Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 15 december 2018 om 21:33
Neem je dat nu serieus?
Copy/paste van wikipedia:
"Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen.[2"
zaterdag 15 december 2018 om 21:36
Mag ik ook een pb?

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 15 december 2018 om 21:37
Punt is dat ik er nog niet zo zeker van ben dat het een trol is. Ik kom net iets te vaak mensen tegen die echt zo denken. Dus ja, ik neem het serieus.aliva schreef: ↑15-12-2018 21:33Neem je dat nu serieus?
Copy/paste van wikipedia:
"Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen.[2"
En ik heb niet de illusie dat ik Ikigai kan overtuigen, maar ik hoop dan toch dat er tenminste anderen zijn die mss iets meer nuance gaan zien in bepaalde zaken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 15 december 2018 om 21:39
Gestuurd.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 15 december 2018 om 21:46

zaterdag 15 december 2018 om 21:47
fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 20:54Maar even serieus, ik lees net alleen de laatste pagina's maar degene waar jullie het over hebben is toch al een enorme oudgediende die vroeger ook juist in deze napraatgroep behoorlijk populair was? Watskebeurt?
Nee. N00R is nooit populair geweest.
zaterdag 15 december 2018 om 21:48
zaterdag 15 december 2018 om 21:50
Done.
Ik voel me zo nuttig nu.

David Dunning
David Dunning
zaterdag 15 december 2018 om 21:53

zaterdag 15 december 2018 om 21:54
Dat kan ik me niet meer herinneren maar idd gelovig dus. Is ook echt lang geleden!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 15 december 2018 om 21:58
Welke nick was dat dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 december 2018 om 22:00
Ik zie iemand die heel efficiënt op knopjes duwt en mensen op hun paard krijgt.
Een pejeka, maar dan de 2018 versie in plaats van de 1950 versie.
En uiteindelijk, wat maakt het uit?
Of het nu bedoeld is om reacties uit te lokken, of reacties uitlokt door het simplicisme en de veroordelingen...
Het is gewoon te idioot voor woorden, dus negeren is sowieso de beste optie.

zaterdag 15 december 2018 om 22:04
Nee.
Waarom denk jij dat FV?
zaterdag 15 december 2018 om 22:04
Jij was toch wel forumfriends met degene die ik bedoel? Ze was zelf niet gelovig, maar kwam wel uit een gelovig nest.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 15 december 2018 om 22:05
Ja, dat is wel het laatste wat ik me ook herinner. Dat ze wilde scheiden en toen tijdens dat topic op anoniem ging. Dus we lijken het over dezelfde te hebben, maar ik zou zweren dat jij het goed met haar kon vinden.
Am Yisrael Chai!