Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 7 augustus 2019 om 09:34
Het is wel zo dat iedereen hier op napraat elkaar kent en weet hoe men reageert. Maar als je dan net zo reageert in een ander topic waar niet iedereen je kent, kan zo’n opmerking echt wel bot overkomen. Je gaat ook niet de supermarkt in en dan tegen de eerste de beste persoon die je tegenkomt zeggen “dat vind ik toch zo’n kutcaissiere”. Komt echt wel anders over dan wanneer je het tegen iemand zegt die je wel kent.
woensdag 7 augustus 2019 om 09:35
woensdag 7 augustus 2019 om 09:35
Ik heb een briefje in jouw brievenbus gedaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 7 augustus 2019 om 09:38
Eens.bethweeter schreef: ↑07-08-2019 09:34Het is wel zo dat iedereen hier op napraat elkaar kent en weet hoe men reageert. Maar als je dan net zo reageert in een ander topic waar niet iedereen je kent, kan zo’n opmerking echt wel bot overkomen. Je gaat ook niet de supermarkt in en dan tegen de eerste de beste persoon die je tegenkomt zeggen “dat vind ik toch zo’n kutcaissiere”. Komt echt wel anders over dan wanneer je het tegen iemand zegt die je wel kent.
Overigens vind ik een duidelijk “bot “ grapje niet te vergelijken met denigrerende steken onder water. De eerste is om de ontvanger te laten lachen, tweede is om iemand op zijn plek te zetten en minder te laten voelen.
woensdag 7 augustus 2019 om 09:39
Ja vind ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 7 augustus 2019 om 09:39
Rosabella1 schreef: ↑07-08-2019 09:35Goedemorgen zonnestraaltjes,wat een gezelligheid hier op de vroege ochtend.

There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 7 augustus 2019 om 09:41
Dat is niet waar.
Ik zit al 18 jaar op dit forum. Al jaren lees ik de commentaren. De 1 mag wel degelijk meer zeggen dan een ander.
Soms denk ik wel eens dat de mods zelf oude bekende forumfossielen zijn. Het is een dagtaak voor sommigen met al dat gepost. Daar moet je toch wel betaald voor worden? Anders is je leven toch dit forum? Of politieke partijen hebben hier mensen een dag/nachttaak gegeven. Zoiets.
Dit is gewoon de matrix.

woensdag 7 augustus 2019 om 09:43
@ yildizlar ik wauwelde niet over incrowd hoor, daar begin het mee en ik vond dit nogal arrogant.
woensdag 7 augustus 2019 om 09:44
Verstandig.Coconuts12 schreef: ↑07-08-2019 09:26Ik heb er wel een voor je, alleen durf ik dat hier niet te zeggen.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 7 augustus 2019 om 09:46
Op mij wordt ook niet altijd poeslief en instemmend gereageerd en dat doe ik zelf ook niet altijd . Maar nooit het idee gehad dat ik er niet bij hoor/mag . Alleen soms liggen meningen wel eens ver uit elkaar . Maar dat ervaar ik in het dagelijks leven ook dus zo vreemd is dat niet .2Italy2 schreef: ↑07-08-2019 09:41Dat is niet waar.
Ik zit al 18 jaar op dit forum. Al jaren lees ik de commentaren. De 1 mag wel degelijk meer zeggen dan een ander.
Soms denk ik wel eens dat de mods zelf oude bekende forumfossielen zijn. Het is een dagtaak voor sommigen met al dat gepost. Daar moet je toch wel betaald voor worden? Anders is je leven toch dit forum? Of politieke partijen hebben hier mensen een dag/nachttaak gegeven. Zoiets.
Dit is gewoon de matrix.![]()
Maa gelukkig is mijn leven dit forum niet inderdaad alhoewel ik er ook vaak rondhang

woensdag 7 augustus 2019 om 09:47
Gezien dankjewel !
woensdag 7 augustus 2019 om 09:48

woensdag 7 augustus 2019 om 09:52
Nou.....het zijn over het algemeen wel mensen met de neus dezelfde kant op als de fossielen. Volgers. Dat is dan ook logisch. Je zoekt mensen waar je je prettig bij voelt. Zelfs op een forum.
woensdag 7 augustus 2019 om 09:53
Ja zeg, daar is nu even geen tijd voor hoor.ThunderassMan schreef: ↑07-08-2019 09:50Jammer dat het einde van mijn ban op deze manier onopgemerkt blijft...![]()
Effe op je beurt wachten vriend.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 7 augustus 2019 om 09:53
Dank je voor je warme welkom.

It's good to be back.
woensdag 7 augustus 2019 om 09:54
WELKOM TERUGThunderassMan schreef: ↑07-08-2019 09:50Jammer dat het einde van mijn ban op deze manier onopgemerkt blijft...![]()

Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 7 augustus 2019 om 09:54
Echt niet.ThunderassMan schreef: ↑07-08-2019 09:50Jammer dat het einde van mijn ban op deze manier onopgemerkt blijft...![]()

Welcome back, ouwe rellerT.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 7 augustus 2019 om 09:55
ThunderassMan schreef: ↑07-08-2019 09:50Jammer dat het einde van mijn ban op deze manier onopgemerkt blijft...![]()

anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 09:56
3.79% gewijzigd

woensdag 7 augustus 2019 om 09:56
Maar, maar, ik ben toch belangrijk?Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 09:53Ja zeg, daar is nu even geen tijd voor hoor.
Effe op je beurt wachten vriend.

woensdag 7 augustus 2019 om 09:56
Ookal moest je erom vragen

Welkom terug!