Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
09-12-2018 13:10
Bij onze katten was het precies andersom. Die boom moest kapot.
Hier 2 kittens in huis, ik ga er dit jaar niet eens aan beginnen.
Dat wordt echt niks.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
09-12-2018 15:38
Dat wordt echt niks.
Da's tricky ja. Heb jarenlang vanwege katten kunststof ballen gehad. De huidig kater interesseert het allemaal helemaal niks dus er zit nu weer glas in.

Maar goed, kut zeg, als je boom omvalt terwijl je net je mooiste versieringen erin hebt zitten. Daar zou ik ook flink van gofferen.
There is always something happening, and it's usually right now
AeonOfWinter schreef:
09-12-2018 15:38
Dat wordt echt niks.

Het heeft ook geen zin om de boom op een verhoging te zetten, want dan doen ze gewoon dit:

Afbeelding
RikM schreef:
09-12-2018 15:46
Het heeft ook geen zin om de boom op een verhoging te zetten, want dan doen ze gewoon dit:

Afbeelding
:rofl:
There is always something happening, and it's usually right now
RikM schreef:
09-12-2018 15:46

Afbeelding
Als ik onze terrors een beetje kan inschatten: jup!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Afbeelding
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Op die foto zijn ze nog aan het uitdokteren hoe ze een pootje door die tralies kunnen steken om een slinger te pakken. :-D
dubbel
Inmiddels is de hond in sluipmodus om de boom heen. :jump:
RikM schreef:
09-12-2018 17:09
Op die foto zijn ze nog aan het uitdokteren hoe ze een pootje door die tralies kunnen steken om een slinger te pakken. :-D
Mijn Witje zou aan het uitvlooien zijn hoe de kooi open gaat. En het voor elkaar krijgen. Die is niet van het halve werk. Zijn broer zou rustig afwachten tot het zwaarste werk gebeurd is en recht in de boom vliegen.

Maar ik geloof niet dat Nous last had van katten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mijn kitten krijgt helaas geen kerstboom. Geen idee hoe hij er op zou reageren, maar ik gok niet dat hij de kerstboom met rust zou laten.

David Dunning
Op dit forum moet je echt uitkijken met het openen van topics over konijnen. Er zitten een paar heel fanatieke liefhebbers, valt me op. ;-D
TanteBedelia schreef:
09-12-2018 17:16
Inmiddels is de hond in sluipmodus om de boom heen. :jump:
.
Die is druk bezig een strategie uit te denken: "hoe val ik dat ding aan zonder zelf gewond te raken? " :biggrin:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Mijn boompje heeft het hele jaar opgetuigd en wel boven gestaan en bij het afstoffen bleek me dat poes alle balletjes er gaandeweg al uit gemept had, dus nu heeft ze geen belangstelling meer. Gelukkig doen de lampjes het nog en de slingers en de pakjes zitten er ook nog in, dus het ziet er ondanks alles best gezellig uit. Morgen maar even naar Xenos voor nieuwe balletjes, want poes heeft ook recht op een fijne kerst.
RikM schreef:
09-12-2018 17:37
Op dit forum moet je echt uitkijken met het openen van topics over konijnen. Er zitten een paar heel fanatieke liefhebbers, valt me op. ;-D
.
Oh, is er alweer een topic over "Flappie was met Kerst ineens verdwenen?" :peep: :biggrin:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
RikM schreef:
Sowieso moet je hier uitkijken met het openen van topics over huisdieren. Ik durf niet eens te schrijven dat mijn poes gewoon Felix brokken krijgt en natvoerzakjes van Lidl, en dat ik haar niet twee keer in het jaar naar de dierenarts breng voor een algehele check up inclusief MRI-scan voor het geval dat.
Lady*Voldemort schreef:
09-12-2018 17:49
Sowieso moet je hier uitkijken met het openen van topics over huisdieren. Ik durf niet eens te schrijven dat mijn poes gewoon Felix brokken krijgt en natvoerzakjes van Lidl, en dat ik haar niet twee keer in het jaar naar de dierenarts breng voor een algehele check up inclusief MRI-scan voor het geval dat.
Helemaal als blijkt dat je al die noodzakelijke dingen nalaat omdat je er geen geld voor hebt.
Dan had je geen huisdier moeten nemen.

David Dunning
.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 12-12-2018 09:16
99.64% gewijzigd
RikM schreef:
Omdat heel veel mensen zomaar een konijn kopen en geen idee hebben wat een konijn precies nodig heeft. Dat is gewoon heel sneu voor zo'n arm beestje.
Ik ben best erg met mijn katten. Dat komt ook omdat mijn oude dames het gewoon goed leken te hebben, maar dus al langer ziek waren dan ik in de gaten had en ik ze beiden op korte tijd in heb moeten laten slapen. Dus ja, ik ga wat vaker voor een controle. Maar ik zal niemand veroordelen die dat niet wil of kan. Het is mezelf sussen, meer dan 'goed' voor mijn katten zorgen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
RikM schreef:
Ze zijn ook zo leuk :heart:
Nemaìn’ schreef:
09-12-2018 18:22
Ze zijn ook zo leuk :heart:

En best lekker! :yum:

(geintje mensen, het is bijna Kerst)
Solomio schreef:
09-12-2018 17:53
Helemaal als blijkt dat je al die noodzakelijke dingen nalaat omdat je er geen geld voor hebt.
Dan had je geen huisdier moeten nemen.
Sowieso moet je pas een huisdier nemen als je minstens 100 K op een aparte poezenrekening hebt staan.
Konijnen zijn ook leuk. En zo lekker vind ik ze eigenlijk niet ... Doe mij maar een hertje voor het lekker, of een zwijn.
Lady*Voldemort schreef:
09-12-2018 18:57
Sowieso moet je pas een huisdier nemen als je minstens 100 K op een aparte poezenrekening hebt staan.
Dat niet, maar een beetje gezond verstand gebruiken lijkt me wel wenselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven