Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 26 augustus 2019 om 11:24
Ik vind jou juist een gebrek aan empathie en inlevingsvermogen hebben...the_Wicked_Witch schreef: ↑26-08-2019 11:19Ik ook niet, ik ben allang blij dat er wat mensen nog wakker waren voor d'r.
Ik vind miepen bij de mods over er niet van kunnen slapen een gebrek aan empathie.

maandag 26 augustus 2019 om 11:24
Anoniem262821034 schreef: ↑26-08-2019 11:23Ja, dan moet ik inderdaad niet op een plek komen waar aankondigingen verboden zijn. Logisch.
Wat jij wil meid. Lekker verder wentelen dan maar.

maandag 26 augustus 2019 om 11:25
Anoniem262821034 schreef: ↑26-08-2019 10:40Serieus? Lekker willekeur weer.
Hou er ook even rekening mee wat zo’n topic met anderen met psychische problemen doet..
En wie zegt dat ze dat ze dat laatste niet mee wegen?
Apart als mensen aangeven rekening te houden met met de omstandigheden dit als negatieve willekeur wordt uitgelegd.

maandag 26 augustus 2019 om 11:26
Marigold1986 schreef: ↑26-08-2019 11:24Ik vind jou juist een gebrek aan empathie en inlevingsvermogen hebben...
Nee hoor, want ik heb zeer met benmamma te doen. Fijne oprechte forummer.
En ik vind het dan zeer ongepast om te gaan zitten miepen dat je er niet tegen kan als iemand er zo overduidelijk doorheen zit.

maandag 26 augustus 2019 om 11:28
Dat. Daar is een forum voor. Als je even niemand in je irl hebt is het toch fijn om hier een luisterend oor te vinden?rosanna08 schreef: ↑26-08-2019 11:24ze deed geen aankondiging in de zin van "ik ga nu mijn polsen doorsnijden/pillen slikken" en beide topics gaan over niet meer willen leven.
Zoals ik het topic las, zat Benmamma er gewoon volledig doorheen. En dan verdien je een steuntje in de rug, een luisterend oor/lezend oog in mijn boek.
En wie niet tegen psychische problemen kan moet die pijler maar negeren of laten blokkeren.
Geen bijzonderheden
maandag 26 augustus 2019 om 11:28
PoesinBoots schreef: ↑26-08-2019 11:22Maar wat wil je dan wel?
Je reageert heftig op Solo die vraagt of er geen ban gegeven kan worden.
Vind je dat heftig reageren? Oké.
Er wordt hier altijd gezanikt over eenduidig beleid, transparantie enz., en dan hier een uitzondering voor maken vind ik gewoon echt idioot.
Van mij hoeft de TO geen ban hoor, net of ik daar iets van zou merken, maar ga geen uitzonderingen maken omdat iemand ‘zielig’ is.
(Ja ik heb in een kletstopic meegemaakt dat iemand een aankondiging deed, en van de radar verdween, dat is niet tof hoor. Hoe erg je er ook doorheen zit, aankondigingen kunnen niet tenzij iemand fysiek hulp kan inschakelen/ bieden).
.

maandag 26 augustus 2019 om 11:29
Ik denk niet dat je het begrijpt. Ik heb inlevingsvermogen. Zoveel dat ik er moeilijk van in slaap kon komen vannacht. Ik vroeg niet om een om een ban voor deze mevrouw, en niet om het topic te sluiten. Ik heb gevraagd of de titel aangepast kon worden. Niet zo met je vingertje zwaaien als je niet weet waar je het over hebt...the_Wicked_Witch schreef: ↑26-08-2019 11:26Nee hoor, want ik heb zeer met benmamma te doen. Fijne oprechte forummer.
En ik vind het dan zeer ongepast om te gaan zitten miepen dat je er niet tegen kan als iemand er zo overduidelijk doorheen zit.
maandag 26 augustus 2019 om 11:30
rosanna08 schreef: ↑26-08-2019 11:24ze deed geen aankondiging in de zin van "ik ga nu mijn polsen doorsnijden/pillen slikken" en beide topics gaan over niet meer willen leven.
Zoals ik het topic las, zat Benmamma er gewoon volledig doorheen. En dan verdien je een steuntje in de rug, een luisterend oor/lezend oog in mijn boek.
Zoals ik al zei, de OP was al weg. En je kan zeggen wat je wil, de titel was een regelrechte aankondiging.
.
maandag 26 augustus 2019 om 11:31
Solomio schreef: ↑25-08-2019 17:27Dan maar even iets heel anders: mijn jongste wondertje, 18 jaar, heeft vanmiddag een dubbele piercing in zijn oorschelp laten schieten.
Ik ben zijn bewindvoerder en ik vind het allemaal goed, sterker nog: ik vind het gaaf.
Ben ik nu een slechte moeder? Of juist een goede?
Ik vind het geen topic waard, maar ben wel benieuwd naar jullie mening.
Ik reed mijn oudste naar de tatoeageshop, want hij zat op dat moment in een rolstoel. Als jij een slechte moeder bent, wat ben ik dan wel niet.. zo'n piercing is veel makkelijker te verwijderen

Later is nu

Marigold1986 schreef: ↑26-08-2019 11:29Ik denk niet dat je het begrijpt. Ik heb inlevingsvermogen. Zoveel dat ik er moeilijk van in slaap kon komen vannacht. Ik vroeg niet om een om een ban voor deze mevrouw, en niet om het topic te sluiten. Ik heb gevraagd of de titel aangepast kon worden. Niet zo met je vingertje zwaaien als je niet weet waar je het over hebt...
Ik regeageerde in die post ook niet op die zin, ik reageer op het feit dat dat het risico is van het forum. Er staan wel vaker aangrijpende verhalen hier, soms ook met aangrijpende titels. Als je dat niet trekt moet je voor het slapen gaan niet op Viva gaan.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 26-08-2019 11:33
19.43% gewijzigd
Een explosie van empathie.

.

maandag 26 augustus 2019 om 11:33
+1the_Wicked_Witch schreef: ↑26-08-2019 11:26Nee hoor, want ik heb zeer met benmamma te doen. Fijne oprechte forummer.

maandag 26 augustus 2019 om 11:34
Ik ben het in theorie volledig met je eens. Dat willekeurige ondoorzichtige ban'beleid' is me een doorn in het oog.Anoniem262821034 schreef: ↑26-08-2019 11:28Vind je dat heftig reageren? Oké.
Er wordt hier altijd gezanikt over eenduidig beleid, transparantie enz., en dan hier een uitzondering voor maken vind ik gewoon echt idioot.
Van mij hoeft de TO geen ban hoor, net of ik daar iets van zou merken, maar ga geen uitzonderingen maken omdat iemand ‘zielig’ is.
(Ja ik heb in een kletstopic meegemaakt dat iemand een aankondiging deed, en van de radar verdween, dat is niet tof hoor. Hoe erg je er ook doorheen zit, aankondigingen kunnen niet tenzij iemand fysiek hulp kan inschakelen/ bieden).
Maar in dit geval ben ik er blij mee.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 26 augustus 2019 om 11:34

maandag 26 augustus 2019 om 11:35

maandag 26 augustus 2019 om 11:36
Anoniem262821034 schreef: ↑26-08-2019 11:30Zoals ik al zei, de OP was al weg. En je kan zeggen wat je wil, de titel was een regelrechte aankondiging.
Ik stop ermee.
Met wat.. lijnen?
Dat is wat bij mij dan op komt. Omdat ik daar mee bezig ben. Te dik zijn.
Het is maar net wat je referentiekader is.

maandag 26 augustus 2019 om 11:36
Oh bah, daar ben je klaar mee...PoesinBoots schreef: ↑26-08-2019 11:33Maar goed. Ander leed: ik zit op de camping in Callantsoog en ik heb een buurvrouw met een enorm rotstem.
En ze houdt haar kwaak maar niet dicht.
Gelukkig woont ze thuis niet naast je. Helpt die gedachte?

maandag 26 augustus 2019 om 11:38
quattro-stagioni schreef: ↑26-08-2019 11:36Oh bah, daar ben je klaar mee...
Gelukkig woont ze thuis niet naast je. Helpt die gedachte?
Nee

Mijn buuv thuis klinkt als een stompe kettingzaag.

Als dik mens voel ik me nu héél erg gekwetstPoesinBoots schreef: ↑26-08-2019 11:36Ik stop ermee.
Met wat.. lijnen?

PoesinBoots schreef: ↑26-08-2019 11:36Ik stop ermee.
Met wat.. lijnen?
Dat was de titel niet.
Maar goed. Ik heb helemaal geen zin in deze discussie, wist niet dat m’n post naar napraat verplaatst werd.
Dus gegroet verder.
.
maandag 26 augustus 2019 om 11:40
De titel is: ik stap eruit....PoesinBoots schreef: ↑26-08-2019 11:36Ik stop ermee.
Met wat.. lijnen?
Geen idee hoe je die anders zou kunnen interpreteren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning