Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Moire schreef:
30-03-2019 23:25
Niet van het verzetten van de klok. De bijen ziin echt niet van slag, de vissen ook niet en ook de hazen niet, doordat de klok verzet wordt. Ze hebben last van de mens, maar dat wisten we al heel lang.
Ja dat zeg ik omdat het verkeer eerder op gang komt.

Verder zal het ze een worst zijn hoe laat het is.
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
30-03-2019 23:24
Ik vind pindakaas met stukjes lekker.
Nou, ik heb een pot over. Met een likje eruit.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
30-03-2019 23:28
Nou, ik heb een pot over. Met een likje eruit.
Getver dat hoef ik echt niet hoor. :geek:
I like being a mess. It's who I am.
feow schreef:
30-03-2019 23:27
Als ik denk aan wilde dieren denk ik toch vooral aan muggen.
En dat is enorm slecht voor mijn zelfbeeld.
Ik zou mezelf graag zien als natuurliefhebber.

Feit is dat ik de neergang van enkele specifieke insecten stiekem vier en ook geniet van de opwarming van de aarde.
Ik had afgelopen week alweer een vlieg binnen. Net mijn ramen gelapt, dus kon hem niet pletten.
AllyMcBeal schreef:
30-03-2019 23:29
Getver dat hoef ik echt niet hoor. :geek:
Snap ik. Ik hoef het ook niet.
Solomio schreef:
30-03-2019 23:36
Snap ik. Ik hoef het ook niet.
Gewoon bij een van je kinderen in de kast zetten.
Ik haat muggen intens. Echt een diepe, diepe haat.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ik vind de zomertijd vooral stom omdat het woord zomer er in zit en ik hou niet per se van de zomer, want dan moet je barbecueën en buiten converseren en de hele tijd zeggen "lekker weer, he" en dat vind ik allemaal stom.
Ik hou overigens ook niet van de winter en niet van waxinelichtjes en zeggen "he, gezellig zo" dus wat dat betreft is het niet gauw goed genoeg.
Betty_Slocombe schreef:
31-03-2019 10:11
Ik vind de zomertijd vooral stom omdat het woord zomer er in zit en ik hou niet per se van de zomer, want dan moet je barbecueën en buiten converseren en de hele tijd zeggen "lekker weer, he" en dat vind ik allemaal stom.
Ik hou overigens ook niet van de winter en niet van waxinelichtjes en zeggen "he, gezellig zo" dus wat dat betreft is het niet gauw goed genoeg.
Precies de gedachtengang van de meeste mensen, te grappig :-D
Lucifer2018 schreef:
31-03-2019 10:13
Precies de gedachtengang van de meeste mensen, te grappig :-D
Ja, het is een gave.
Precies, veel mensen denken geloof ik dat ze moeten kiezen tussen zomer en winter in plaats van te kiezen voor de tijd hoe laat het licht gaat worden.
Met een permanente zomertijd, wordt het 4 maanden lang pas na 9 uur licht. Als iets je biologische klok gaat ontregelen dan is dat het wel.
KaleKip schreef:
31-03-2019 10:18
Precies, veel mensen denken geloof ik dat ze moeten kiezen tussen zomer en winter in plaats van te kiezen voor de tijd hoe laat het licht gaat worden.
Met een permanente zomertijd, wordt het 4 maanden lang pas na 9 uur licht. Als iets je biologische klok gaat ontregelen dan is dat het wel.
Ja, laten we hier de discussie ook nog even voeren. Er lopen al twee vrijwel identieke topics.
En wat jij hier als feit verkondigt is dus geen feit, maar een mening.
Dat maakt de discussie zo oeverloos.
Lente, zomer, herfst of winter, ik hou er niet van. :puh:
Life is short. Eat dessert first.
Betty_Slocombe schreef:
31-03-2019 10:15
Ja, het is een gave.
Fijn voor ons.
doornroosje9 schreef:
31-03-2019 10:39
Lente, zomer, herfst of winter, ik hou er niet van. :puh:

Precies. Ik heb vanochtend alle klokken een uur vooruit gezet en ik heb nou niet het idee dat het leven ineens minder kut is.
Volgens de oorspronkelijke tijd was ik vandaag veel te vroeg wakker. Kutklok.
RikM schreef:
31-03-2019 10:43
Precies. Ik heb vanochtend alle klokken een uur vooruit gezet en ik heb nou niet het idee dat het leven ineens minder kut is.
Deze zondag duurt een uur korter, dat is sowieso fijn.
Solomio schreef:
31-03-2019 10:37
Ja, laten we hier de discussie ook nog even voeren. Er lopen al twee vrijwel identieke topics.
En wat jij hier als feit verkondigt is dus geen feit, maar een mening.
Dat maakt de discussie zo oeverloos.
Dat het dan 6 maanden pas een uur later licht gaat worden is anders zonder meer een feit.
En dat het in de wintertijd nu ook al pas rond 8 uur licht wordt, is ook een feit.
Maar blijkbaar is een discussie voor jou alleen niet oeverloos als mensen het met je eens zijn?
Dat is wel een mening, dat klopt, mijn mening.
Ik ga pindakaas kopen.
Solomio schreef:
31-03-2019 10:54
Ik ga pindakaas kopen.
Succes!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
KaleKip schreef:
31-03-2019 10:54
Dat het dan 6 maanden pas een uur later licht gaat worden is anders zonder meer een feit.
En dat het in de wintertijd nu ook al pas rond 8 uur licht wordt, is ook een feit.
Maar blijkbaar is een discussie voor jou alleen niet oeverloos als mensen het met je eens zijn?
Dat is wel een mening, dat klopt, mijn mening.
Mensen hoeven het nooit met me eens te zijn, maar ik discussieer wel graag met een duidelijk onderscheid tussen feiten en meningen. En dat blijkt voor de meeste mensen te ingewikkeld te zijn.
Lucifer2018 schreef:
31-03-2019 10:43
Fijn voor ons.
Dat valt te bezien.
Betty_Slocombe schreef:
31-03-2019 10:11

Ja echt, bok op. Halve buurt zal binnenkort wel weer in de fik staan.
Solomio schreef:
31-03-2019 10:56
Mensen hoeven het nooit met me eens te zijn, maar ik discussieer wel graag met een duidelijk onderscheid tussen feiten en meningen. En dat blijkt voor de meeste mensen te ingewikkeld te zijn.
Als je dan bovendien feiten opzij schuift als meningen, dan blijft er weinig discussie over.
KaleKip schreef:
31-03-2019 11:03
Als je dan bovendien feiten opzij schuift als meningen, dan blijft er weinig discussie over.
Ik zie het meer als meningen van mensen die denken dat zomer en zomertijd ongeveer hetzelfde zijn. Die die 2 dingen linken.

En dan heb je de meningen van deskundigen zoals artsen, wetenschappers, slaapdeskundigen.

Zit nogal een verschil in. En ik hoop toch echt dat de meningen van deskundigen zwaarder wegen. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven