Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 30 januari 2019 om 22:04
Beste verhaal van vandaaglemoos2 schreef: ↑30-01-2019 21:25Vandaag de meest bizarre kinderruzie ooit meegemaakt. Staat er een moeder met huilend zoontje aan de deur. Uit het verhaal tussen de snikken door kon ik opmaken dat het ging om een spel dus ik dacht Minecraft. Jochie nog harder huilen. Moeder erg pissig. Dus die moeder begint een hele riedel over endportals, tokens, Hero brine (???), gaten in de wereld (???).
Ik dacht dat ik de klok had horen luiden en zei dat zoon geen Fortnite mocht spelen. Dan snauwt die moeder ineens “Je weet heus wel dat dit over Roblox gaat!”. Echt![]()
Dus zoon erbij gehaald, die begint gelijk te krijsen en zijn tablet erbij te halen. Hoe ik het durfde om hem daarvan te verdenken want hij mocht niet eens multiplayerlevels doen, hij was veroordeeld tot kinderachtige creative mode en dat huilende jongetje was stom en die moeder nog stommer. Die vrouw staat dus echt in shock naar zoon te kijken. Dus ik begin met het pedagogische gedeelte over normaal een gesprek aangaan, beleefdheidsvormen, als zoon ineens zijn tablet in de hal neerkwakt met de woorden: “Echt waar, jullie ZIEN toch dat het om een heel andere playeraccount gaat?? De naam van diegene staat er gewoon in als je erop klikt!”. Toen dat jongetje weer in zak en as, die moeder vertwijfeld tussen boos blijven kijken of ‘oeps, foutje’ zeggen.
Heeft verdorie nog een uur geduurd voordat ik begreep wat nu het hele probleem was.

woensdag 30 januari 2019 om 22:14
Ja maar ik vraag mij af of ik dan de enige ben die dit soort geneuzel meemaakt. Vroeger ging het nog ergens om. Dat een vriendinnetje van je zusje jouw nieuwe My Little Pony mèt synthetisch parfumluchtje in haar draagbare stalletje het huis had uitgesmokkeld. Of een Barbie die door je broertje and friends was onthoofd. Gewoon tastbaar bewijs, rechttoe en rechtaan wat er gesloopt was.
woensdag 30 januari 2019 om 22:22
Je bent niet de enige. Hier ook Robloxperikelenlemoos2 schreef: ↑30-01-2019 22:14Ja maar ik vraag mij af of ik dan de enige ben die dit soort geneuzel meemaakt. Vroeger ging het nog ergens om. Dat een vriendinnetje van je zusje jouw nieuwe My Little Pony mèt synthetisch parfumluchtje in haar draagbare stalletje het huis had uitgesmokkeld. Of een Barbie die door je broertje and friends was onthoofd. Gewoon tastbaar bewijs, rechttoe en rechtaan wat er gesloopt was.
...

woensdag 30 januari 2019 om 22:26
Snap jij er dan wat van? Dat speler 1 de ‘wereld’ van speler 2 kan slopen? Ik zou zweren dat dit bij Minecraft hoorde. Ik zie zoon alleen maar rondlopen als een wanstaltig poppetje en in autootjes rondrijden. Af en toe communicatie als ‘Hi Steve’ of ‘Nice ride’.
woensdag 30 januari 2019 om 22:31
Mijn ouders vonden het idioot als andere ouders 'verhaal' kwamen halen omdat ik ruzie had gemaakt met hun kind. Die vonden dat kind en ik dat zelf maar moesten oplossen.lemoos2 schreef: ↑30-01-2019 22:14Ja maar ik vraag mij af of ik dan de enige ben die dit soort geneuzel meemaakt. Vroeger ging het nog ergens om. Dat een vriendinnetje van je zusje jouw nieuwe My Little Pony mèt synthetisch parfumluchtje in haar draagbare stalletje het huis had uitgesmokkeld. Of een Barbie die door je broertje and friends was onthoofd. Gewoon tastbaar bewijs, rechttoe en rechtaan wat er gesloopt was.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 30 januari 2019 om 22:33
Ik zou het wel graag horen van ouders als mijn zoon iemands spullen zit te slopen. Of iemand mept/schopt.

woensdag 30 januari 2019 om 22:43
Nee hoor. De mijne is iets ouder maar dikke fittie omdat ze op school elkaars account probeerden te ‘hacken’ en toen was het account en dus de iPad van een klasgenoot geblokkeerd. Dikke paniek, zoon overweldigd door schuldgevoel. Bijna in tranen toen hij het vertelde. Want klasgenootje Kom Niet Meer Op De IPad.lemoos2 schreef: ↑30-01-2019 22:14Ja maar ik vraag mij af of ik dan de enige ben die dit soort geneuzel meemaakt. Vroeger ging het nog ergens om. Dat een vriendinnetje van je zusje jouw nieuwe My Little Pony mèt synthetisch parfumluchtje in haar draagbare stalletje het huis had uitgesmokkeld. Of een Barbie die door je broertje and friends was onthoofd. Gewoon tastbaar bewijs, rechttoe en rechtaan wat er gesloopt was.
Die dag. Maar dat was al een drama van jewelste.
Andere kind had laatst iets vergelijkbaars toen klasgenoten elkaars telefoon probeerden ‘te hacken’

woensdag 30 januari 2019 om 22:46
En schokkende ontdekking gedaan vandaag. Of eigenlijk twee.
-Lil kleine heeft een liedje van Abel gecoverd en ik vind het heiligschennis en belachelijk
-Mijn kind blijkt fan van lil kleine, Ronnie flex en meer van die hiphoppende sneuneuzen en gebruikt opeens straattaal. De puberteit is ingetreden want ze heeft precies uitgevonden wat ik het állerergst zou vinden.
Conclusie: ik ben officieel bejaard
-Lil kleine heeft een liedje van Abel gecoverd en ik vind het heiligschennis en belachelijk
-Mijn kind blijkt fan van lil kleine, Ronnie flex en meer van die hiphoppende sneuneuzen en gebruikt opeens straattaal. De puberteit is ingetreden want ze heeft precies uitgevonden wat ik het állerergst zou vinden.

woensdag 30 januari 2019 om 22:49

woensdag 30 januari 2019 om 22:51
Gelijk korte metten mee maken. Studeer een echte oude Ronnie F in, eentje die ècht niet meer kan. Dus snel “Als je bitch wil chillen, is 't geen probleem. Dan ga ik erheen, ik kom niet alleen. Want ik heb drank en drugs, ik heb drank en drugs” door het huis blèren.Thordis* schreef: ↑30-01-2019 22:46En schokkende ontdekking gedaan vandaag. Of eigenlijk twee.
-Mijn kind blijkt fan van lil kleine, Ronnie flex en meer van die hiphoppende sneuneuzen en gebruikt opeens straattaal. De puberteit is ingetreden want ze heeft precies uitgevonden wat ik het állerergst zou vinden.![]()

woensdag 30 januari 2019 om 22:53
Die hoor ik echt nog steeds op mijn werk, want drank en drugs zijn spannend en stoer en what everlemoos2 schreef: ↑30-01-2019 22:51Gelijk korte metten mee maken. Studeer een echte oude Ronnie F in, eentje die ècht niet meer kan. Dus snel “Als je bitch wil chillen, is 't geen probleem. Dan ga ik erheen, ik kom niet alleen. Want ik heb drank en drugs, ik heb drank en drugs” door het huis blèren.

woensdag 30 januari 2019 om 23:01
Echt te erg. Zoon luistert wel rap en hiphop maar godzijdank vooral oldschool en verder wel echt goede volgens collega die in die wereld zit.
Helaas is de tijd dat we samen naar concerten en festivals gingen voorbij

woensdag 30 januari 2019 om 23:05
Ik geef het weinig kans. Maar het levert mogelijk wél interessante drama’s op. Dus het proberen waard.lemoos2 schreef: ↑30-01-2019 22:51Gelijk korte metten mee maken. Studeer een echte oude Ronnie F in, eentje die ècht niet meer kan. Dus snel “Als je bitch wil chillen, is 't geen probleem. Dan ga ik erheen, ik kom niet alleen. Want ik heb drank en drugs, ik heb drank en drugs” door het huis blèren.

woensdag 30 januari 2019 om 23:08

woensdag 30 januari 2019 om 23:11
Mijn 8-jarige heeft recent The Prodigy ontdekt, dat is wel leuk om samen Firestarter te blèren in de auto. En ik heb hem leren hakken, dat vond man minder leuk.
Beastie Boys, Bone Thugs ‘n Harmony, Run DMC probeer ik te pluggen maar slaat niet echt aan. Voor anderen is hij nog te jong. Hij heeft wel via zijn tante wat Toni Braxton en En Vogue opgepikt. Hoor je ineens vanuit de douche “You have the right to lose controoohooolll don’t let goooooohoooo”.
En manlief maar Pearl Jam pluggen
Beastie Boys, Bone Thugs ‘n Harmony, Run DMC probeer ik te pluggen maar slaat niet echt aan. Voor anderen is hij nog te jong. Hij heeft wel via zijn tante wat Toni Braxton en En Vogue opgepikt. Hoor je ineens vanuit de douche “You have the right to lose controoohooolll don’t let goooooohoooo”.
En manlief maar Pearl Jam pluggen

woensdag 30 januari 2019 om 23:14

woensdag 30 januari 2019 om 23:15
lemoos2 schreef: ↑30-01-2019 23:11Mijn 8-jarige heeft recent The Prodigy ontdekt, dat is wel leuk om samen Firestarter te blèren in de auto. En ik heb hem leren hakken, dat vond man minder leuk.
En manlief maar Pearl Jam pluggen![]()

Hier wel een fan van queen nu. Dankzij indoctrinatie. Maar verder vinden ze onze favorieten herrie. En dat is het natuurlijk ook

De gabbertoestanden en happyhardcore vinden ze wel grappig

woensdag 30 januari 2019 om 23:16
Ik trek mijn gothic plunje van 100 jaar geleden uit de kast en regel zwarte lippenstift. Missie volbracht lijkt me