Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Thordis* schreef:
01-03-2019 18:31
Ach, jij hebt andere kwaliteiten. Als we blijven zoeken vinden we ze vast :P
:whip:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Lady*Voldemort schreef:
02-03-2019 00:40
Amsterdams carnaval is pas echt zielig.

Oh ja, en die zomer trek ik ook niet. Ik hou niet van trolhinten, maar ik zou het haast gaan doen,
Ik denk oprecht dat ze zo is. Er zijn heus mensen die zo denken. Totdat ze er op één of andere manier mee geconfronteerd worden dat niet alles maakbaar is. Tot die tijd overschreeuwen ze zich op deze manier om te bevestigen dat hun eigen keuzes de juiste zijn en hun diepe innerlijke existentiële crisis en angst voor hun eigen sterfelijkheid te bezweren.

Dus.
JollyRider schreef:
02-03-2019 01:50
:whip:
(6) :there:
Dingen die me storen:
"Wauw, mind is blown. Wisten jullie dat er mensen zijn die pannenkoeken als avondmaal eten? Als avond eten, echt waar. Nou, nou, nou, nou, nou, nou. Dat is echt een hele openbaring voor mij! Wat zielig, kale pannenkoeken op een bord!"

En mensen die kinderen van 10 lelijk noemen. En dan alleen het meisje. Jongens hoeven natuurlijk niet mooi te zijn, maar meisjes blijkbaar wel.
Betty_Slocombe schreef:
02-03-2019 12:17
Dingen die me storen:
"Wauw, mind is blown. Wisten jullie dat er mensen zijn die pannenkoeken als avondmaal eten? Als avond eten, echt waar. Nou, nou, nou, nou, nou, nou. Dat is echt een hele openbaring voor mij! Wat zielig, kale pannenkoeken op een bord!"

En mensen die kinderen van 10 lelijk noemen. En dan alleen het meisje. Jongens hoeven natuurlijk niet mooi te zijn, maar meisjes blijkbaar wel.

Helemaal mee eens
Sneu eigenlijk. Mensen die niet verder dan hun referentiekader kunnen kijken.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
02-03-2019 12:41
Sneu eigenlijk. Mensen die niet verder dan hun referentiekader kunnen kijken.
Ik kan ook niet buiten mijn referentiekader kijken, maar daar voel ik niks van hoor.
freja schreef:
02-03-2019 12:45
Ik kan ook niet buiten mijn referentiekader kijken, maar daar voel ik niks van hoor.

Dat was al duidelijk hoor :biggrin:
Pipistrello schreef:
02-03-2019 13:39
Dat was al duidelijk hoor :biggrin:
:bigkiss:
Maar eh jongens en meisjes wat eten jullie vandaag? ;-D
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
02-03-2019 13:50

Chinese tomatensoep met loempia's. Nu al zin in :)
Ik zou trakteren op de Thai, maar er is er een ziek, dus ik haal Chinees of zo.
Rosabella1 schreef:
02-03-2019 13:50
Geen idee. Ik ga uiteten. 😀🎉
Lady*Voldemort schreef:
02-03-2019 00:22
Ik denk dat ik morgen maar eens ga kijken in Klarenbeek. Want je kunt zeggen van die Oosterlingen wat je wilt, maar hun optochten zijn mooi :D

Klarenbeek! Dat is toch waar je in the middle of nowhere stopt vlak voor Zutphen? Daar is helemaal niks toch? ;)
Ik loop achter.

Gegrilde groenten uit de oven, couscous en een eitje.
Betty_Slocombe schreef:
02-03-2019 12:17
Dingen die me storen:

Ja eens. Ik had dat ergermoment ook al. ‘Wij aten ook weleens een pannenkoek maar dan met een stevig bord erwtensoep vooraf’

Hele volksstammen die elk weekend pannenkoeken aten vroeger, mijn opa en oma bijvoorbeeld, want goedkoop. Maar nee, pannenkoeken als avondmaaltijd kan écht niet
REDHOTHEAD schreef:
02-03-2019 15:16
Klarenbeek! Dat is toch waar je in the middle of nowhere stopt vlak voor Zutphen? Daar is helemaal niks toch? ;)

Jawel! Een gave optocht, en een dierenasiel :P
Pannenkoeken.
Such fun!1
Kaasbitterballen
Tosti met geitenkaas, rode ui, appel en rucola.
MarindaH schreef:
02-03-2019 18:02
Pannenkoeken.
Als ávondeten? Tssss
Thordis* schreef:
02-03-2019 18:18
Als ávondeten? Tssss
Met soep hoor. We zijn niet helemaal gek.
Life is short. Eat dessert first.
Nee, met kaas, appel, poedersuiker, stroop, chocola (niet allemaal tegelijk). Zoals het hoort dus.
Such fun!1
MarindaH schreef:
02-03-2019 18:23
Nee, met kaas, appel, poedersuiker, stroop, chocola (niet allemaal tegelijk). Zoals het hoort dus.
Wat zielig.

Wij hadden gewokte spruitjes met zoetzure saus. De zoetzure saus kwam uit een flesje van Go-Tan, dat is ook best zielig.
Thordis* schreef:
02-03-2019 12:03
Ik denk oprecht dat ze zo is. Er zijn heus mensen die zo denken. Totdat ze er op één of andere manier mee geconfronteerd worden dat niet alles maakbaar is. Tot die tijd overschreeuwen ze zich op deze manier om te bevestigen dat hun eigen keuzes de juiste zijn en hun diepe innerlijke existentiële crisis en angst voor hun eigen sterfelijkheid te bezweren.

Dus.
Ik kwam 'n post van haar tegen dat ze zich volgend jaar gaan laten steriliseren. Ik vroeg dus waarom niet nu. Toen zei ze dat ze wilden wachten tot hun kind 1 was voor de zekerheid. Net of het daarna opeens onsterfelijk wordt ofzo. :confused:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven