kiki?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 9 december 2018 om 22:16