Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 28 augustus 2019 om 11:31
Betty_Slocombe schreef: ↑28-08-2019 10:02Ja, doodeng vind ik het.
En je zou je natuurlijk kunnen afvragen hoe het komt dat jij altijd de gekkies tegenkomt.
Dat is wel heel theoretisch gedacht natuurlijk. Dan kan je net zo goed zeggen dat het misschien aan hem ligt dat hij haar stalkt, terwijl ze zelf ook gewoon in het openbaar verschijnt en ze daarbij ook verdraaid goed weet dat ze zijn obsessie veroorzaakt heeft. Je kan ook te ver gaan met logisch nadenken natuurlijk.

woensdag 28 augustus 2019 om 11:55
Het was in dit geval een normaal topic gerelateerd aan me-too zal ik maar zeggen.
bdsm is vaak verdacht gezellig en interessant om over te kletsen. Het trekt alleen ook verdacht ongezellige sujetten aan die jou wel eens even komen bdsm-en omdat jij zo graag ge-bdsm-d wil worden want anders zit je daar niet. Het lijkt hun een heerlijk landschap vol lustige subjes die natuurlijk hulpeloos denken dat je 'zo lekker dominant bent' terwijl je natuurlijk eigenlijk een enorme narcistische idioot bent. Met als bijkomende voordeel dat hun totaal onaangepaste horkerige gedrag niet ge-me-too-d kan worden omdat je het zelf wilde en anders wist je niet dat je het wilde. Uiteraard vinden ze dit vooral zelf.
Dat soort leg ik het liefst hun ballen in een knoop om daarna me te verontschuldigingen dat ik dacht dat ze er om vroegen. Niet dat ze het dan wel snappen, maar het is voor mij heel therapeutisch.

woensdag 28 augustus 2019 om 13:34
Ja

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 augustus 2019 om 13:36
Iemand die alles tot in de puntjes wil plannen. Ik denk aan een openingspost, ik denk aan een bruiloft.....
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
woensdag 28 augustus 2019 om 13:38
Als zakenvrouw zou ze toch moeten weten dat (zakelijke) projecten nooit verlopen zoals ze zijn gepland. In de praktijk zijn er altijd onvoorziene omstandigheden, is er gewoon pech of doet iemand het verkeerde.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

woensdag 28 augustus 2019 om 13:42
Ja, ik vind het ook onwaarschijnlijk. Ik ken ook geen enkele zakenvrouw (of zakenman) die zichzelf zo noemt.
woensdag 28 augustus 2019 om 13:45
Maar, eerlijk is eerlijk, lees de literatuur bouquetreeksboekjes er maar op na: daarin komt dit toch heel vaak voor. Je zou haast gaan denken dat vrouwen dit echt willen dan.
Later is nu
woensdag 28 augustus 2019 om 14:40

woensdag 28 augustus 2019 om 14:56
Echt iets voor Solo, reizen

woensdag 28 augustus 2019 om 14:58
Oh jee. Dat wist ik niet. Maar met reisbureau hoef je zelf niet per se op reis

woensdag 28 augustus 2019 om 15:04
Als ze dat mislukte AZ stadion afbreken is er ruimte genoeg.bethweeter schreef: ↑28-08-2019 15:00Mijn associatievermogen slaat een beetje op hol bij de reispijler vandaag. Vanochtend stond naast het vliegtuigje (plaatje van de reispijler) “weekend Alkmaar” en ik dacht meteen kan je nu ook al naar Alkmaar met het vliegtuig