Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 augustus 2019 om 08:18
Ik kwam ook juist mijn verbazing melden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 28 augustus 2019 om 08:52
Betty_Slocombe schreef: ↑27-08-2019 23:11Nou, zeg dat!
Ik heb alle begrip voor mensen die in het kader van bdsm bepaalde afspraken maken met wederzijdse instemming, maar hiervan kreeg ik echt nare kriebels.
Het 'Ik-weet-wel-wat-jij-lekker vindt/nodig hebt- dus-kan-ik-jou-niet-aangerand-hebben' principe

woensdag 28 augustus 2019 om 09:26
woensdag 28 augustus 2019 om 09:31
woensdag 28 augustus 2019 om 09:36

woensdag 28 augustus 2019 om 09:40
Die is makkelijk: Heb je borsten (gehad of juist gekregen) en een vagina ( van nature of gemaakt)? Dan ben je een vrouw.Pinda-Kaas schreef: ↑28-08-2019 09:36Op mijn todolijst voor vandaag:
-stoppen met lezen, behalve als het antifeministische lectuur is. Iig geen 'vrouwenhatende' shit zoals Simone de Bouvoir
-in contact komen met mijn schuldgevoel/geweten
-na laten kijken of ik wel een echte vrouw ben
woensdag 28 augustus 2019 om 09:42
maar ik blijf niet thuis om voor de kinderen te zorgen omdat ik mijn werk heel leuk en belangrijk vindt dus nu twijfel ik tochLucifer2018 schreef: ↑28-08-2019 09:40Die is makkelijk: Heb je borsten (gehad of juist gekregen) en een vagina ( van nature of gemaakt)? Dan ben je een vrouw.

Mijn vriend doet ook dingen in het huishouden enzo en blijft straks net als ik een dag thuis met ons kind, is hij wel een echte man?
Moet ik een topic openen?

woensdag 28 augustus 2019 om 09:46
Zo simpel kan het zijn.Lucifer2018 schreef: ↑28-08-2019 09:40Die is makkelijk: Heb je borsten (gehad of juist gekregen) en een vagina ( van nature of gemaakt)? Dan ben je een vrouw.
woensdag 28 augustus 2019 om 09:52
En vergeet vooral niet om je moederhart te ononderdrukken.Pinda-Kaas schreef: ↑28-08-2019 09:36Op mijn todolijst voor vandaag:
-stoppen met lezen, behalve als het antifeministische lectuur is. Iig geen 'vrouwenhatende' shit zoals Simone de Bouvoir
-in contact komen met mijn schuldgevoel/geweten
-na laten kijken of ik wel een echte vrouw ben
David Dunning
David Dunning
woensdag 28 augustus 2019 om 09:52
Dat denk je alleen maar.Pinda-Kaas schreef: ↑28-08-2019 09:42maar ik blijf niet thuis om voor de kinderen te zorgen omdat ik mijn werk heel leuk en belangrijk vindt dus nu twijfel ik toch![]()
Mijn vriend doet ook dingen in het huishouden enzo en blijft straks net als ik een dag thuis met ons kind, is hij wel een echte man?
Moet ik een topic openen?
David Dunning
David Dunning
woensdag 28 augustus 2019 om 09:54
En dan ben je zorgzaam en wil je 24/7 voor je kinderen zorgen.Lucifer2018 schreef: ↑28-08-2019 09:40Die is makkelijk: Heb je borsten (gehad of juist gekregen) en een vagina ( van nature of gemaakt)? Dan ben je een vrouw.
David Dunning
David Dunning

woensdag 28 augustus 2019 om 09:58
Het is denk ik een continu leerproces voor ons: ze gaat net zolang door totdat wij er niet meer op reageren.
Das moeluk.
David Dunning
David Dunning
woensdag 28 augustus 2019 om 10:00

woensdag 28 augustus 2019 om 11:26
Dit ging niet over bdsm, maar over iemand die er vanuit gaat dat vrouwen nu eenmaal veroverd en overmeesterd willen worden.
In een gewoon topic zeg maar.
David Dunning
David Dunning