Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 11 maart 2019 om 14:10
Tja, ik heb niet gestaft.
Wees maar blij dat die posts verwijderd zijn.
dinsdag 12 maart 2019 om 13:54
Lijkt me heel fijn als dat beiden verdwijnt inderdaad.Wilhetnietweten schreef: ↑12-03-2019 13:49Jammer dat dat topic van Willem alweer is gestaft. Ik bedoel, hij doet er toch niemand kwaad mee en hoelang dumpt hij al dit soort fantasietjes? Oudewijsneus zegt terecht dat als ze dat verwijderen, de lees ook ook weg moet.
dinsdag 12 maart 2019 om 14:54
En er wordt toch altijd zoveel op/over hem gereageerd. Dan ben je toch een sukkelien als ja dat doetAna_Isabel** schreef: ↑12-03-2019 14:36Willems topic voegt nou echt niks toe.
Het lukt hem niet eens om geloofwaardig over te komen.
dinsdag 12 maart 2019 om 15:21
Bij Willem gewoon nooit de moeite nemen om het te lezen, tenzij je zin hebt in onzin.Ana_Isabel** schreef: ↑12-03-2019 14:58Als ik dan toch de moeite neem om het te lezen, verwacht ik wel wat beters dan dit.
dinsdag 12 maart 2019 om 19:36
Ok, tijd voor popcorn zo te lezen
dinsdag 12 maart 2019 om 19:39
Waarschijnlijk vannacht, in 600 quotes van de afgelopen 10 jaar.
dinsdag 12 maart 2019 om 19:44
Dat hoef ik dan gelukkig niet te lezen. Zij zit onder mijn negeerknop.the_Wicked_Witch schreef: ↑12-03-2019 19:39Waarschijnlijk vannacht, in 600 quotes van de afgelopen 10 jaar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 12 maart 2019 om 20:00
charlottew88 schreef: ↑12-03-2019 19:44Dat hoef ik dan gelukkig niet te lezen. Zij zit onder mijn negeerknop.
Dat is dan wel weer handig van die blauwe letters, ik sla ze altijd over zonder te lezen
dinsdag 12 maart 2019 om 20:02
Precies.
En zelfs al heb ik zin in onzin, dan nog niet. Geen entertainment value voor mij.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 12 maart 2019 om 20:56
Kan die hele Kiki niet onder de negeer?!
Mijn vriendin zou het niet zijn, vieze sloerie...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
dinsdag 12 maart 2019 om 21:11
Dat kan ook maar mijzelf kennende ga ik dan toch lezen wat ze schrijft. En mij dan weer ergeren dus heb ik haar maar onder de negeerknop gezet kom ik niet in de verleiding om haar posts te lezenthe_Wicked_Witch schreef: ↑12-03-2019 20:00Dat is dan wel weer handig van die blauwe letters, ik sla ze altijd over zonder te lezen![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 12 maart 2019 om 21:12
Die komt wel weer terug onder een andere nick
dinsdag 12 maart 2019 om 21:12
Tjonge, helemaal gemist.
Ik zit al de hele dag te controleren wie me allemaal onder de negeer hebben staan.