Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 31 januari 2019 om 06:52
donderdag 31 januari 2019 om 07:35
Ik wil het allemaal niet meer weten. Lijkt op een slecht Legospel.
...

donderdag 31 januari 2019 om 15:50
Cijfers, ze blijven mijn zwakke punt. Nu zit ik in een discussie waar ik geen zin in heb, maar ik kan er niet mee stoppen want de cijfers hebben gelijk.
Een lijst met goedgekeurde uitspraken lijkt me fantastisch.
Voor wat wel mag op de lijst: "nou, ik heb wel eens gehoord dat mensen daar anders over denken" in plaats van "nee, dat klopt niet"
Voor wat wel mag op de lijst: "nou, ik heb wel eens gehoord dat mensen daar anders over denken" in plaats van "nee, dat klopt niet"

donderdag 31 januari 2019 om 15:57
Dat kan iedereen zo lezen en ik ben niet eens goed ‘in cijfers’. Maar dit sommetje kon ik nog op twee vingers uitrekenen (ja, ik gebruik nog steeds mijn vingers als ik moet rekenen).Betty_Slocombe schreef: ↑31-01-2019 15:50Cijfers, ze blijven mijn zwakke punt. Nu zit ik in een discussie waar ik geen zin in heb, maar ik kan er niet mee stoppen want de cijfers hebben gelijk.

donderdag 31 januari 2019 om 19:10
Was dat rondje lopen het bizarre gedrag?Betty_Slocombe schreef: ↑31-01-2019 18:15Maar goed, ik vertoon bizar gedrag, dus ik ben maar een rondje gaan lopen.
Ik overweeg ernstig de aanschaf van een Multipla, trouwens.

Life is short. Eat dessert first.

donderdag 31 januari 2019 om 19:22
Ja. Triest maar waar.