Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 27 januari 2019 om 10:24
Deze bug bestaat al twee jaarthe_Wicked_Witch schreef: ↑27-01-2019 10:16Klopt. Ik zag de jouwe ook pas nadat ik die van mij al geplaatst had.

zondag 27 januari 2019 om 10:30
Ah, ik dacht gister al dat ik gek aan het worden was, ineens stonden er veel meer reacties dan toen ik postte.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

zondag 27 januari 2019 om 10:36
AeonOfWinter schreef: ↑27-01-2019 10:31Wacht ff, ik zat net in het modtopic toch?
Irritant dat verplaatsen.
Deze mod is altijd vrij herkenbaar. Verplaatsen als een malle en dól op het ban knopje. Ook maakt ze eigen regels, zoals bij Poppy nu.

zondag 27 januari 2019 om 10:40
Dit. Maddy2 sloop al rond..SombraOnline schreef: ↑27-01-2019 09:25Ik vond dit erger dan de de twijfel die sommige mensen hadden.

zondag 27 januari 2019 om 10:51
Dat is dan ook het hele verdienmodel van Sanoma. Zo'n forum is puur een melkkoe, het heeft verder geen functie. Behalve dan af en toe wat content jatten voor in je blaadje.

zondag 27 januari 2019 om 11:19
Ja, er is weer een opmerking van mij volledig verdwenen! De reactie waarin ik schreef dat ik dit onbehoorlijke modereergedrag heb voorgelegd aan de CM.the_Wicked_Witch schreef: ↑27-01-2019 10:36Deze mod is altijd vrij herkenbaar. Verplaatsen als een malle en dól op het ban knopje. Ook maakt ze eigen regels, zoals bij Poppy nu.
Beste mod, de situatie verdwijnt niet door mij te censureren, hoor.
zondag 27 januari 2019 om 11:20

zondag 27 januari 2019 om 11:23
Napraat staat nu gewoon in mijn lijstje van topics waarin ik heb gereageerd, terwijl ik daar dus helemaal niet heb gereageerd. Dat bedoel ik dus onder andere met onbehoorlijk modereergedrag.

zondag 27 januari 2019 om 11:23
Oh man breek me de bek niet open! Vreselijk dat soort topics!Betty_Slocombe schreef: ↑26-01-2019 22:34Ik weet niet of het is omdat ik een gevoelloze trut ben, maar ik vind het raar, die fascinatie met het overleden Spaanse jongetje. Menen dat je recht hebt op informatie, allerlei theorieen bedenken en iedereen is ineens granietexpert.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 27 januari 2019 om 11:34
zondag 27 januari 2019 om 11:36

zondag 27 januari 2019 om 11:39
Mijn god. Wat een misplaatste ellende.
Sowieso had ik al bijna ruzie irl afgelopen week toen ik me afvroeg waarom dat ik godsnaam op het journaal moet. Ik bedoel, het is afschuwelijk, maar vooral voor de ouders en de mensen daar omheen. Het is verder in niemands belang dat dit in heel Europa gedeeld wordt. Er gaan dagelijks 2 jarigen dood, aan kanker, ongelukken, andere ziektes, dat hoeft niet op het nieuws en voor de omgeving is dat net zo afgrijselijk als dit ongeluk. Ik snap gewoon niet zo goed wat ik met die info moet zeg maar.
En dat dramatische ‘ik kan er niet van slapen en mijn hart huilt’, ik snap heus dat je er wat bij voelt, heb ik ook heus, maar ik snap niet waarom ik dit uberhaupt moet wéten

zondag 27 januari 2019 om 11:44
Thordis* schreef: ↑27-01-2019 11:39Mijn god. Wat een misplaatste ellende.
Sowieso had ik al bijna ruzie irl afgelopen week toen ik me afvroeg waarom dat ik godsnaam op het journaal moet. Ik bedoel, het is afschuwelijk, maar vooral voor de ouders en de mensen daar omheen. Het is verder in niemands belang dat dit in heel Europa gedeeld wordt. Er gaan dagelijks 2 jarigen dood, aan kanker, ongelukken, andere ziektes, dat hoeft niet op het nieuws en voor de omgeving is dat net zo afgrijselijk als dit ongeluk. Ik snap gewoon niet zo goed wat ik met die info moet zeg maar.
En dat dramatische ‘ik kan er niet van slapen en mijn hart huilt’, ik snap heus dat je er wat bij voelt, heb ik ook heus, maar ik snap niet waarom ik dit uberhaupt moet wéten
Die gedachte heb ik heel vaak als ik het nieuws zie met daarin berichten over bijv auto-ongelukken in het buitenland of treinen die op elkaar botsen. Totaal niet relevant. Dat je bericht over grotere rampen kan ik snappen, maar het is te vaak, teveel en te irrelevant.
zondag 27 januari 2019 om 11:46
Ik snap heel goed dat dit nieuws is. Het is een heel uitzonderlijk verhaal.Head* schreef: ↑27-01-2019 11:44Die gedachte heb ik heel vaak als ik het nieuws zie met daarin berichten over bijv auto-ongelukken in het buitenland of treinen die op elkaar botsen. Totaal niet relevant. Dat je bericht over grotere rampen kan ik snappen, maar het is te vaak, teveel en te irrelevant.
.