Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 7 augustus 2019 om 09:56
Volgers? Dat is toch niet hetzelfde als je neus dezelfde kant op hebben en je prettig voelen bij bepaalde mensen?
Bij volgers denk ik eerder aan het altijd en overal eens zijn met iemand.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 7 augustus 2019 om 09:58
Zo, nu is er even tijd voor je.
Welkom terug stuk!

woensdag 7 augustus 2019 om 09:58
Ik zie genoeg diversiteit. Een aantal gelijkgestemden , een aantal tegengeluiden, maar het overgrote deel interesseert het volgens mij niet en houdt zich stil, waardoor je het wie-zwijgt-stemt-toe idee krijgt.
Zo lijkt het of napraat 1 grote kliek is.

woensdag 7 augustus 2019 om 10:00

woensdag 7 augustus 2019 om 10:00
Klopt..volgers van de fossielen. Dat is de incrowd. Dan is er een groepje vaste 'tegenstanders' (ook fossielen) maar dat zijn meer Einzelgangers.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 09:56Volgers? Dat is toch niet hetzelfde als je neus dezelfde kant op hebben en je prettig voelen bij bepaalde mensen?
Bij volgers denk ik eerder aan het altijd en overal eens zijn met iemand.
Het is net Utopia.

woensdag 7 augustus 2019 om 10:01
Hahaha, is het ook. Al jaaaaaaaaaren.
Ok, over 'oud' valt te twisten. Mening.
Maar als je je huisgenoot inzet om je hachje te redden dan ben je een rellerT. Feit.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
Daarom is het heel makkelijk voor sommigen met grote mond en veel geluid om stemming te maken en napraat naar zich toe te trekken en net te doen of het 1 kliek is.
Vond ik ineens ff irritant, er zitten allemaal individuen op.
woensdag 7 augustus 2019 om 10:03
Je lijkt een tikje obsessief.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 7 augustus 2019 om 10:04

woensdag 7 augustus 2019 om 10:04
Neem het met een korreltje zout. Diegene met de grootste bek wordt bij expeditie Robinson het eerste weggestemd en verliest de wedstrijd.
anoniem_64387 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 10:06
0.91% gewijzigd

woensdag 7 augustus 2019 om 10:05
Tsja, die zullen er vast zijn ja, maar heel 'napraat' onder dezelfde paraplu schuiven klopt ook niet.
Wat Torment ook al zegt, vaak interesseert het me niet dus reageer ik niet. Of wil reageren maar dan is het draadje alweer voorbij dus gaat mijn plasje gewoon de wc in.
Je zou bijna angstig worden om überhaupt nog op een fossiel te reageren en het eens te zijn, want dat ben je 'kliekjeslid' of zo.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 07-08-2019 10:08
0.15% gewijzigd

woensdag 7 augustus 2019 om 10:06
Ai, deuk in je ego.

woensdag 7 augustus 2019 om 10:06
Invulling.Niq schreef: ↑07-08-2019 08:14Als Broekrok jou een trut noemt met extra tekst vind jij het normaal. Als Star LadyVoldemort een kut noemt vindt ze dat leuk. Als Duchess Orisa een trut noemt heeft zij daar ook totaal geen moeite mee en leest het ook niet als een sneer.
Waarom dan moeilijk blijven doen.

woensdag 7 augustus 2019 om 10:09
Nee joh. Het is maar een forum. Een grappig iets.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 10:05Tsja, die zullen er vast zijn ja, maar heel 'napraat' onder dezelfde paraplu schuiven klopt ook niet.
Wat Tomenta ook al zegt, vaak interesseert het me niet dus reageer ik niet. Of wil reageren maar dan is het draadje alweer voorbij dus gaat mijn plasje gewoon de wc in.
Je zou bijna angstig worden om überhaupt nog op een fossiel te reageren en het eens te zijn, want dat ben je 'kliekjeslid' of zo.
Ik verbaas mij altijd wel over wat mensen hier over zichzelf neer pleuren. Alles blijft in de krochten van internet bewaard.

woensdag 7 augustus 2019 om 10:10
Ach, mijn ego is groot genoeg om onder een instortend flatgebouw te komen en er ongeschonden verder mee te leven.

woensdag 7 augustus 2019 om 10:12
Ik heb je gezien.ThunderassMan schreef: ↑07-08-2019 09:50Jammer dat het einde van mijn ban op deze manier onopgemerkt blijft...![]()