Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Amaqanda schreef:
09-06-2019 01:11
Glas half vol jwt
Zo ben ik.
Pak glas af en drink hem snel leeg en ga slapen.
Zo ben ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Blaise* schreef:
09-06-2019 01:10
Had zij mij deze briljante zienswijze maar niet moeten aanreiken dmv haar eigen bevindingen.
Ze zal het vast waarderen dat jij voor haar spreekt.
Als enige forummer die LV snol heeft mogen noemen en daar een ban voor kreeg die teruggedraaid is omdat LV graag snol genoemd wordt door mij...
Denk ik, dat ik, de enige ben die met zekerheid kan zeggen hoe LV denkt over dergelijke zaken.

Maar dat hou ik liever voor me.
feow schreef:
09-06-2019 01:13
Pak glas af en drink hem snel leeg en ga slapen.
Zo ben ik.
En daarom hou ik van je.
Amaqanda schreef:
09-06-2019 01:14
Als enige forummer die LV snol heeft mogen noemen en daar een ban voor kreeg die teruggedraaid is omdat LV graag snol genoemd wordt door mij...
Denk ik, dat ik, de enige ben die met zekerheid kan zeggen hoe LV denkt over dergelijke zaken.

Maar dat hou ik liever voor me.
Dus in feite weet je eigenlijk helemaal niks.
Blaise* schreef:
09-06-2019 01:15
Dus in feite weet je eigenlijk helemaal niks.
Eigenlijk, is eigenlijk heel overbodig in bovenstaande zin.
Amaqanda schreef:
09-06-2019 01:18
Eigenlijk, is eigenlijk heel overbodig in bovenstaande zin.
Dan nog blijft het feit hetzelfde.
Blaise* schreef:
09-06-2019 01:21
Dan nog blijft het feit hetzelfde.
Welk feit?
Amaqanda schreef:
09-06-2019 01:22
Welk feit?
Het.
:yawnee:
Truste!
the_Wicked_Witch schreef:
08-06-2019 23:20
Ik zie meer iemand voor me voor me met verwilderd haar, hyperventilerend en hysterisch drukkend op allerlei wis en ban knopjes omdat die middelbare kutwijven niet in het gelid te krijgen zijn.
Ik denk dat ze in hun broek piesen van het lachen en dat ze napraat voor hun eigen plezier hebben geopend, tig pagina's geneuzel en geruzie, die zijn niet hysterisch aan het hyperventileren hoor :rofl:
Die hebben weddenschappen over wie er ruzie gaan schoppen :high5: :popcorn: :hihi:
Wordt vast gewist in modtopic dus ik plaats hem ook hier:

Beste CM, (en daar verwacht ik een antwoord van en niet van de mods want niet capabel, eigen interpretaties enzovoorts )

Waar staat het beschreven dat er op voorhand wordt gemeld via mail bij een forummer dat je tegen een permaban aan gaat lopen?

Lees goed: je krijgt via mail te horen dat je tegen een perma aanzit.

Hoe werkt dat? Hoe wordt dat bepaald en onderbouwd? Wat voor enge dingen moet je daar voor doen als fossiel zijnde? Waarom staat dat niet in de huisregels?
Geen bijzonderheden
Ik vinnut knap.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
yasmijn schreef:
09-06-2019 08:43

Beste CM, (en daar verwacht ik een antwoord van en niet van de mods want niet capabel, eigen interpretaties enzovoorts )

Waar staat het beschreven dat er op voorhand wordt gemeld via mail bij een forummer dat je tegen een permaban aan gaat lopen?

Hoe werkt dat? Hoe wordt dat bepaald en onderbouwd? Wat voor enge dingen moet je daar voor doen als fossiel zijnde? Waarom staat dat niet in de huisregels?
Goeie service wel.

David Dunning
yasmijn schreef:

Als je even terugleest heeft de CM al geantwoord paar dagen terug.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 09-06-2019 08:49
0.37% gewijzigd
Solomio schreef:
09-06-2019 08:46
Goeie service wel.
Het gebeurt zo tegenwoordig.

Ongelooflijk.
Geen bijzonderheden
DuchessMeganMarkle schreef:
09-06-2019 08:48
Als hè even terugleest heeft de CM al geantwoord paar dagen terug.
Geen denken aan. Ik wil dat officieel terugzien in de “huisregels” , die te pas en te onpas willekeurig geïnterpreteerd worden.
Geen bijzonderheden
missie_m schreef:
09-06-2019 00:20
Precies wat ik dacht. Daar was helemaal geen stafje voor nodig.

En dan gaat men hier valse beschuldigingen en nare beledigingen schrijven over forummers die helemaal niet gestaft hebben. Ik moet even naar een teiltje.
:pukey:
Ik dacht dat jij alles bijlas: zowel Orisa zelf als iemand anders hebben het uitgeprobeerd en konden het bericht niet staffen omdat het al gestaft was.

David Dunning
yasmijn schreef:
09-06-2019 08:50
Geen denken aan. Ik wil dat officieel terugzien in de “huisregels” , die te pas en te onpas willekeurig geïnterpreteerd worden.
Ik meen me te herinneren dat Star en toen-nog-Moiren dat ooit al te horen kregen. Zeker een jaar geleden, als het niet langer is.

David Dunning
Solomio schreef:
09-06-2019 08:55
Ik meen me te herinneren dat Star en toen-nog-Moiren dat ooit al te horen kregen. Zeker een jaar geleden, als het niet langer is.
Daar weet ik niks van.

Ik wil, als deze regel toegepast word, dat officieel en onderbouwd terugzien.
Geen bijzonderheden
Het bansysteem is als volgt:
eerste overtreding: waarschuwing
tweede overtreding: 24 uurs-ban
derde overtreding: 48 uurs-ban
vierde overtreding: een weekban
vijfde overtreding: een maandban
zesde overtreding: permaban (kan tevens direct worden gehanteerd bij ernstige misdragingen en spam)
Bij goed gedrag vervalt de laatst uitgedeelde ban na 3 maanden.
yasmijn schreef:

Goede vraag. Rare gang van zaken weer.
Heb je de CM ook gemaild? Gok dat ze er pas dinsdag weer is dus dan is jouw post allang verdwenen.
yasmijn schreef:

CM's wisselen volgens mij ook nog al 'ns. Ooit had ik 'n ban bij een CM aangekaart en toen schreef ik, willen jullie me weg hebben ofzo. De toenmalige CM schreef toen dat ze juist smaakmakers als mij op het forum wilde. De huidige CM heeft blijkbaar een volstrekt andere mening. Het wordt dus onmogelijk om nog normaal te kunnen forummen hier.
yasmijn schreef:
09-06-2019 08:59
Daar weet ik niks van.

Ik wil, als deze regel toegepast word, dat officieel en onderbouwd terugzien.
Maar wat zit je nou te drammen?
Als ze het bansysteem volgen wat DMM net post is het gewoon service dat ze bij een maandban een mail sturen dat je richting een perma gaat.
Niks meer en niks minder.

David Dunning
DuchessMeganMarkle schreef:
09-06-2019 08:48
Als je even terugleest heeft de CM al geantwoord paar dagen terug.

Absoluut niet op de vraag die Yasmijn stelt over de waarschuwing op voorhand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven