Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wie is/was Bloomie dan?
Solomio schreef:
21-01-2019 20:32
En nu lief zijn hè.
Lief ben ik wel, dat negatieve is natuurlijk gewoon hèt kenmerk van mijn karakter. Ik krijg straf voor iets waar ik niets aan kan doen.
Némaìn’ schreef:
21-01-2019 20:36
Lief ben ik wel, dat negatieve is natuurlijk gewoon hèt kenmerk van mijn karakter. Ik krijg straf voor iets waar ik niets aan kan doen.
Ik vind dat ze daar wel eens voor in de bres mogen springen qua awareness enzo
lemoos2 schreef:
21-01-2019 20:38
Ik vind dat ze daar wel eens voor in de bres mogen springen qua awareness enzo
Vind ik ook. Dom zijn mag dan weer wel.
Solomio schreef:
21-01-2019 20:02
Hier Wicked Game van Chris Isaak.
Is ons familie-crematie-nummer: gedraaid bij mijn broer, mijn kinderen en mijn moeder.
Dan weten ze boven dat er weer iemand onderweg is.
Hier ook. Was een van de eerste concerten die ik met man meemaakte. En Wicked Game gedraaid bij ceremonies van ouders, zus en kind.
Bij dat concert had hij een pak aan met allemaal metalen plaatjes er op. En hij liep vlak langs ons heen door de concertzaal. Zo klein en zo kwetsbaar in zijn metalen bescherming.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zoiets:

Afbeelding

Of zoiets:
Afbeelding

Met als afsluiting
Afbeelding
lemoos2 schreef:
21-01-2019 20:34
Wie is/was Bloomie dan?
Vraag ik me ook af? Ben zo slecht in nickchanges.
Oudblond schreef:
21-01-2019 20:51
Vraag ik me ook af? Ben zo slecht in nickchanges.
Tenzij iemand er een 2 of * aan toevoegt. Of een logisch vervolg (avatar of naam). Maar dan moet het er echt dik bovenop liggen wil bij mij na twee maanden eens een lichtje gaan branden.
lemoos2 schreef:
21-01-2019 20:56
Tenzij iemand er een 2 of * aan toevoegt. Of een logisch vervolg (avatar of naam). Maar dan moet het er echt dik bovenop liggen wil bij mij na twee maanden eens een lichtje gaan branden.
Zelfs dat niet bij mij. Ik kwam er echt maanden later achter dat een 'nieuwe' nick iemand was waarmee ik ook buiten het forum contact heb ;-D
Ik vind het erg leuk om het taalgebruik van mensen te analyseren. Vermoedens die ik heb over nicks zijn vaak juist, maar vaak ook niet. Als iemand op dezelfde wijze formuleert, dezelfde stokpaarden en hetzelfde gevoel voor humor heeft (of gebrek aan) dan snap je vrij snel wie het is. Mij hebben mensen altijd binnen twee dagen door.
Betty_Slocombe schreef:
21-01-2019 21:22
Ik vind het erg leuk om het taalgebruik van mensen te analyseren. Vermoedens die ik heb over nicks zijn vaak juist, maar vaak ook niet. Als iemand op dezelfde wijze formuleert, dezelfde stokpaarden en hetzelfde gevoel voor humor heeft (of gebrek aan) dan snap je vrij snel wie het is. Mij hebben mensen altijd binnen twee dagen door.
Maar jouw Nicks en ava’s volgen een logisch patroon. Of in ieder geval voor mij logisch.
En verder haal ik de gebroken langspeelplaat er wel uit.
lemoos2 schreef:
21-01-2019 21:24
Maar jouw Nicks en ava’s volgen een logisch patroon. Of in ieder geval voor mij logisch.
Ja, ik vind het ook logisch.
Betty_Slocombe schreef:
21-01-2019 21:30
:-D
Betty_Slocombe schreef:
21-01-2019 21:30
Ik bij jou ook. Behalve dat ik die poedel maar blijf missen. Maar nu heb je natuurlijk een pussy.
Goedemorgen.

Ik verheug me op de sneeuw. Vooral op de miljoenen foto's die gedeeld gaan worden op FB. Met 3 mm sneeuw.
:roll:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Gelukkig nog geen vlokje gezien hier.
yette schreef:
22-01-2019 06:59
Gelukkig nog geen vlokje gezien hier.
Hier zelfs nog niet. En het begint hier, dus jij hebt nog ff.

David Dunning
Solomio schreef:
22-01-2019 07:20
Hier zelfs nog niet. En het begint hier, dus jij hebt nog ff.
Juist. Niks aan de hand. Als je nu al foto's van winterellende wil maken, moet je naar het station voor de aangepaste dienstregelingen op het spoor O_o
Betty_Slocombe schreef:
21-01-2019 21:22
Mij hebben mensen altijd binnen twee dagen door.
Jij bent ook de enige die ik altijd herken. (na een paar dagen.)
Solomio schreef:
22-01-2019 06:44
Goedemorgen.

Ik verheug me op de sneeuw. Vooral op de miljoenen foto's die gedeeld gaan worden op FB. Met 3 mm sneeuw.
:roll:
Het is op tv ook al interviews met strooiwagenchauffeurs, haha op een plek waar nog geen vlok gevallen is.
Wat een opwinding zeg.
Ik werk speciaal een dag extra thuis. Om niet door te sneeuw te hoeven met de auto.
Haha, welke sneeuw.
Pipistrello schreef:
22-01-2019 09:18
Ik werk speciaal een dag extra thuis. Om niet door te sneeuw te hoeven met de auto.
Haha, welke sneeuw.
Wacht maar...............
De hele horrorwinter wordt in één dag gegoten, vandaag. We gaan wat beleven............... ;-D

David Dunning
De eerste beelden komen binnen van de NS. Maar goed dat ze de dienstregeling hebben aangepast.

Afbeelding
Heel Zeeland is al bedekt lees ik net. :lol:
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven