Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pinda-Kaas schreef:
17-06-2019 00:38
zei de moderator zelf niet laatst dat offtopic juist in napraat mocht, (en offtopic dus eigenlijk niet bestaat in napraat)

Dat is altijd zo geweest, al 113 delen lang. :facepalm:
Jawlensky schreef:
17-06-2019 06:29
Helder moment. Bericht komt oorspronkelijk uit het modtopic en is daar gewijzigd, maar ook nog verplaatst naar napraat...
Orișa schreef:
16-06-2019 23:39
Huh? Zie reden wijzigen.

Raar. Ik had het gepost in het CM topic, het was een opmerking tegen degene die geanonimiseerd is. Het is dus verplaatst en gewist. Wat een hoop werk voor een aardig bedoeld zinnetje...
Marana schreef:
16-06-2019 22:38
,
:idea:
je noemde de naam van degene die op anoniem wilde, nu herinner ik het me weer
anoniem_361479 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 08:31
46.38% gewijzigd
Mijn "offtopic" bericht is niet eens verplaatst maar zelfs in z'n geheel verwijderd, zie ik.
Jawlensky schreef:
17-06-2019 06:29
ja, dat weet ik hoor
hoef je me niet te facepalmen

maargoed ik zal het ff uitleggen: ik verwijs naar de discussie van vorige week over offtopic in napraat, waarna het kletstopic werd geïntroduceerd zodat hier minder 'offtopic' zou worden gegaan. En toen diende iemand een verzoek in omdat op te nemen in de OP en dat werd geweigerd door de mod met de boodschap dat offtopic gewoon kan in napraat. Dus dan is het grappig dat er vervolgens een door een mod gegumd bericht staat wegens offtopic.
Pinda-Kaas schreef:
17-06-2019 10:56
ja, dat weet ik hoor
hoef je me niet te facepalmen

maargoed ik zal het ff uitleggen: ik verwijs naar de discussie van vorige week over offtopic in napraat, waarna het kletstopic werd geïntroduceerd zodat hier minder 'offtopic' zou worden gegaan. En toen diende iemand een verzoek in omdat op te nemen in de OP en dat werd geweigerd door de mod met de boodschap dat offtopic gewoon kan in napraat. Dus dan is het grappig dat er vervolgens een door een mod gegumd bericht staat wegens offtopic.

Ik facepalm jou niet, maar de mods die (naar ik dacht) een post in de napraat verwijderen wegens offtopic.
ikBedoelHetGoed schreef:
16-06-2019 22:24
Ik denk dat ze nu hard to get gaat spelen en lekker niet belt. Dat zal hem wel op zijn knieën krijgen! En het scheelt haar zo even 16 hele eurocenten.

En wij zwijmelen allemaal verder. Zou er dan toch ooit iemand naast haar de Ravensburger Nachtwacht in 10.000 stukjes tot een nieuwe woonkamerdecoratie omtoveren?
:biggrin:

Dat gaat natuurlijk op niks uitlopen. Ik vind de reacties van forummers in ieder geval wel vermakelijk.
Hoe kan je je FB aan je Insta koppelen? Debieltje hier lukt het niet.
Gelukt dankzij Santa’s Secret Helper 😍
Wat was het moeilijk om die negeerknop te vinden zeg. :facepalm:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Levensboot.. brrrr
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
17-06-2019 21:19
Levensboot.. brrrr
Wat is dat?
Malagueña schreef:
17-06-2019 21:19
Levensboot.. brrrr

Toch opvallend, dat mensen die zo trots zijn op hun gevoeligheid, vaak vooral een gevoelig egoisme hebben.
Orișa schreef:
17-06-2019 21:23
Wat is dat?
Het lot, dat wat voorbestemd is en waaraan je je alleen hoeft over te geven, zodat je met de stroom van het leven meevaart.
Jawlensky schreef:
17-06-2019 21:27
Het lot, dat wat voorbestemd is en waaraan je je alleen hoeft over te geven, zodat je met de stroom van het leven meevaart.
O. Die van ij maakt altijd water en ik sta al 20 jaar te hozen.
Orișa schreef:
17-06-2019 21:29

Ik ken het gevoel. Maar ik heb begrepen dat we simpelweg niet genoeg ons best doen. Want een perfect leven is voor iedereen weggelegd, als je er maar genoeg voor doet.
Jawlensky schreef:
17-06-2019 21:33
Ik ken het gevoel. Maar ik heb begrepen dat we simpelweg niet genoeg ons best doen. Want een perfect leven is voor iedereen weggelegd, als je er maar genoeg voor doet.
Aha. En wie vindt dat waar?
Orișa schreef:
17-06-2019 21:36
Aha. En wie vindt dat waar?
jij bent zeker nieuw hier. Geeft niet, komt nog wel. :there:
Jawlensky schreef:

Tenzij ie een kant opvaart die je niet wil, dan word je boos op je partner anker
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Orișa schreef:
17-06-2019 21:29

:HA:
Malagueña schreef:
17-06-2019 21:37
Tenzij ie een kant opvaart die je niet wil, dan word je boos op je partner anker

Ja, dan blijkt een anker opeens te houden van vastigheid. De lul!
Jawlensky schreef:
Het was blijkbaar een lange dag, want ik las 'waarvan je over moet geven'. Maar eigenlijk zit ik er volgens mij niet zo ver naast. Is Miss Perfect weer bezig?
relaties/droom-volgen-maar-man-wil-niet ... ges/444462
O die. Die heb ik op negeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven