Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat afschuwelijk, Dorothy! De toegang weigeren, zou ik heel moeilijk vinden, ookal is dat misschien het beste.

Mezelf kennende, zou ik heel duidelijk maken hoe pissig ik ben dat ik steeds gebruikt word terwijl dat niks oplost. Ik zou elke keer flink mopperen over die zelfverkozen situatie.
DorothyParker schreef:
28-02-2019 23:27
Wauw.
Weet amper nog iets te zeggen na die leuke toevoeging.
So long and thanks for all the fish
Ook eens met Moire.

Na 8 jaar lijkt het me duidelijk dat wat je nu doet niet gaat helpen voor die persoon.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
28-02-2019 22:36
Ik vertel net aan mijn oudste hoe dat zit met het hiernamaals en reïncarnatie enzo.
Zegt ie: ik wil terugkeren als kolibrie.
Lekker snel fladderen.
Als autist moet ik dat nu inhouden namelijk.
Ach :biggrin:
Ik heb me maar geregistreerd omdat mails genegeerd lijken te worden.

Is dit normaal hier, dit asociale gedrag?

Ik heb echt gemaild en mijn posts zijn handmatig goedgekeurd dus ik word genegeerd? https://imgur.com/orynmGU Het bewijs
Waar heb je het over? Als je een bericht wilt melden kun je staffen. Mailen daarover heeft weinig zin. Waarom je zou mailen over een forum waar je zelf geen deelnemer bent is me overigens een volslagen raadsel
Thordis* schreef:
01-03-2019 12:27
Waar heb je het over? Als je een bericht wilt melden kun je staffen. Mailen daarover heeft weinig zin. Waarom je zou mailen over een forum waar je zelf geen deelnemer bent is me overigens een volslagen raadsel
Omdat een van mijn kinderen naar een school hier zocht en zo op dat topic kwam...
47467 schreef:
01-03-2019 12:42
Omdat een van mijn kinderen naar een school hier zocht en zo op dat topic kwam...

En je zoekt naar een school op het Vivaforum? Ok.....
Ik vind het een vrij bijzondere vraag.
Je weet toch dat je niet alles wat op het internet staat, kunt beïnvloeden en dat je kinderen het toch wel gaan tegenkomen?
47467 schreef:
01-03-2019 12:42
Er valt wel ernstigere bagger te googlen.
Viva is dan ook niet voor kinderen onder de 16....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat hele topic is al weg, dus je vond helemaal niks, alleen de titel.
DorothyParker schreef:
28-02-2019 22:50
Weet ik. Het is al minstens 8 jaar bezig (zo lang weet ik het).
Maar tegenwoordig is het zo erg dat het slachtoffer minstens 4 keer per week toevlucht zoekt in mijn huis.

En het is allemaal zo irritant!
Dat het gebeurt. Dat ik niets kan doen. Maar ook...
Maar ook (en ik voel me zoooooo schuldig om deze gedachte) is het heel vermoeiend om steeds weer die veilige plaats te zijn. Elke seconde dat ik thuis ben, is het slachtoffer daar ook weer.

Ik heb steeds een agressieve man aan mijn deur, een agent op speeddial en ik kan niet eens meer de vaat doen zonder onderbreking.
Ik lees tot aan hier, ik lees zo verder maar:
Je mag hem ook zeggen dat je niet zo behandeld wilt worden door hem.
Dat hij niet telkens naar hem terug kan gaan om 2 nachten later weer naar je toe te vluchten.
Dat je hem heel lief vind, hem dit niet gunt maar ook dat jij dit niet jezelf gunt.

En dat hij altijd welkom is, maar pas nadat de relatie voorbij is. Of dat nu volgende week, maand, jaar, eeuw is maakt niet uit, hij mag naar je toe komen, maar dit drama wil je nu niet meer in je eigen huis hebben.
anoniem_6855df74c5ca1 wijzigde dit bericht op 01-03-2019 12:58
Reden: haar = hem
1.37% gewijzigd
DorothyParker schreef:
28-02-2019 23:12
Ook al gedaan. Doet hij niets mee. Hij voelt zich schuldig.

En dus verandert er niets. En eerlijk gezegd weet ik niet hoeveel ik nog aan kan.
En jullie kunnen ook niets doen, buiten alles zeggen wat maatschappelijke werksters ook al gezegd hebben. Ik denk dat ik het gewoon eens wilde schrijven. Gewoon eens zeuren over dat gevoel van machteloosheid. :)
Belt hij aan (sorry ik nam aan een haar) met een blauw oog nadat je hem mijn vorige bericht hebt gemeld, dan wijs je hem toch richting politiebureau. Of eerste hulp. Maar laat hem niet meer over je drempel stappen.
Star² schreef:
01-03-2019 12:51
Dat hele topic is al weg, dus je vond helemaal niks, alleen de titel.
Ja het stond er nog wel. Heb net gezocht. Dat was die suffe mcEsra weer. Die opent een tijd lang topics, doodnormale, en dan na een tijdje, soms na een jaar, wijzigt hij/zij de posts in ‘songteksten’ over neuken en banga’s en verkracht worden en ongesteld worden. Afgelopen week ook onder een andere nick waarmee al een tijd normale reacties werden geplaatst. Al die reacties waren opeens vervangen door dingen als

Soms seksx in een moskee
Ik heb de oostblokleven
Soms verkr8 door me neven
Ik heb de oostblokleven

en meer poëtische pareltjes. Die is al jaren actief op internet en een soort verstandelijk beperkt iemand met gedragsproblematiek zo te lezen. Op twitter te vinden onder de welluidende naam ‘kankerbanga’

En nu ga ik me in een hoekje zitten afvragen waarom ik dit allemaal weet
Thordis* schreef:
01-03-2019 12:56
Ja het stond er nog wel. Heb net gezocht. Dat was die suffe mcEsra weer. Die opent een tijd lang topics, doodnormale, en dan na een tijdje, soms na een jaar, wijzigt hij/zij de posts in ‘songteksten’ over neuken en banga’s en verkracht worden en ongesteld worden. Afgelopen week ook onder een andere nick waarmee al een tijd normale reacties werden geplaatst. Al die reacties waren opeens vervangen door dingen als

Soms seksx in een moskee
Ik heb de oostblokleven
Ik heb de oostblokleven

en meer poëtische pareltjes. Die is al jaren actief op internet en een soort verstandelijk beperkt iemand met gedragsproblematiek zo te lezen. Op twitter te vinden onder de welluidende naam ‘kankerbanga’

Ik wist wel dat Roosje lijstjes over forummers bijhoudt en op haar koelkast hangt, maar dit is toch wel ernstig Thordis. :biggrin:
Thordis* schreef:

Soms seksx in een moskee
Ik heb de oostblokleven
Ik heb de oostblokleven

In cache. Als je gewoon op de link klikt kom je op de Viva forum homepage terecht. En echt heel knap dat je bij dat topic uitkomt als je Googlet. Troll troll troll.
Star² schreef:
01-03-2019 13:00
In cache. Als je gewoon op de link klikt kom je op de Viva forum homepage terecht. En echt heel knap dat je bij dat topic uitkomt als je Googlet. Troll troll troll.
Waarschijnlijk is het onze esra selluf.

Maar het topic stond er net nog. Ik heb het namelijk gestaft. En ik zie nu idd dat het weg was. En onder de berichten van die to stond het ook nog en daar is het nu ook weg
Thordis* schreef:
01-03-2019 13:10
Waarschijnlijk is het onze esra selluf.

Maar het topic stond er net nog. Ik heb het namelijk gestaft. En ik zie nu idd dat het weg was. En onder de berichten van die to stond het ook nog en daar is het nu ook weg

Toch heel bijzonder dat dat destijds niet is gedaan :rofl: Wel de troll bannen, maar dit soort shit laten staan :facepalm:
Thordis* schreef:

Soms seksx in een moskee
Ik heb de oostblokleven
Ik heb de oostblokleven

Dat zit ik me nu aan mij eettafel af te vragen. Zelfs mijn kat kijkt verbaasd.
Thordis* schreef:

Soms seksx in een moskee
Ik heb de oostblokleven
Ik heb de oostblokleven

Lijkt er eerder op dat iemand wachtwoorden van accounts die niet meer gebruikt worden op een of andere manier kent en dan saboteert door berichten met bullshit te vervangen.
Jawlensky schreef:
01-03-2019 12:59
Ik wist wel dat Roosje lijstjes over forummers bijhoudt en op haar koelkast hangt, maar dit is toch wel ernstig Thordis. :biggrin:
:hihi:
Life is short. Eat dessert first.
freja schreef:
01-03-2019 13:19
Lijkt er eerder op dat iemand wachtwoorden van accounts die niet meer gebruikt worden op een of andere manier kent en dan saboteert door berichten met bullshit te vervangen.
Nah. Het is gewoon een troll. Van dit soort zijn er meer, die ineens na een aantal weken/maanden/jaren ineens de OP aanpassen.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
01-03-2019 13:27
Nah. Het is gewoon een troll. Van dit soort zijn er meer, die ineens na een aantal weken/maanden/jaren ineens de OP aanpassen.
Daar geloof ik niet in.
freja schreef:
01-03-2019 13:28
Daar geloof ik niet in.

Waarvan akte.
Star² schreef:
01-03-2019 13:11
Toch heel bijzonder dat dat destijds niet is gedaan :rofl: Wel de troll bannen, maar dit soort shit laten staan :facepalm:
Het topic was oud, maar de nieuwe inhoud nog relatief nieuw. Dus ik denk dat niemand dat gezien heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven