Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 april 2019 om 17:28
Eens. Voor ouderwetse metal.AeonOfWinter schreef: ↑01-04-2019 16:24The vultures of Armageddon; klinkt wel als een leuke bandnaam![]()
maandag 1 april 2019 om 17:30
Nee juist niet, want dat verwacht iedereen. Gewoon een lief meisjesbandje die geen seks met elkaar hebben en die schattige liedjes zingen.
maandag 1 april 2019 om 17:33
Ja, dat is misschien nog beter. Voor zover ik weet hebben de meeste metalbands ook geen seks met elkaar, maar zo heel vaak was ik ook weer niet backstage
Ik vind het sowieso wel iets om op een zwart t-shirt te drukken, ongeacht de bijbehorende band.
(in dit kader was mijn opa ernstig verbaasd toen hij voor het eerst De Heideroosjes hoorde. Daar had hij zich heel iets anders bij voorgesteld)
maandag 1 april 2019 om 18:47
Als ik me rot voel, lees ik haar topics.
maandag 1 april 2019 om 19:23
Te absolvoBetty_Slocombe schreef: ↑01-04-2019 13:19Je hebt gelijk. Ik bedacht het me later ook. Ik had moeten typen: het is met de kennis omtrent het geloof dat zij zo hartstochtelijk verdedigen slecht gesteld. Verzachtende omstandigheden kan ik niet aanvoeren, behalve 70 mondelinge tentamens.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 1 april 2019 om 20:22
Uitzonderlijk fideel!
dinsdag 2 april 2019 om 14:12
Zo ben ik
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 2 april 2019 om 14:18
"HooliganBetty_Slocombe schreef: ↑01-04-2019 17:33Ja, dat is misschien nog beter. Voor zover ik weet hebben de meeste metalbands ook geen seks met elkaar, maar zo heel vaak was ik ook weer niet backstage![]()
Ik vind het sowieso wel iets om op een zwart t-shirt te drukken, ongeacht de bijbehorende band.
(in dit kader was mijn opa ernstig verbaasd toen hij voor het eerst De Heideroosjes hoorde. Daar had hij zich heel iets anders bij voorgesteld)
Ik ben een hooligan
Om mijn damclub te promoten
sla ik alles naar de klote"
Nog live gezien, echt hilarisch
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 2 april 2019 om 14:21
Grote meid.AeonOfWinter schreef: ↑02-04-2019 14:20PJK kan trots op me zijn, ik sta bouillon te trekken van een kipkarkas.
dinsdag 2 april 2019 om 14:32
dinsdag 2 april 2019 om 14:32
Ik heb nu wel een idee door dat gedoog forummer verhaal. Ze doet het echt zelf hoor.AeonOfWinter schreef: ↑02-04-2019 14:31Oh, bij haar had ik meteen door wie ze was. Ze schrijft té herkenbaar.