Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ThunderassMan schreef:
07-08-2019 10:10
Ach, mijn ego is groot genoeg om onder een instortend flatgebouw te komen en er ongeschonden verder mee te leven.
Natuurlijk, had het kunnen weten... :mrgreen:
Blijft het toch bewaard. Brrr.
Torment schreef:
07-08-2019 10:03
Dus jij wilt zeggen dat heel napraat bestaat uit allemaal gelijkgestemden?
Dat ben ik niet met he eens, dus dat is al 1 :)
Hier ben ik gelijkgestemd mee.
Orișa schreef:
07-08-2019 10:14
Hier ben ik gelijkgestemd mee.
Noem jij mij nou een prostituée!!!!! :O

Edit: op tijd gewijzigd orisa :proud:
anoniem_386990 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 10:17
12.20% gewijzigd
2Italy2 schreef:
07-08-2019 10:09
Nee joh. Het is maar een forum. Een grappig iets.

Ik verbaas mij altijd wel over wat mensen hier over zichzelf neer pleuren. Alles blijft in de krochten van internet bewaard. :-o
Lang niet voor iedereen blijkbaar, anders zou dat hele kliekjesgedoe niet steeds opduiken (dat bedoel ik in het algemeen, voor dat daar gedoe over komt ;-D ).
There is always something happening, and it's usually right now
.
anoniem_386990 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 10:16
0.00% gewijzigd
Torment schreef:
07-08-2019 10:15
Noem jij mij nou een prostituée!!!!! :O
Ik was sneller!
Orișa schreef:
07-08-2019 10:06
Invulling.
Dat vulde ik in n.a.v.:
Orișa schreef:
07-08-2019 00:03
Precies wat ik al zei: perceptie.
Nou heb ik dit riedeltje al eens gehad en weet ik inderdaad wat ze bedoelt, al is het natuurlijk niet handig geformuleerd. Maar een ander weet dat niet en gaat als een mongool op dat stafje drukken. Of denkt hysterisch whaaaaa die Ori is zooooooown botte trut! en klikt vervolgens bij mij op het stafje, maar ziet niet het grapje wat ik naar Solo maakte.

En vroegah zei je nog eens; jij bent ook een domme trut, maar ja BAN. En zo voedt het forum ook zichzelf niet meer op.
en:
Orișa schreef:
07-08-2019 00:05
Lees mijn berichten even ;) Sorry hoeft niet, maar het laat wel precies zien dat dat op de man helemaal nergens op slaat.
Maar blijkbaar heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.
Orișa schreef:
07-08-2019 10:16
Ik was sneller!
Maar ook echt!!
Grobbekuiken_ schreef:
07-08-2019 10:15
Lang niet voor iedereen blijkbaar, anders zou dat hele kliekjesgedoe niet steeds opduiken (dat bedoel ik in het algemeen, voor dat daar gedoe over komt ;-D ).
Die zitten te diep in the Matrix. :cheer:
2Italy2 schreef:
07-08-2019 10:18
Die zitten te diep in the Matrix. :cheer:
En dat bedoel ik voor elk willekeurig forum in het algemeen. :jump:
Niq schreef:
07-08-2019 10:17
Dat vulde ik in n.a.v.:

en:

Maar blijkbaar heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.
Ja. Natuurlijk is het op de man (al vind ik het een achterlijke term), maar ik weet ook wie het schrijft en hoe diens beheersing van de geschreven taal is en dus denk ik ‘ach, kan ze niets aan doen’.

Feitelijk is het op de man.

Dat we een gebbetje zouden hebben is onzin trouwens.
Gebbetje komt niet uit mijn koker.
Niq schreef:
07-08-2019 10:24
Gebbetje komt niet uit mijn koker.
Staan ook wat enters tussen hè.
Orișa schreef:
07-08-2019 10:26
Staan ook wat enters tussen hè.
'Bang' dat anderen dat zouden denken?
Niq schreef:
07-08-2019 10:28
'Bang' dat anderen dat zouden denken?
Natuurlijk.
Ok, dan is dat bij deze rechtgezet.
MissMaran schreef:
07-08-2019 09:10
Wat een arrogant kliekjesgedoe bah hoe kun je zo op jezelf geilen en ondertussen anderen onderuit halen, terwijl anderen het niet zo bedoelen maar jijzelf wel en het dan omdraaien dat die ander het wel slecht bedoelt en jijzelf alleen maar een soort van het probleem aanstipt. My god.

Ook goedemorgen :P
Kliekjes zijn restjes onopgegeten eten wat maar zo’n beetje bij elkaar gemikt wordt en waarbij de kok roept dat het lekker is, maar eigenlijk is het altijd te vettig van het opbakken en zitten er ook vieze dingen tussen (anders was dat eten eerdere dagen wel opgegaan, duh!).En het pas vaak ook niet lekker bij elkaar.
(Behalve soms bij soep, vast geen toeval dat dat een fosielending is)

Dus de eerste de beste die namen en rugnummers durft te noemen en zegt dat ik een vies etensrestje ben krijgt een staf in zijn of haar neus.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
2Italy2 schreef:
07-08-2019 10:00
Klopt..volgers van de fossielen. Dat is de incrowd. Dan is er een groepje vaste 'tegenstanders' (ook fossielen) maar dat zijn meer Einzelgangers.

Dat vind ik wel bijzonder, dat je de 'tegenstanders' ziet als einzelgangers. Ik zie daarin net zoveel kliek als bij wat jij 'de incrowd' noemt.
Als we even wat namen noemen is het duidelijker denk ik. Ik ga er vanuit dat jij bijv Simbalabimba schaart onder de einzelgangerende tegenstanders? Moet je eens opletten hoe snel zij reageert als in haar ogen iemand van 'haar kant' wordt 'aangevallen' door wat jij de incrowd noemt. Net zo snel als dat bijv Solomio reageert als iemand van 'haar kant' een sneer krijgt. Waarom is de ene groep een kliek en de andere groep een stel eenlingen?
Binnen mijn eigen kliek ben ik best een einzelgänger. En nu ben ik verward.
Marana schreef:
07-08-2019 10:55
Dat vind ik wel bijzonder, dat je de 'tegenstanders' ziet als einzelgangers. Ik zie daarin net zoveel kliek als bij wat jij 'de incrowd' noemt.
Als we even wat namen noemen is het duidelijker denk ik. Ik ga er vanuit dat jij bijv Simbalabimba schaart onder de einzelgangerende tegenstanders? Moet je eens opletten hoe snel zij reageert als in haar ogen iemand van 'haar kant' wordt 'aangevallen' door wat jij de incrowd noemt. Net zo snel als dat bijv Solomio reageert als iemand van 'haar kant' een sneer krijgt. Waarom is de ene groep een kliek en de andere groep een stel eenlingen?
Staat stoer en onafhankelijk.
Omdat die ene kliek groter is dan de andere?
Hoeveel bijval krijgt bijvoorbeeld Simbalabimba i.t.t. Solomio?
ThunderassMan schreef:
07-08-2019 11:00
Binnen mijn eigen kliek ben ik best een einzelgänger. En nu ben ik verward.
Wel een leuke!
Niq schreef:
07-08-2019 11:01
Omdat die ene kliek groter is dan de andere?
Hoeveel bijval krijgt bijvoorbeeld Simbalabimba i.t.t. Solomio?
Misschien heeft het wel te maken met wel of niets iets zinnigs melden en dus wel of geen bijval krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven