Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
10-02-2019 12:38
Mooi.


Iemand nog leuke plannen vandaag?
Kinderen wegbrengen. :lol:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
@ Fash, dat er op dit moment mogelijk sprake is van miscommunicatie tussen jou en mij, suggereerde ik al. Ik probeer mijn aandeel daarin te zien en jou te begrijpen. Schreef dus ook al dat ik je hierin niet snap en dat je me vandaag triggert. Voor mijn gevoel zeg je het ene en doe je het andere.

Verder vind ik het wel mooi geweest. Je staat volgens mij op je achterste poten, reageert selectief en onnodig defensief. En dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
10-02-2019 12:38
Mooi.


Iemand nog leuke plannen vandaag?
Nope. Ik moet vandaag een tienerkamer herinrichten met wat we nog in huis hebben. Ik heb het oude meubilair van de week allemaal op laten halen door een tv-programma. Dat moest snel. Dus er staan hier overal dozen met kleding, Lego, boeken .... en nu blijkt dat het gewenste nieuwe meubilair pas in april wordt geleverd :|
Star² schreef:
10-02-2019 11:43
Dat gemiep en geban altijd vanwege een paar tere zieltjes.


Goh, jij hebt anders mij ooit een ban aangesmeerd door te staffen, maar oke.
oh Star weer? Wat gemeen!
Alle reacties Link kopieren
Is het weer knettertijd?
Alle reacties Link kopieren
Succes Yette!

Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
RégineFilange schreef:
10-02-2019 13:00
Goh, jij hebt anders mij ooit een ban aangesmeerd door te staffen, maar oke.

Ja en dat heb ik je gemeld ook toch? En dat had niks te maken met wiens tere zieltje dat ook, maar vanwege blijven trappen naar iemand die al lag.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 13:12
22.00% gewijzigd
.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 13:08
Reden: dubbel
98.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lekkerste macarons ever :love:
Afbeelding
DuchessMeganMarkle schreef:
10-02-2019 13:13
Lekkerste macarons ever :love:
Afbeelding
Zelf gebakken?
Phineas schreef:
10-02-2019 13:15
Zelf gebakken?

:rofl:
:-D
DuchessMeganMarkle schreef:
10-02-2019 13:13
Lekkerste macarons ever :love:


Oooh dus zo horen ze eruit te zien.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
10-02-2019 13:07
Succes Yette!

Afbeelding
Dankjewel. Zo gaat de kledingkast er de komende maanden ongeveer uit zien. Ik verwacht dat alleen de kat dat een verbetering vindt :D
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
10-02-2019 13:00
Goh, jij hebt anders mij ooit een ban aangesmeerd door te staffen, maar oke.
Een ban aansmeren is in mijn ogen wanneer iemand je uitlokt en dan gaat staffen.
Staffen omdat je te ver gaat vind ik niet een ban 'aansmeren'.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de foto voor je uitgezocht omdat de constructie om die dozen bij elkaar te houden zo goed in beeld komt.
En van die constructie heeft iedereen plezier, ook de kat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Solomio schreef:
10-02-2019 13:18
Een ban aansmeren is in mijn ogen wanneer iemand je uitlokt en dan gaat staffen.
Staffen omdat je te ver gaat vind ik niet een ban 'aansmeren'.

Ik weet er niet helemaal het fijne van, maar volgens mij staat iemand staffen hier op het forum toch redelijk gelijk aan vervolgens die ban ook krijgen.

Maar goed, beter praten we over de macarons van DMM. Waarom post je een foto van Tripadvisor? Of heb je ze daadwerkelijk gekocht?
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
10-02-2019 13:20
Ik weet er niet helemaal het fijne van, maar volgens mij staat iemand staffen hier op het forum toch redelijk gelijk aan vervolgens die ban ook krijgen.

Maar goed, beter praten we over de macarons van DMM. Waarom post je een foto van Tripadvisor? Of heb je ze daadwerkelijk gekocht?
Als je even terug leest dan weetje waar het over gaat. Ik reageerde op Jolly J.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
10-02-2019 13:23
Als je even terug leest dan weetje waar het over gaat. Ik reageerde op Jolly J.
Ik zie helaas geen foto’s :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
10-02-2019 12:59
Nope. Ik moet vandaag een tienerkamer herinrichten met wat we nog in huis hebben. Ik heb het oude meubilair van de week allemaal op laten halen door een tv-programma. Dat moest snel. Dus er staan hier overal dozen met kleding, Lego, boeken .... en nu blijkt dat het gewenste nieuwe meubilair pas in april wordt geleverd :|
Heeft kind nu de komende maanden geen bed?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
JollyRider schreef:
10-02-2019 13:27
Ik zie helaas geen foto’s :)

Helaas? Wees blij. Dat kwam niet in de buurt van hoe een macaron eruit hoort te zien hoor.
Maar in het topic van DMM staat nog wel wat in quotes.
RégineFilange schreef:
10-02-2019 13:20
Ik weet er niet helemaal het fijne van, maar volgens mij staat iemand staffen hier op het forum toch redelijk gelijk aan vervolgens die ban ook krijgen.

En vaak is het ook gewoon terecht dat er een waarschuwing/ban volgt op een stafje.
Als ik Star mag geloven (en die geloof ik) dan was je naar bezig en heeft een mod dat ook zo beoordeelt.

Niks aannaaien aan dan.
Ik heb nog nooit een macaron in het echt gezien :O
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
10-02-2019 13:31
Helaas? Wees blij. Dat kwam niet in de buurt van hoe een macaron eruit hoort te zien hoor.
Maar in het topic van DMM staat nog wel wat in quotes.
Och soms ziet het er fantastisch uit en smaakt het nergens naar. Waren ze wel lekker Meghan?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven