Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Solomio schreef:
30-03-2019 22:46
Door zo lang mogelijk op te blijven. Zo lang mogelijk genieten van de natuurlijke tijd, nu het nog kan.
Zo doe ik het ook. Heel verstandig van je. Helaas gaat je ritueel met pindakaas nu niet door.
Solomio schreef:
30-03-2019 22:44
O jee, is de jouwe ook stuk?
Nee, maar er wordt gewoon geen rekening mee gehouden. Ik zou graag rond een uur of 2 naar bed gaan en dan rond een uur of 11 opstaan. Zomertijd of niet.. ik geloof niet dat daar wat aan te doen is met hoe onze maatschappij is ingericht :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Moire schreef:
30-03-2019 22:52
Zo doe ik het ook. Heel verstandig van je. Helaas gaat je ritueel met pindakaas nu niet door.
Ik heb net een boterham pindakaas gegeten, met het idee dat jet vast niet zo heel erg vies zou zijn.
Maar het was nog erger dan ik dacht.
Zo blij dat de supermarkt morgen open is.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Is er een pindakaasritueel? Klinkt goed.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
30-03-2019 22:53
Nee, maar er wordt gewoon geen rekening mee gehouden. Ik zou graag rond een uur of 2 naar bed gaan en dan rond een uur of 11 opstaan. Zomertijd of niet.. ik geloof niet dat daar wat aan te doen is met hoe onze maatschappij is ingericht :biggrin:
Mijn lievelingsritme. Ook altijd het ritme waarin in vakanties e.d. Kom. 2-3 uur naar bed, 11 uur wakker. Ik zit dan gerust nog was te vouwen, de keuken schoon te maken etc.
Solomio schreef:
Ik heb net een boterham pindakaas gegeten, met het idee dat jet vast niet zo heel erg vies zou zijn.
Zeven?
Moire schreef:
30-03-2019 22:55
Zeven?
Twaalf? :sarcastic:
Moire schreef:
30-03-2019 22:55
Mijn lievelingsritme. Ook altijd het ritme waarin in vakanties e.d. Kom. 2-3 uur naar bed, 11 uur wakker. Ik zit dan gerust nog was te vouwen, de keuken schoon te maken etc.
Dat ja. Toen ik nog studeerde en vooral ‘s middags werkte, kon ik jaren zo leven. Zat fysiek ook echt lekkerder in mn vel dan sinds ik ‘s ochtends vroeg op moet, ook als ik op tijd naar bed ga.
Solomio schreef:
30-03-2019 22:56
Twaalf? :sarcastic:
Door de zeef duwen.
Malagueña schreef:
30-03-2019 22:57
Dat ja. Toen ik nog studeerde en vooral ‘s middags werkte, kon ik jaren zo leven. Zat fysiek ook echt lekkerder in mn vel dan sinds ik ‘s ochtends vroeg op moet, ook als ik op tijd naar bed ga.
Herkenbaar :)
De periode dat ik voornamelijk ‘s avonds en ‘s nachts werkte was de fijnste. Ook nog geen kind, dus kon gerust omgekeerd leven.
Moire schreef:
30-03-2019 22:57
Door de zeef duwen.
Duh, dat snapte ik heus wel.

Maar nee, ik koop wel een nieuwe pot.
Solomio schreef:
30-03-2019 22:59
Duh, dat snapte ik heus wel.

Maar nee, ik koop wel een nieuwe pot.
Of door een panty.
Moire schreef:
30-03-2019 23:00
Of door een panty.
Moet ik morgen eerst een panty kopen.
Solomio schreef:
30-03-2019 23:01
Moet ik morgen eerst een panty kopen.
Misschien heeft de buurman. Die is tenslotte ook uit zijn natuurlijke ritme, dus vast nog wakker.
Moire schreef:
30-03-2019 22:58
Herkenbaar :)
De periode dat ik voornamelijk ‘s avonds en ‘s nachts werkte was de fijnste. Ook nog geen kind, dus kon gerust omgekeerd leven.
Ja .. kinderen.. die hebben ook weer hun eigen bio klok en die heeft maling aan die van ons helaas. And on that note ga ik naar bed, want morgen hoor ik weer veel te vroeg (zowel in zomer- als wintertijd) ‘mamaaa, ik wil opstaaaan’ |-)
Ik heb zojuist mijn zoon ingeschreven bij Rentray, volgende week kan hij er terecht. Lekker rustig.
Moire schreef:
30-03-2019 22:25
Op een van die zomertijdtopics. Maar daar denken ze ook dat de herten en de bijen last hebben van het verzetten van de klok.

(Bedankt, zag dat er iets fout was maar zag niet wat)
Nou die beesten hebben wel last van de klok, tenminste ze worden in de eerste week van de zomertijd in grote getale doodgereden omdat het verkeer eerder op gang komt.
Was laatst nog in het nieuws ergens, geen idee meer waar. Ze moeten ff wennen aan de nieuw tijd dus.
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
30-03-2019 23:13
Nou die beesten hebben wel last van de klok, tenminste ze worden in de eerste week van de zomertijd in grote getale doodgereden omdat het verkeer eerder op gang komt.
Was laatst nog in het nieuws ergens, geen idee meer waar. Ze moeten ff wennen aan de nieuw tijd dus.
Omdat jij het bent.

Hebben ze dan last van de klok of last van de mensen die hun ritme aanpassen?
Solomio schreef:
En zelfs een uurtje eerder dan je biologische klok denkt! Win!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Moire schreef:
30-03-2019 23:14
Omdat jij het bent.

Hebben ze dan last van de klok of last van de mensen die hun ritme aanpassen?
Last van de mensen die de klok verzetten natuurlijk. Maar uiteindelijk gaan ze wel dood van dat tijdgewissel.
AllyMcBeal schreef:
30-03-2019 23:20
Last van de mensen die de klok verzetten natuurlijk. Maar uiteindelijk gaan ze wel dood van dat tijdgewissel.
Ze gaan van heel veel dood in Nederland en dat wordt bijna allemaal veroorzaakt door de mens. We hebben allang geen natuurlijk ecosysteem meer, alles is gecultiveerd. Dus beter cultiveren dan.
Moire schreef:
30-03-2019 23:21
Ze gaan van heel veel dood in Nederland en dat wordt bijna allemaal veroorzaakt door de mens. We hebben allang geen natuurlijk ecosysteem meer, alles is gecultiveerd. Dus beter cultiveren dan.
Nou ja eigenlijk hebben ze gewoon last van al die auto's die door hun bos rijden.

Ik heb de discussie verder ook niet gevolgd, las dat beesten er geen last van hebben. Duzz.
Ik vind pindakaas met stukjes lekker.
AllyMcBeal schreef:
30-03-2019 23:22
Nou ja eigenlijk hebben ze gewoon last van al die auto's die door hun bos rijden.

Ik heb de discussie verder ook niet gevolgd, las dat beesten er geen last van hebben. Duzz.
Niet van het verzetten van de klok. De bijen ziin echt niet van slag, de vissen ook niet en ook de hazen niet, doordat de klok verzet wordt. Ze hebben last van de mens, maar dat wisten we al heel lang.
Als ik denk aan wilde dieren denk ik toch vooral aan muggen.
En dat is enorm slecht voor mijn zelfbeeld.
Ik zou mezelf graag zien als natuurliefhebber.

Feit is dat ik de neergang van enkele specifieke insecten stiekem vier en ook geniet van de opwarming van de aarde.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven