Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
lemoos2 schreef:
30-01-2019 23:18
Wel met Evanescence met Bring me to life op full blast. Dan is het echt helemaal af.
Liever My Dying Bride. Of Dimmu Borgir ofzo. Stuk genanter
Evanescence is véul te vrolijk :P
Ik heb mijn pubers laatst volledig van het pad gekregen door Rappers delight mee te rappen :proud:
Oh ik heb er opeens zin in :rofl:

Tegelijk even peilen hoe de dokters, consultants, advocaten en managers op die school reageren :rofl:

Er is nogal weinig diversiteit op de school van kind
Ik stuur t.z.t. gewoon mijn moeder er op af. Met haar roze glittergympen, blingbling en Rolling Stones muziek.
lemoos2 schreef:
30-01-2019 22:33
Ik zou het wel graag horen van ouders als mijn zoon iemands spullen zit te slopen. Of iemand mept/schopt.
Geloof me, ook dat ga je op den duur niet meer op prijs stellen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Godt, wat hou ik van Abba. :roll:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
lemoos2 schreef:
30-01-2019 22:26
Snap jij er dan wat van? Dat speler 1 de ‘wereld’ van speler 2 kan slopen? Ik zou zweren dat dit bij Minecraft hoorde. Ik zie zoon alleen maar rondlopen als een wanstaltig poppetje en in autootjes rondrijden. Af en toe communicatie als ‘Hi Steve’ of ‘Nice ride’.
Ik wil het allemaal niet meer weten. Lijkt op een slecht Legospel.
...
Ik heb het idee dat de Lees Ook bij mij stilstaat in de tijd. Ik zit echt al weken naar de vriendin van Lil Kleine en het kinderarmpje te kijken.
...
Anárion schreef:
31-01-2019 07:52
Ik heb het idee dat de Lees Ook bij mij stilstaat in de tijd. Ik zit echt al weken naar de vriendin van Lil Kleine en het kinderarmpje te kijken.
Ik ook. En klik er niet eens op.
Bij mij is het ondertussen wel veranderd volgens mij. Niet dat het veel beter wordt of zo ...
Anárion schreef:
31-01-2019 07:52
klimaatstaking onder scholieren.
er is niemand die verhaaltjes kan aanleveren
Zeggen tegen iemand dat je als een beest gedragen etc is op de man. Ik kan echt helemaal niets met dat herdefiniëren van woorden, waardoor ze iets anders gaan betekenen.
Némaìn’ schreef:
31-01-2019 12:22
Zeggen tegen iemand dat je als een beest gedragen etc is op de man. Ik kan echt helemaal niets met dat herdefiniëren van woorden, waardoor ze iets anders gaan betekenen.
er was niets mis met jouw opmerking, ik vond het ook
Ik heb werkelijk geen idee welke woorden en zinnen wel nog mogen. Misschien dat ze daar een lijst van kunnen maken: toegestane woorden en zinnen.
Cijfers, ze blijven mijn zwakke punt. Nu zit ik in een discussie waar ik geen zin in heb, maar ik kan er niet mee stoppen want de cijfers hebben gelijk.

Een lijst met goedgekeurde uitspraken lijkt me fantastisch.
Voor wat wel mag op de lijst: "nou, ik heb wel eens gehoord dat mensen daar anders over denken" in plaats van "nee, dat klopt niet"
Betty_Slocombe schreef:
31-01-2019 15:50
Cijfers, ze blijven mijn zwakke punt. Nu zit ik in een discussie waar ik geen zin in heb, maar ik kan er niet mee stoppen want de cijfers hebben gelijk.

Een lijst met goedgekeurde uitspraken lijkt me fantastisch.
Voor wat wel mag op de lijst: "nou, ik heb wel eens gehoord dat mensen daar anders over denken" in plaats van "nee, dat klopt niet"
Dat kan iedereen zo lezen en ik ben niet eens goed ‘in cijfers’. Maar dit sommetje kon ik nog op twee vingers uitrekenen (ja, ik gebruik nog steeds mijn vingers als ik moet rekenen).
Bedjeindez0n. Dus.
Maar goed, ik vertoon bizar gedrag, dus ik ben maar een rondje gaan lopen.
Ik overweeg ernstig de aanschaf van een Multipla, trouwens.
Betty_Slocombe schreef:
31-01-2019 18:15
Maar goed, ik vertoon bizar gedrag, dus ik ben maar een rondje gaan lopen.
Ik overweeg ernstig de aanschaf van een Multipla, trouwens.
Was dat rondje lopen het bizarre gedrag? :there:
Life is short. Eat dessert first.
Er hangt hier alweer even een permagekkie rond.
Dat konijn weer?
Waar?

En wat heb je gekke citroenwaterdrinkende mensen heb je toch.
Pipistrello schreef:
31-01-2019 19:14
Dat konijn weer?
Ja. Triest maar waar.
Zo Sad weer. Ook weer in PB's gerel of is dat nog niet aan de orde?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 31-01-2019 19:29
3.88% gewijzigd
Voor zover ik weet nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven