Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik begon aan mezelf te twijfelen, maar het ligt dus niet aan mij dat ik dacht dat er random (?) berichten staan tussen berichten die ik al gelezen had.
Wat irritant!
Een zebra is geen paard met strepen
Némaìn’ schreef:
30-01-2019 17:57
Klopt. Ik stelde een vraag.

Ja het was deze vraag: "Waarom zou je verdrietig zijn als je voor een abortus kiest? "

Altijd en overal haal je er later bij. Ik vond het een aparte vraag, waarop je volgens mij zelf het antwoord ook wel weet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
30-01-2019 18:35
Ja het was deze vraag: "Waarom zou je verdrietig zijn als je voor een abortus kiest? "

Altijd en overal haal je er later bij. Ik vond het een aparte vraag, waarop je volgens mij zelf het antwoord ook wel weet.
Ik vond het apart om te stellen dat elke vrouw altijd maar verdrietig zou zijn. Maar jij wint hoor.
"Ik verdien bijna een ton per jaar en hebben jullie enig idee hoe zwaar ik het heb want ik ken iemand die huurtoeslag krijgt."
Némaìn’ schreef:
30-01-2019 18:36
Ik vond het apart om te stellen dat elke vrouw altijd maar verdrietig zou zijn. Maar jij wint hoor.
Gaat niet om winnen hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
30-01-2019 18:38
"Ik verdien bijna een ton per jaar en hebben jullie enig idee hoe zwaar ik het heb want ik ken iemand die huurtoeslag krijgt."

'Ja ik denk dat ik mijn baan maar ga opzeggen'

Kansloze mensen.
Star² schreef:
30-01-2019 18:41
'Ja ik denk dat ik mijn baan maar ga opzeggen'

Kansloze mensen.
Ja, hullie in de bijstand krijgen alles en ik moet de hele tijd hard werken zodat ik in de zomer 3 weken naar Toscane kan, in de winter een week naar Tirol en tussendoor nog een paar dagen naar Londen. Zo oneerlijk!
Betty_Slocombe schreef:
30-01-2019 18:45
Ja, hullie in de bijstand krijgen alles en ik moet de hele tijd hard werken zodat ik in de zomer 3 weken naar Toscane kan, in de winter een week naar Tirol en tussendoor nog een paar dagen naar Londen. Zo oneerlijk!

Ja, ik heb er gewoon recht op *stampvoet*
O en voor Marana en Solo:

geld-recht/kinderbijslag-inkomensafhank ... #p29534514
Betty_Slocombe schreef:
30-01-2019 18:45
Jij hebt ook altijd vakantie he :cry:
Lady*Voldemort schreef:
30-01-2019 18:53
Jij hebt ook altijd vakantie he :cry:
Dat ging niet over mij. Ik haat Toscane, ik ga naar Kroatië, natuurlijk.
Star² schreef:
30-01-2019 18:50

Mijn dank is groot.
Life is short. Eat dessert first.
Thnx Star! :lips:
Wat zingen die jongens van Tangerine toch mooi, nu bij DWDD.
Ik moet me toch zó bedwingen om niet op de 'klik hier om een nieuw topic te openen en verder te praten' onderaan de nieuwste afsluiting van het bantopic te klikken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Star² schreef:
30-01-2019 18:50

Dank. Ik had eerder vandaag de OP gelezen, maar je weet hoe zo'n topic gaat verlopen (als je kinderbijslag nodig hebt moet je niet aan kinderen beginnen), dus weer weggeklikt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik dacht trouwens dat het zou gaan sneeuwen. Heeft iemand die sneeuw gezien? Ik niet namelijk.
Phineas schreef:
30-01-2019 21:08
Ik dacht trouwens dat het zou gaan sneeuwen. Heeft iemand die sneeuw gezien? Ik niet namelijk.
Hier ligt een dikke laag. Ik denk toch wel 6 cm. Begon ineens rond half vier, is niet weer gestopt.
Betty_Slocombe schreef:
30-01-2019 21:12
Hier ligt een dikke laag. Ik denk toch wel 6 cm. Begon ineens rond half vier, is niet weer gestopt.
Oh, wauw. Ik was al bang dat het fake news was, haha.
Betty_Slocombe schreef:
30-01-2019 21:12
Oh wow, hier ligt helemaal niks. Had me er zo op verheugd vandaag.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/204320/G ... -op-de-weg

Hier ligt meer dan in Pekel.
Vandaag de meest bizarre kinderruzie ooit meegemaakt. Staat er een moeder met huilend zoontje aan de deur. Uit het verhaal tussen de snikken door kon ik opmaken dat het ging om een spel dus ik dacht Minecraft. Jochie nog harder huilen. Moeder erg pissig. Dus die moeder begint een hele riedel over endportals, tokens, Hero brine (???), gaten in de wereld (???).
Ik dacht dat ik de klok had horen luiden en zei dat zoon geen Fortnite mocht spelen. Dan snauwt die moeder ineens “Je weet heus wel dat dit over Roblox gaat!”. Echt :-?

Dus zoon erbij gehaald, die begint gelijk te krijsen en zijn tablet erbij te halen. Hoe ik het durfde om hem daarvan te verdenken want hij mocht niet eens multiplayerlevels doen, hij was veroordeeld tot kinderachtige creative mode en dat huilende jongetje was stom en die moeder nog stommer. Die vrouw staat dus echt in shock naar zoon te kijken. Dus ik begin met het pedagogische gedeelte over normaal een gesprek aangaan, beleefdheidsvormen, als zoon ineens zijn tablet in de hal neerkwakt met de woorden: “Echt waar, jullie ZIEN toch dat het om een heel andere playeraccount gaat?? De naam van diegene staat er gewoon in als je erop klikt!”. Toen dat jongetje weer in zak en as, die moeder vertwijfeld tussen boos blijven kijken of ‘oeps, foutje’ zeggen.

Heeft verdorie nog een uur geduurd voordat ik begreep wat nu het hele probleem was.
Hier maar een dun laagje

Afbeelding
lemoos2 schreef:
30-01-2019 21:25
Vandaag de meest bizarre kinderruzie ooit meegemaakt. Staat er een moeder met huilend zoontje aan de deur. Uit het verhaal tussen de snikken door kon ik opmaken dat het ging om een spel dus ik dacht Minecraft. Jochie nog harder huilen. Moeder erg pissig. Dus die moeder begint een hele riedel over endportals, tokens, Hero brine (???), gaten in de wereld (???).
Ik dacht dat ik de klok had horen luiden en zei dat zoon geen Fortnite mocht spelen. Dan snauwt die moeder ineens “Je weet heus wel dat dit over Roblox gaat!”. Echt :-?

Dus zoon erbij gehaald, die begint gelijk te krijsen en zijn tablet erbij te halen. Hoe ik het durfde om hem daarvan te verdenken want hij mocht niet eens multiplayerlevels doen, hij was veroordeeld tot kinderachtige creative mode en dat huilende jongetje was stom en die moeder nog stommer. Die vrouw staat dus echt in shock naar zoon te kijken. Dus ik begin met het pedagogische gedeelte over normaal een gesprek aangaan, beleefdheidsvormen, als zoon ineens zijn tablet in de hal neerkwakt met de woorden: “Echt waar, jullie ZIEN toch dat het om een heel andere playeraccount gaat?? De naam van diegene staat er gewoon in als je erop klikt!”. Toen dat jongetje weer in zak en as, die moeder vertwijfeld tussen boos blijven kijken of ‘oeps, foutje’ zeggen.

Heeft verdorie nog een uur geduurd voordat ik begreep wat nu het hele probleem was.
:rofl:
lemoos2 schreef:
30-01-2019 21:25

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven