Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 21 januari 2019 om 20:44
Hier ook. Was een van de eerste concerten die ik met man meemaakte. En Wicked Game gedraaid bij ceremonies van ouders, zus en kind.
Bij dat concert had hij een pak aan met allemaal metalen plaatjes er op. En hij liep vlak langs ons heen door de concertzaal. Zo klein en zo kwetsbaar in zijn metalen bescherming.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 21 januari 2019 om 20:56
maandag 21 januari 2019 om 21:12
Zelfs dat niet bij mij. Ik kwam er echt maanden later achter dat een 'nieuwe' nick iemand was waarmee ik ook buiten het forum contact heb

maandag 21 januari 2019 om 21:22
Ik vind het erg leuk om het taalgebruik van mensen te analyseren. Vermoedens die ik heb over nicks zijn vaak juist, maar vaak ook niet. Als iemand op dezelfde wijze formuleert, dezelfde stokpaarden en hetzelfde gevoel voor humor heeft (of gebrek aan) dan snap je vrij snel wie het is. Mij hebben mensen altijd binnen twee dagen door.

maandag 21 januari 2019 om 21:24
Maar jouw Nicks en ava’s volgen een logisch patroon. Of in ieder geval voor mij logisch.Betty_Slocombe schreef: ↑21-01-2019 21:22Ik vind het erg leuk om het taalgebruik van mensen te analyseren. Vermoedens die ik heb over nicks zijn vaak juist, maar vaak ook niet. Als iemand op dezelfde wijze formuleert, dezelfde stokpaarden en hetzelfde gevoel voor humor heeft (of gebrek aan) dan snap je vrij snel wie het is. Mij hebben mensen altijd binnen twee dagen door.

maandag 21 januari 2019 om 21:31
maandag 21 januari 2019 om 21:37
Ik bij jou ook. Behalve dat ik die poedel maar blijf missen. Maar nu heb je natuurlijk een pussy.
dinsdag 22 januari 2019 om 07:33

dinsdag 22 januari 2019 om 08:37
Jij bent ook de enige die ik altijd herken. (na een paar dagen.)

dinsdag 22 januari 2019 om 08:43

dinsdag 22 januari 2019 om 09:33
Wacht maar...............Pipistrello schreef: ↑22-01-2019 09:18Ik werk speciaal een dag extra thuis. Om niet door te sneeuw te hoeven met de auto.
Haha, welke sneeuw.
De hele horrorwinter wordt in één dag gegoten, vandaag. We gaan wat beleven...............

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning