Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Geen schreeuwerige of uitgesproken kleuren snap ik wel. Maar ik zou toch een beetje de warmte opzoeken met aarde of taupe-tinten.

Afbeelding
DuchessMeganMarkle schreef:
29-09-2019 22:22
Ik ben op de helft, volgens de verloskundige kan ik last hebben van nesteldrang.

Ja hoor dat kan prima.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
29-09-2019 22:25
Grijs kan heel mooi zijn

Afbeelding
Ja die is wel mooi. Komt ook door de warme vloer denk ik.
allymcbeal wijzigde dit bericht op 29-09-2019 22:28
Reden: aanvulling
7.63% gewijzigd
I like being a mess. It's who I am.
Nouschi schreef:
Grijs kan heel mooi zijn

Afbeelding
Mooi zeg :).
AllyMcBeal schreef:
29-09-2019 22:11
Oh ik dacht Mac van de McDonalds, verkeerd gelezen dus. Ik vroeg me nog af of ze daar lekkere vegaburgers hadden.

Nee bah. Sinds ze de groenteburger daar vervangen hebben voor quornburgers hoef ik niet meer.
Het lijkt (voor mij) zo griezelig veel op kip dat ik dacht dat ze zich vergist hadden in de keuken.
Halverwege weggegooid 😕
SHIFTY schreef:
Geen schreeuwerige of uitgesproken kleuren snap ik wel. Maar ik zou toch een beetje de warmte opzoeken met aarde of taupe-tinten.

Afbeelding
Leuk. Alleen willen wij geen grote meubels.
Dat taupe van het gewaad vind ik niks. Plaatje van Nouschi wel mooi. Beetje Scandinavisch.
PoesinBoots schreef:
29-09-2019 22:27
Nee bah. Sinds ze de groenteburger daar vervangen hebben voor quornburgers hoef ik niet meer.
Het lijkt (voor mij) zo griezelig veel op kip dat ik dacht dat ze zich vergist hadden in de keuken.
Halverwege weggegooid 😕
Dat zou wat voor mij zijn dus :biggrin:
I like being a mess. It's who I am.
PoesinBoots schreef:
29-09-2019 22:27
Halverwege weggegooid 😕
Ja, ik vind ze ook niet lekker, om dezelfde reden. Ik heb er nog een mailtje aan gewaagd om te informeren of dit tijdelijk was en dus ook met het argument dat het mij als vegetariër niet smaakt omdat het zo op kip lijkt, en ik kreeg deze toelichting terug: "Met de Veggie McChicken en de Veggie Homestyle Crispy Chicken spelen we in op de wensen van een grote groep gasten die af en toe geen vlees willen eten. Met deze variaties bieden we een vegetarisch alternatief, zonder hierbij inbreuk te doen op de smaak en kwaliteit van het product."

Tja... Flexitariërs gaan blijkbaar voor.
Dus voetbal en nesteldrang/grijze babykamers hebben een overeenkomst!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
PoesinBoots schreef:
29-09-2019 22:30
Dat taupe van het gewaad vind ik niks. Plaatje van Nouschi wel mooi. Beetje Scandinavisch.
:rofl:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
coolpack2 schreef:
29-09-2019 22:36
Ja, ik vind ze ook niet lekker, om dezelfde reden. Ik heb er nog een mailtje aan gewaagd om te informeren of dit tijdelijk was en dus ook met het argument dat het mij als vegetariër niet smaakt omdat het zo op kip lijkt, en ik kreeg deze toelichting terug: "Met de Veggie McChicken en de Veggie Homestyle Crispy Chicken spelen we in op de wensen van een grote groep gasten die af en toe geen vlees willen eten. Met deze variaties bieden we een vegetarisch alternatief, zonder hierbij inbreuk te doen op de smaak en kwaliteit van het product."

Tja... Flexitariërs gaan blijkbaar voor.

Dat blijkt ook al uit het feit dat ze het veggie chicken noemen dus. Waarom moet iets plantaardigs nou weer kip genoemd worden en op een dier lijken.
Dikke :facepalm: voor de Mac.
29-09-2019 22:29
Leuk. Alleen willen wij geen grote meubels.

Oh das waar in deze kleurstelling passen alleen grote meubels .. :uh?:
AllyMcBeal schreef:
29-09-2019 22:21
Grijs voor een babykamer is dat niet heel saai voor een kind, die zien toch alleen felle kleuren?
Ik vind het niks.
En dat.

Maar goed, ik vind die hele grijze trend van tegenwoordig hartstikke saai.
Ik zag laatst het laatste stukje van een interieurprogramma en daar was ook alles grijsachtig. Niet mijn ding.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
PoesinBoots schreef:
29-09-2019 22:30

Datzelfde gewaad hoort zichzelf zeggen :"Geen schreeuwerige of uitgesproken kleuren snap ik wel" .. totaal ongeloofwaardig natuurlijk.
Nouschi schreef:
Grijs kan heel mooi zijn

Afbeelding
zou ik verdrietig van worden.
29-09-2019 22:13
Ik heb last van Nesteldrang. Ik heb de hoezen van de bank gewassen. We hebben er uren over gedaan om ze er weer omheen te doen.

Ik zit te denken om de babykamer grijs te verven met grijze meubelen. Beetje dit idee.
Afbeelding
Daar heb je altijd last van gehad dan toch?
En sorry, dan vind ik een OK nog meer sfeer en warmte hebben.
ModeratorViva schreef:
29-09-2019 21:04
Beste IBIopviva,

Mailen is gewenst aangezien het over een specifiek probleem van één forummer gaat. Via de mail kunnen we makkelijker informatie inwinnen en dit ook weer doorgeven aan de TD.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Nee hoor, hebben al meer mensen vaker aangegeven.
ModeratorViva schreef:
29-09-2019 19:57
Het topic "Cijferplaatjesspel" is verwijderd i.v.m. dubbel topic.
Het topic "raar gevoel in me" is ook verwijderd i.v.m. dubbel topic (zelfde OP).

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Waarom is dat topic dan niet gewoon samengevoegd met het andere topic?
Nu zijn de reacties ook gewist. Beetje raar vind ik dat.
nounou
Suðri schreef:
29-09-2019 22:49
Daar heb je altijd last van gehad dan toch?
En sorry, dan vind ik een OK nog meer sfeer en warmte hebben.
Welke kleuren vind je dan wel mooi voor een baby?
Mintgroen lijkt mij ook wel een mooie kleur. Afbeelding
29-09-2019 23:08
Ook zo levenloos.
anoniem_389813 wijzigde dit bericht op 29-09-2019 23:15
0.63% gewijzigd
29-09-2019 23:08
Ik hou sowieso niet van alle muren een kleur e/o dezelfde.
Daarbij hou ik van warme kleuren, maar wel helder. Voor zoon had ik ooit roomwit en 1 muur zonsopgangsoranje. Meubels whitewash, bedje metaal wit, maar dan wel ronde vormen. Mooie, warme houten vloer en wat spulletjes in warme kleuren zoals het oranje.

Dat mint is mooi, maar vrij levenloos zo. Ik zou het dus combineren met een warme kleur en niet de hele ruimte zoals een OK in dezelfde kleur verven.

Maar ik hou van warmte en ruimte en leven :)
Heel anders.

Afbeelding
Bij het bed. Zou dan niet nog dat vlak doen.

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven