Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 28 februari 2019 om 16:33

donderdag 28 februari 2019 om 16:35

donderdag 28 februari 2019 om 16:41
DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-02-2019 16:26Dat is toch niet op de man? Ik heb niets op de man gezegd, alleen gezegd van dat ik met die forummers nooit een leuk gesprek heb kunnen voeren, als dat al op de man is, mogen ze dit hele topic opdoeken. Het gaat niet anders dan over andere forummers.
Namen noemen is wel vrij op de man ja

donderdag 28 februari 2019 om 16:44
Natuurlijk niet. Ligt toch helemaal aan de context.
Als ik zeg dat Astra fantastisch kan koken is het niet op de man.
Als ik zeg dat Star zo dom is dat zelfs haar IQ niet meetbaar is is het op de man.
donderdag 28 februari 2019 om 16:44
Echt wel.
Het gaat hier anders vaak genoeg over Pejaka en Z0mer.
Kinderachtig om dom te gaan staffen.

donderdag 28 februari 2019 om 16:45
Natuurlijk is dat niet op de man.DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-02-2019 16:26Dat is toch niet op de man? Ik heb niets op de man gezegd, alleen gezegd van dat ik met die forummers nooit een leuk gesprek heb kunnen voeren, als dat al op de man is, mogen ze dit hele topic opdoeken. Het gaat niet anders dan over andere forummers.

donderdag 28 februari 2019 om 16:45
Weet je wie er gestaft heeft?DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-02-2019 16:44Echt wel.
Het gaat hier anders vaak genoeg over Pejaka en Z0mer.
Kinderachtig om dom te gaan staffen.

donderdag 28 februari 2019 om 16:47
Maar die context had het toch ook? Ze noemde wie haar niet lag (denk ik, bericht was al gewist toen ik het las).
Wel zielig voor Star trouwens, dat IQ.

donderdag 28 februari 2019 om 16:48
Duidelijk niet wat jij denkt. Ze zegt dat ze met a, b en c nog nooit een leuk gesprek heeft gevoerd. Mag toch? Ik heb met zoveel mensen hier nog nooit een leuk gesprek gevoerd.the_Wicked_Witch schreef: ↑28-02-2019 16:47Maar die context had het toch ook? Ze noemde wie haar niet lag (denk ik, bericht was al gewist toen ik het las).

donderdag 28 februari 2019 om 16:48
the_Wicked_Witch schreef: ↑28-02-2019 16:47Maar die context had het toch ook? Ze noemde wie haar niet lag (denk ik, bericht was al gewist toen ik het las).
Nee, ze schreef met wie ze nog nooit een normaal gesprek had gehad. Niks stafwaardigs aan. En al had ze dat wel gezegd, dan nog.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 28-02-2019 16:49
5.40% gewijzigd

donderdag 28 februari 2019 om 16:56
Dank je voor je eerlijkheid. Doe ik verder niets mee trouwens, prima dat jij me heel vervelend vindt.DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-02-2019 16:53Ik vind jou ook heel vervelend Moire, omdat je mij zo op mijn huid kan zitten en ontzettend bot bent, vaak heb je ook wel gelijk. En geef je mij stof om over na te denken.
Deze opmerking van jou is trouwens wel op de man hè. Dat je even het verschil ziet.
donderdag 28 februari 2019 om 17:03
Nee neethe_Wicked_Witch schreef: ↑28-02-2019 16:47Maar die context had het toch ook? Ze noemde wie haar niet lag (denk ik, bericht was al gewist toen ik het las).
donderdag 28 februari 2019 om 17:17
Zo hebben we allemaal onze eigen makkelijker en moeilijker te negeren forummers.Marana-- schreef: ↑28-02-2019 16:20Vroeg ik me ook al af. Het lukt mij heel goed om om haar heen te forummen (ik kom amper in kindertopics, dat scheelt). En als ik al eens iets van haar lees, lukt het me prima om niet op haar te reageren. Lukt me bij haar beter dan bij sommige anderen die ik irritant kan vinden.
Negeerfunctie doe ik niet aan, ooit geprobeerd en ik klikte de berichten alsnog open als anderen er wel op reageerden.
Ik heb er idd ook die ik moeiteloos kan negeren, deze TO hoort daar niet bij.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 28 februari 2019 om 17:27
Nah, je zei het ietsje andersDuchessMeganMarkle schreef: ↑28-02-2019 16:26Dat is toch niet op de man? Ik heb niets op de man gezegd, alleen gezegd van dat ik met die forummers nooit een leuk gesprek heb kunnen voeren, als dat al op de man is, mogen ze dit hele topic opdoeken. Het gaat niet anders dan over andere forummers.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 28 februari 2019 om 17:27
Joh

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 28 februari 2019 om 17:37
Ja, viva is hartstikke leuk en gezellig en ik leer er zo veel.
Alleen Tafel, Kast en Trap hebben nog nooit iets constructiefs of zinnigs kunnen zeggen.
De rest is wel heel lief.
Tja, dan ben je gewoon niet slim en wel onaardig bezig.
Mag hoor, maar meelezersstafjes (niet van mij hoor) zag je van mijlenver aankomen.
Het waren net iets andere woorden dan wat er nu van gemaakt wordt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 28 februari 2019 om 17:46
Ik heb laatst besloten om geen aandacht meer te schenken aan forummers die zichzelf wegzetten als 'de eenling met de controversiële mening'. Doodmoe word ik van berichten die beginnen met iets als 'Ik zal het hele forum wel over me heen krijgen'. Maakt me niet eens uit wat ze vervolgens verkondigen, ik vind dat zo arrogant, dus die negeer ik. Zou leuk zijn als iedereen dat deed.