Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 7 augustus 2019 om 10:13
Natuurlijk, had het kunnen weten...ThunderassMan schreef: ↑07-08-2019 10:10Ach, mijn ego is groot genoeg om onder een instortend flatgebouw te komen en er ongeschonden verder mee te leven.

woensdag 7 augustus 2019 om 10:15
Lang niet voor iedereen blijkbaar, anders zou dat hele kliekjesgedoe niet steeds opduiken (dat bedoel ik in het algemeen, voor dat daar gedoe over komt

There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 7 augustus 2019 om 10:17
Dat vulde ik in n.a.v.:
en:Orișa schreef: ↑07-08-2019 00:03Precies wat ik al zei: perceptie.
Nou heb ik dit riedeltje al eens gehad en weet ik inderdaad wat ze bedoelt, al is het natuurlijk niet handig geformuleerd. Maar een ander weet dat niet en gaat als een mongool op dat stafje drukken. Of denkt hysterisch whaaaaa die Ori is zooooooown botte trut! en klikt vervolgens bij mij op het stafje, maar ziet niet het grapje wat ik naar Solo maakte.
En vroegah zei je nog eens; jij bent ook een domme trut, maar ja BAN. En zo voedt het forum ook zichzelf niet meer op.
Maar blijkbaar heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.

woensdag 7 augustus 2019 om 10:18
Die zitten te diep in the Matrix.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 10:15Lang niet voor iedereen blijkbaar, anders zou dat hele kliekjesgedoe niet steeds opduiken (dat bedoel ik in het algemeen, voor dat daar gedoe over komt).

woensdag 7 augustus 2019 om 10:23
Ja. Natuurlijk is het op de man (al vind ik het een achterlijke term), maar ik weet ook wie het schrijft en hoe diens beheersing van de geschreven taal is en dus denk ik ‘ach, kan ze niets aan doen’.
Feitelijk is het op de man.
Dat we een gebbetje zouden hebben is onzin trouwens.

woensdag 7 augustus 2019 om 10:37
MissMaran schreef: ↑07-08-2019 09:10Wat een arrogant kliekjesgedoe bah hoe kun je zo op jezelf geilen en ondertussen anderen onderuit halen, terwijl anderen het niet zo bedoelen maar jijzelf wel en het dan omdraaien dat die ander het wel slecht bedoelt en jijzelf alleen maar een soort van het probleem aanstipt. My god.
Ook goedemorgen

woensdag 7 augustus 2019 om 10:52
Kliekjes zijn restjes onopgegeten eten wat maar zo’n beetje bij elkaar gemikt wordt en waarbij de kok roept dat het lekker is, maar eigenlijk is het altijd te vettig van het opbakken en zitten er ook vieze dingen tussen (anders was dat eten eerdere dagen wel opgegaan, duh!).En het pas vaak ook niet lekker bij elkaar.
(Behalve soms bij soep, vast geen toeval dat dat een fosielending is)
Dus de eerste de beste die namen en rugnummers durft te noemen en zegt dat ik een vies etensrestje ben krijgt een staf in zijn of haar neus.
(Behalve soms bij soep, vast geen toeval dat dat een fosielending is)
Dus de eerste de beste die namen en rugnummers durft te noemen en zegt dat ik een vies etensrestje ben krijgt een staf in zijn of haar neus.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 7 augustus 2019 om 10:55
Dat vind ik wel bijzonder, dat je de 'tegenstanders' ziet als einzelgangers. Ik zie daarin net zoveel kliek als bij wat jij 'de incrowd' noemt.
Als we even wat namen noemen is het duidelijker denk ik. Ik ga er vanuit dat jij bijv Simbalabimba schaart onder de einzelgangerende tegenstanders? Moet je eens opletten hoe snel zij reageert als in haar ogen iemand van 'haar kant' wordt 'aangevallen' door wat jij de incrowd noemt. Net zo snel als dat bijv Solomio reageert als iemand van 'haar kant' een sneer krijgt. Waarom is de ene groep een kliek en de andere groep een stel eenlingen?

woensdag 7 augustus 2019 om 11:00
Staat stoer en onafhankelijk.Marana schreef: ↑07-08-2019 10:55Dat vind ik wel bijzonder, dat je de 'tegenstanders' ziet als einzelgangers. Ik zie daarin net zoveel kliek als bij wat jij 'de incrowd' noemt.
Als we even wat namen noemen is het duidelijker denk ik. Ik ga er vanuit dat jij bijv Simbalabimba schaart onder de einzelgangerende tegenstanders? Moet je eens opletten hoe snel zij reageert als in haar ogen iemand van 'haar kant' wordt 'aangevallen' door wat jij de incrowd noemt. Net zo snel als dat bijv Solomio reageert als iemand van 'haar kant' een sneer krijgt. Waarom is de ene groep een kliek en de andere groep een stel eenlingen?

woensdag 7 augustus 2019 om 11:01
Wel een leuke!ThunderassMan schreef: ↑07-08-2019 11:00Binnen mijn eigen kliek ben ik best een einzelgänger. En nu ben ik verward.